www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: :))

Cumartesi, Aralık 16

:))

Güzel bir kahvalti yaptiktan sonra, keyfime ne denilirki....Bu keyfin tadi cikarilir ve bebegime gidilip güzel seyler alinir!!!Evet bende öyle yaptim:))


Hepsi mini minnacik ya, bunun icinemi girecek ya simdi diyorum, yani bu kadar kücükmü olacak:))Gerci bebisim canim cok hickiriyor bu arlar:))


Sali günü doktorda randevum var,onu görmek icin sabirsizlaniyorum!!Niye o aletten eve de alamiyoruzki, istedigimizde bakabilsek ne güzel olurdu halbuki:)) Su son iki yazimda bebisimle ilgili oldu, yaklastikca artik icimdeki heyecanida bastiramiyorumki ama.......

Yapmam gereken cok islerim var,cocuk odasini yavas yavas bosaltmaliyim, bir baslasam bitmeden hayatta birakmam isi ama baslamak önemli! Ve birazda cok düzenli olunca,ve okadar esyayi nereye sigdiracam konusuda olunca kacmak cözüm geliyor:)) ama gittikcede hareketler kisitlaniyor yani kacmakta artik nereye kadar!!
Simdide aklima simit yapmak geldi...Neyse hepinize güzel hafta sonlari:))

20 Yorum:

Blogger Age35 demis ki...

Birtencim,yavaş yavaş değil bence başla artık sen tam gaz..bebiş gelicek odası yok...sipariş falan vericeksen hele ustalara hiç güven olmaz 15 gün der 1 ay da getirirler..=)

16 Aralık, 2006 19:45  
Blogger birten demis ki...

Haklisin, odasini sipris ettik, 1.ayin ortasinda gelcek dediler...onlar gelmeden oda bosaltmam lazimki- dün bu isi tamamladim sayilir:)) sonrasindada artik üstünü falan yikayip dizmeliyim,odasi geldigi zaman tabiki:))evet dogru bide yilbasi zamani daha kötü burda, hep aksilikler cikiyor....

17 Aralık, 2006 10:06  
Blogger Pinky demis ki...

merhaba diyeyim öncelikle.ben okuyordum aslında ama bu ilk yorumum olacak.her nekadar hiç yaşamasamda bebek heycanı çok güzel birşey olmalı,annemden biliyorum en azından.o da bana hep beni nasıl beklediğini,görünce neler düşündüğünü filan anlatır.okuyunca annemin sözlerine benzettim ve yorum yapmam şart dedim :)
Kalan sürenin çabucak geçeceğine ve bebeğine göz açıp kapayana kadar kavuşacağına eminim.Odası,kıyafetleri bunlar çok hoş heycanlar olmalı..Kıyafetleride çok beğendim ayrıca :) Sevgiler

17 Aralık, 2006 21:01  
Blogger Pinky demis ki...

merhaba diyeyim öncelikle.ben okuyordum aslında ama bu ilk yorumum olacak.her nekadar hiç yaşamasamda bebek heycanı çok güzel birşey olmalı,annemden biliyorum en azından.o da bana hep beni nasıl beklediğini,görünce neler düşündüğünü filan anlatır.okuyunca annemin sözlerine benzettim ve yorum yapmam şart dedim :)
Kalan sürenin çabucak geçeceğine ve bebeğine göz açıp kapayana kadar kavuşacağına eminim.Odası,kıyafetleri bunlar çok hoş heycanlar olmalı..Kıyafetleride çok beğendim ayrıca :) Sevgiler

17 Aralık, 2006 21:04  
Blogger Pinky demis ki...

merhaba diyeyim öncelikle.ben okuyordum aslında ama bu ilk yorumum olacak.her nekadar hiç yaşamasamda bebek heycanı çok güzel birşey olmalı,annemden biliyorum en azından.o da bana hep beni nasıl beklediğini,görünce neler düşündüğünü filan anlatır.okuyunca annemin sözlerine benzettim ve yorum yapmam şart dedim :)
Kalan sürenin çabucak geçeceğine ve bebeğine göz açıp kapayana kadar kavuşacağına eminim.Odası,kıyafetleri bunlar çok hoş heycanlar olmalı..Kıyafetleride çok beğendim ayrıca :) Sevgiler

