www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: 5. YILIMIZ

Perşembe, Haziran 7

5. YILIMIZ

Esimle beraber 5. yilimiz.....Ne cabuk gecti zaman,unutmusum bile yarin evlilik yil dönümümüzün oldugunu...Biseyler yaziyim diye girdim ve tarihi görünce sasirdim....5 yil diyince cok gecmis aradan gibi geliyor, kendimi bu sayiyi duyunca cok evli kalmisim hissi duyuyorum ama oysaki yeni evli gibiyiz...Sadece sayi isi bozuyor:))
Simdi anlamaya basladim, esimin telasini.biseyler cevirdigini;))sunumu seversin, sen olsan hangisini isterdin falan diye,hic anlamadim biseyler planladigini ama hic biseye gerek yokki...
Bana en büyük hediye esimin bana yasattigi mutluluktur!!!Sevgisidir,anlayisidir!!!
Hastalandigimda yani basimda duran, kendisinden cok beni düsünen,deger veren,beni önemseyen birinden ben daha ne bekleyebilirimki.....

6 Yorum:

Anonymous Adsız demis ki...

Canım Benimmmm,sanki kardeşim yazıyor yazdıklarını.Böyle mutlu yazılarında bende mutlu oluyor,üzünütnde üzülüyorum.
Allah mutluluğunuzu daim etsin.Şimdi bebişinizle tam bir aile oldunuz,bir de kardeş gelse tam süper olacak ama;)))
Nice yıllara,sağlıkla,huzurla.
T.

08 Haziran, 2007 16:00  
Blogger birten demis ki...

T.cigim sanirim uzun zamandir okuyorsun beni..üzmek asla istemem,ama hep mutlu olmani isterim okuduklarinla..ama iste bazen,heleki su aralar biraz fazla kacirdim duygusalligi...Cok sagol yazdiklarin icin:))son yazdigin cümlen senin icin hepimiz icin gecerli olsun:))saglik,huzur hepimizin hayatinda olsun:))

08 Haziran, 2007 17:54  
Blogger sevilay demis ki...

Selam canim

ilk önce ALLAH anali ve babali büyütsün, saglikli, neseli basarili ve hayirli bir evlat olur insallah.

Cok tatli oglusunuz, yerim ben onu. Uzun zaman oldu sana yazmayali. Bir ara MSN´de görüselim.

Evlilik yildönümünüz kutlu olsun, nice yillara, bir ömür diyeyim:))

Anne olmak nasilmis bakalim? Cok güzel bir duygu diymi? Simdi o misler gibi kokuyordur, benim yerime öp ónu.

08 Haziran, 2007 22:08  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

5.ci yiliniz kutlu olsun, ömür boyu mutlulugunuz daim olsun canim :)))

11 Haziran, 2007 11:16  
Blogger sevil demis ki...

evlilik yıldönümünüz kutlu olsun nice yıllara 5x5'lere 5x10'lara

21 Haziran, 2007 09:17  
Blogger KUGUU demis ki...

BIRTENcgm guzelim nerelerdesin yinbe coooook uzun bir ara oldu bu.
Kayrayi operim.
22.06.2007

22 Haziran, 2007 17:08  

Yorum Gönder

<< Home