www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz

Pazartesi, Şubat 11

Kayra 1 yasinda oldu..Nasil gecti zaman,yada ne cabuk gecti zaman demek daha dogru..Aylari saydigim zamanlar sanki dün gibi...4 aylik olsada gülse,6 aylik olsada otursa ,emeklese,disi ciksa ymemek yese demekle bunlari beklemekle gecti zaman...Dogumdan sonra eve gelince beni bir telas korku sarmisti,ona nasil iyi bakarim ne yapmaliyim yada nasil rahat ettirmeliyim diye,o artik bizim yanimizdaydi ve onu rahat ettirmek icinde elimden geleni yapmaliydim:)))

Yukardaki kayranin dogum günü pastasi,malesef ben yapmadim,cesaret edemedim...Güzel kekler,hamur isleri yaparim ama konu yas pasta ve süsleme olunca vede ya olmazsa korkusuda olunca denemek pek bir yürek istedi ve yapmayip ismarlamak basit kacti;))

Yemek yemeye gittik ailelerimizle kardesler falan hep birlikte,sonrada evdede bizi bu masa bekliyordu..


Bu postu 1 ay önce yazmistim ama bir türlü firsat olmadi,yazdim kaydettim ve sonrada laptopu kucagima alip yazmak gelmedi...sizden ayri olmak ve burda ayda 3-4 kerede olsa biseyler yazip sizi okumak cok güzel ve bambaska birsey...Dizim cok agriyordu ne zamandir ve doktora gittim hemen tomografi cektiler ve büyük bisey gördüler dizimde degil kemikte, ve yine kendi doktoruma gidip resimleri gösterdik oda hemen ertesi güne profosörden randevu aldiki bu cok imkansiz aslinda bu kadar cabuk ve hemde profosörde randevu almak..Ertesi gün orayada gittik,röntgen cektiler ve tümor gibi bisey gördüklerini söylediler..Ama iltihap yada kistte olabilir dediler ve hemen bana yer acip ertesi güne hastanede yer ayirttilar,kücük bir ameliyat edip ufak parca aldilar ve 1 hafta sonrada tumor oldugunu söylediler,ama iyisiymis.Simdi takrar ameliyat olup orayi temizleyip icini dolduracaklar kemigin..Su kücücük dedikleri amliyat bile feci kötüydü,aslinda dayanikliyimdir kalkmama gerektigi halde 10 gün sonra ayagi kalktim degneklerle ve daha yeni yeni yürüyorum aksayarak,simdi tek endisem bunda ne kadar yürüyemiycem..Cekecegim acilar beni korkutmuyor,kayraya yetememek beni üzüyor,ve hastanede oldugum süre icinde onu nekadar özliycegimi düsündükce... Bir hafta kalicam hastanede ve devamli erdem yanima getiricek diye kendimi teselli ediyorum....bir dizin bana bunlari yapacagini,böyle bisey olacagini aklima getiremezdim...Hayatimda hersey böyle apar topar oluyor,bisey oluyor hayatim degisiyor neyse saglik olsun...Bundan sonra bide1 sene sonra ameliyat olmam lazimmis,ama tabiki eskisi gibi normal yürüyebilecegim....

Benden simdilik bu kadar...


10 Yorum:

Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Oyyy yasgününüzü kutladiniz mi bile ya ne cabuk gecti 1 sene ?? gerci sana diyorum ama bizim de az kaldi ilk yasimizi kutlamaya :)))

Dizin icin cok gecmis olsun canim ya,seni cok iyi anliyorum ,cektigin aci falan viz geliyor, en cok evden ayri kalmak cocugunla ilgilenemiyor olmak koyuyor biran önce eve dönmek istiyorsun ama sen sakin benim gibi illa eve cikicam deme, ben hala aksayarak yürüyorum, ve hala merdiven cikmak ve inmek iskence gibi geliyor, su romatizmami halledeyim tekrar ortapedi yollari görüncek bana sanirim :(

Umarim cabucak iyilesirsin canim, öpüyorum seni ve yakisikli prensi :)

09 Mart, 2008 22:46  
Blogger Dikkat! biyo var ! demis ki...

Offfff
Deseler ki:Bu canavar ne kadar oldu?"
Bilmem,7-8 aylık olmalı derdim herhalde:/
Maşallah maşalah kırk bin kere canım benim.

Çok geçmiş olsun,benim de dizler çok sorunludur.Başıma iş açmasalar bari :O
İkinizi de öptümmmmm muahhh

10 Mart, 2008 15:12  
Blogger mamagonekrazi demis ki...

Iyiki dogmus Kayra!

17 Mart, 2008 15:12  
Blogger NiNo demis ki...

nice mutlu saglikli uzun omurlerrrrrrrrrrrrrrr

21 Mart, 2008 11:40  
Blogger Ferhanca demis ki...

Kayranin yeni yasi kutlu olsun daha nicelerine insallah .anali babali.
zaman cok cabuk geciyor daha neleri goroceksin guzel gunlerini gor insallah,
dizin icin cok gecmis olsun gelecek amaliyatlar icinde simdiden acil sifalar diliyorum..insanin basina ne gelicek belli olmuyor yarin belli degil ki genede Allah beterinden saklasin iyilesicek seyler bunlar.
cok optum canim, sevgiler.

27 Mart, 2008 00:31  
Blogger Unknown demis ki...

bIRTEN CANIM,
Uzuldum rajatsizligin icin canim.Ama hamdolsun tumor iyi huylu cikmis.Hayatim vucudumuzun herbir yeri oyle kiymetli birer hazineki.Rabbim oyle muntazam yatamiski biz kaybettigimizde anliyoruz.Aslinda hicde farkinda olmadigimiz basit bir gibi gorunen bir yerimizin...Bende cok sikintilar cektim emin ol...Hersey bizim icin ama unutma...Oglusun ne guzel 1 yasinda olmus.Onun annesine ihtiyaci var.Sen bir an evvel iyi olmaya bak...

Bende seni sayfama davet edicemtim.Anlamli bir oyun bu...Davetimi kabul edersen,yada kabul edicek zamanin olursa hayatim.Operim seni.

07 Nisan, 2008 06:44  
Blogger KUGUU demis ki...

Aaaa ben buna yorum yazmamis miyim, oysa yazdim diye hatirliyordum, hatta zaman ne kadar cabuk gecmis demis ve seni mrk etmistim.

Nerelerdesin, nasil oldun?? Bir ses verirsen sevinirim BIRTENcgm

14 Nisan, 2008 08:48  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Nerdesin Birten sen yaaa ??????? Merkada birakma bizi ,Umarim hersey yolundadir!

15 Haziran, 2008 12:20  
Blogger Ferhanca demis ki...

ne oldu kızım hala iyileşemedinmi yoksa çocuktan hiç bakmıyormusun ..

30 Haziran, 2008 21:32  
Anonymous Adsız demis ki...

Merhaba. Kanserle ilgili son gelismelere yer verdigim ve henuz yeni hayata gecirdigim bir web sitem var. Arastirma yaparken rasladigim bu yaziniza hem fikirlerinizi almak hem de daha cok insana ulasabilmek icin yorum birakmak istedim. Web sitemi ziyaret edip yorumlarinizi paylasabilirsiniz cok sevinirim. Yayin hayatinizda basarilar dilerim.

26 Mart, 2009 13:23  

Yorum Gönder

<< Home