www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Gecici Celiskim

Cumartesi, Eylül 22

Gecici Celiskim

Bu aralar sanki hic birseye yetisemiyorum duygusu kaplamisti,belli düzenim yokmus gibiydi hayatimda...Düzensizligede tahammülüm yoktur,yani hersey zamanla yoluna girer diyipte bekleyemem,hemen dengelerim dagilir!!o yüzdende sanki bu aralar kendimde degildim..Konusmaya basladi Kayra,dede diyor...Arkasi gelir artik...Zaman ne cabuk geciyor,ilk dogdugunda ne zaman bana bakip gülecek,sonra ne zaman elinde bisey tutacak,daha sonra ne zaman oturacak ve simdiyse dede diyor..Akip gidiyor ve bana tek hatirlamak kaliyor,ilk nasil gülmüstü diye..
Acimi daha kalici oluyor yoksa sevinclerimizmi??
Kayrayla ilgili olan mutlulugum bende hic gecmeyecek güzellikler yaratiyor...Onunla dans etmek,oynamak,kucagina kafami koymak en büyük mutluluklarim oldu,onu icime basmak...Yarim saat önce uyudu ve ben onu okadar özledimki:))Bunu düsündükcede esimin onu sadece sabahlari cok az aksamlarida hic göremedigi aklima geliyor pazar günleriharic...Sadece devamli arayip sesini duyabiliyor,cok üzülüyor....
Bazi seyleri yanlis yapabilirim duygusu icimi kemirdikce kendimden emin olmadikca ben bende degildim..Kayrayla ilgili o agladikca karnimi ac,uykusuzmu,yerimi rahat degil celiskileri benim dengelerimi alt üst etti..Cünkü hersey iyi giderken birden aglamaya basladi ve ben ne yapsam susturamiyordum...Iki hafta böyle devam etti ve allta iki dis cikardi,sonra anladimki aglamasi ondanmis diye... Yaptigim herseyden eminimdir,karaliyimdir simdiye kadar hic celiskiye düsmedim..anne olmak anne olmayi ögrenmek böylemi bisey...Ona sevgimi sonuna kadar hissettirmek istiyorum ama asla simartmadan....Disiplinli olmak istiyorum ama bunaltmadan,herseyi paylasmak istiyorum ama sikmadan...Insan hayatinda bazi seyleri harika yapabiliyor ama bu öyle bisey degilmis onu anladim..cevreme baktikca ben böyle olmamaliyim,bu hatalari yapmamaliyim diyorum..Ama o bana göre hata,o ise dogru olani yapiyor kendince...Böyle seyleri düsündükce kendimi bunlarla cok mesgul ettigimi fark ettim,oysaki beni mutlu edicek sey yani basimdaydi benim oglum...Öyle güler yüzlüki,gülmeyi seven ilgi bekleyen....Aslinda cok rahat bebek,Kayra büyüdügünü zamanin cok cabuk gectigini fark edince birden böyle düsünceler sarmisti ama Allahtan fazla sürmedi:))Cünkü dayanamam böyle celiskilere!!!
Canim süpürgesizim beni sobelemis en kisa zamanda cevapliycam;))

12 Yorum:

Blogger Unknown demis ki...

Canim birtenim,
Bu celiskiler oluyor zaman zaman.Sen takilma yeterki.Oglusunu operim canim.

22 Eylül, 2007 20:04  
Blogger birten demis ki...

canim sagol,bu ne hiz:))daha yeni yazdim:)))

22 Eylül, 2007 20:52  
Anonymous Adsız demis ki...

Birten'cim anne olan herkeste böyle çelişkiler olabiliyor. Anne lik hem çok güzel bir duygu, hemde çok büyük bir sorumluluk. Bende ilk oğlum doğduğunda nasıl bakacağım, nasıl büyüyecek diye korkardım. Ağladığında panik olurdum.Şimdi büyüdüde 13 yaşında bile oldu. 2.oğlumda ise bu acemiliklerin hiçbirini yaşamadım. Yani herşey tecrübeyle sabit. Yeterki allah sağlık ve huzur versin.Herşey olacağına varıyor. Sende hiçbirşeye kafanı takıp üzülme. Sende dünyanın en güzel şeyi var çünkü. Öpüyorum seni sevgiler, iyi ramazanlar...

23 Eylül, 2007 03:51  
Blogger birten demis ki...

evet cok haklisin...zaten en cok avunacak seyimde kayra...hersey ögreniliyor...

23 Eylül, 2007 14:26  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Canim Dilos ilk dogdugunda bende böyleydim, bana göre benim dogurularim en dogruydu...Zamanla ögreniyor insan herseyi, asla yapmam dedigim seyleri yapiyorum be bazen kendim bile sasiyorum ama Anne olmak cok baskaymis, gercektende Bekara Bosanmak kolay dedikleri gibi cocuksuza cocuk büyütmek kolaymis,ama yine basa sarsam yine ayni sekilde yetistirirdim kizlarimi, bana göre ben onlari en dogru sekilde yetistiriyorum :))))

24 Eylül, 2007 07:54  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

haaa bi de seni cok cok öpüyorum, tabii Kayra'yi da :))))

24 Eylül, 2007 07:55  
Blogger birten demis ki...

canim evet öyle oluyor ve ben kontrol altinda ne kadar tutmak istesemde öyle olucak.bende seni ve tatli kizlarini öpüyorum:))

25 Eylül, 2007 12:49  
Anonymous Adsız demis ki...

Off Canım beni hepimiz yaşadık bu duyguyu, hepimiz.
Ama Kayra'yı öpüp koklayınca geçiyor dimiiii:)))

Biyo

28 Eylül, 2007 08:46  
Blogger birten demis ki...

evet onun yüzünü görmek yetiyor biyocum..böyle herpimiz yasadik diyincede benim yasadiklarim normalmis diyorum...sayfani kaybettim,oyüzden sayfana giremiyorum:((sevilaydan alirsam seni ziyaret ederim....

28 Eylül, 2007 15:26  
Blogger mamagonekrazi demis ki...

Sevgili Birten,

Celiski dedigin seyler bana oyle geliyorki, senin ne kadar iyi bir anne olup, olmayada devam edeceginin isaretleri.

Oglun icin en dogru olanlari yapmak isterken bu dogrularin bazen yanlis sonuclar dogurabileceginden korkuyor gibisin. Bir yandan sevip ote yandan simartmamak gibi durumlar mesela.

Kayra annesinin sevgisini, dusunceliligini simararak suistimal eden cocuklardan biri olmayacaktir. Boylesine dusunceli ve ozel bir annenin sevgisini yuceltmenin yollarini arayan bir evlat olacaktir sana ilerde. Sen kalbinin sesini dinle, tombis yavrunun tadina var. Celiskilerinle barisik ol, onlarida kucakla, onlarda senin bir parcan ne de olsa!

Selamlar
Alev

28 Eylül, 2007 16:47  
Anonymous Adsız demis ki...

Birten'cim cevabını buraya yazayım dedim. Tavuk poşette ağzı kapalı suyun içinde piştiği için çıtır çıtır olmuyor. Yumuşak oluyor. Tavuğun ve sebzelerin bütün vitaminleri poşetin içinde kalıyor.O yüzden bu şekilde pişiriyorum. Sevgiler..

28 Eylül, 2007 17:24  
Blogger birten demis ki...

alev cok sagol,ne güzel seyler yazmissin..yorumun böylesine ne denilebilirki!!celiskimle barisik olmak evet tek cözüm bu,cünkü bu hayatimizda hep azda olsa aklimizin ucundada olsa hep var olucaklar...cok güzel seyler söylemissin cok,sagoll yazdiklarin icin...
ebruli sagol,eminimki böylede cok güzel oluyordur tadida lezzetlidir cünkü agzi kapaliya lezzetide kacmiordur..tesekkürler cevabin icin...

28 Eylül, 2007 18:22  

Yorum Gönder

<< Home