17 Aralık, 2006 21:06  
Blogger Pinky demis ki...

merhaba diyeyim öncelikle.ben okuyordum aslında ama bu ilk yorumum olacak.her nekadar hiç yaşamasamda bebek heycanı çok güzel birşey olmalı,annemden biliyorum en azından.o da bana hep beni nasıl beklediğini,görünce neler düşündüğünü filan anlatır.okuyunca annemin sözlerine benzettim ve yorum yapmam şart dedim :)
Kalan sürenin çabucak geçeceğine ve bebeğine göz açıp kapayana kadar kavuşacağına eminim.Odası,kıyafetleri bunlar çok hoş heycanlar olmalı..Kıyafetleride çok beğendim ayrıca :) Sevgiler

17 Aralık, 2006 21:06  
Blogger KUGUU demis ki...

Canim BIRTENcgm o ne guzel kahvalti sofrasi ohh afiyet olsun, ellerine saglik yine dokturmussun ve hala da yapiyorsun:))
Aldiklarin cok guzel, minishimiz hepsini gule gule giysin insallah.
ay bende heyecanlandim bile simdi burada, SUBAT a az kaldi..

17 Aralık, 2006 22:26  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Birten'cim kahvalti sofrasi cok güzel görünüyor afiyet olsun :))

Ay Subat'a ne kaldi surda bak nasil cabuk gececek, gerci sana zor gecer son aylarda hareketler dahada kisitlaniyor ;))

Odasida gelcekmis az kalmis ne zevklidir o odayi yerlestirmek, sonra girip girip ah cekmek :)))

Cicilerinizde cok güzel güle güle giysin bebis :))))

17 Aralık, 2006 22:30  
Blogger birten demis ki...

pinkycim hosgeldin, ben seni yorumlarda görmüstüm:))okuman cook hosuma gitti:)) yorum yazman dahada hosuma gitti, sagoll:)) ne kadar zaman gecsede eski yada yenide olsa zaman, yinede hissedilen seyler ayniymis dimi?? yani annelik ayniyimis,coook mutlu eden, heycanla beklenenmis:))20 sene öncede öyle sonrada öyle....hicbirsey yitirmiyor, okadar derinki dahada üstü hissedilemiyor!!

kugumm kahvalti yapmayi cook severim, yani bu birazda kendime yaptigim bir keyfiti:))helede canimla yapinca kahvalti bambaska oluyor, ne kadar üsensemde bu keyfi yasamaliyim ama!!kugum begendin demek aldiklarimi:))sagol kugu teysesi:))siz byöle heycanliyken bide benim durumumu bir düsün kugu!!

süpürgesizcadi sagol canim,dedigin gibi hareketler kisitlandikca zaman sanki hic gecmiyor, bisey yapamiyorsun ya.....odasi gelince dahada sabirsiz olacagim kesin, ama en önemlisi hayirlisiyla ve saglikla dünyaya gelmesi,tek kötü yani beklemek olsun, ben beklerim:))begenmene sevindim, sagol :))

18 Aralık, 2006 09:53  
Blogger Blog Sahibesi demis ki...

Birtencim gerçekten de güzel bir kahvaltı günü güzel yapmaya yetiyor. Afiyet olsun. Bol bol süt olsun, bebişe vitamin dolsun.
Bebişin cicileri çok güzel. Güle güle giysin. Sen bir tane doğuracaksın biz burda bilmem kaç tane :) Kendini yorma fazla. Bebişe ve kendine iyi bak canım

18 Aralık, 2006 10:48  
Blogger birten demis ki...

cok sagol nuraycim:)) haklisin böyle kücük mutluluklar, güne güzel baslamak icin sebep oluyor:))siz bu heyecan konusunda bide beni düsünün artik:))

18 Aralık, 2006 12:09  
Blogger renkler demis ki...

Sofran çok güzel, miniğin cicileri çok güzel. Ne güzel heyecandır o beklemekbilirim. Ben de özellikle son günlerimde sık sık ona aldığım şeyleri açar bakar, sepetinde duran şampuan, sabun, bebeyağlarını, oyuncakları bile tek tek izlerdim. Ne günlerdi:-) Hele odasını hazırlamak, yatağını süslemek, annemle değişik buluşlar yapıp el işi birşeyler hazırlama, patik örmek ne güzeldi...

18 Aralık, 2006 13:23  
Blogger birten demis ki...

hosgeldin renkler:)) sagol, bu cocuk seyler hepsi güzel, bide kücük olunca güzellikleri dahada artiyor:))su anda bu heycanin ve beklemenin güzelligini anlamis degilim,ama beklenen bebek olunca bambaska:))
bu arada dogum günün kutlu olsun,nice nice senelere...ailenle mutlu uzun,saglikli yillara:)))

18 Aralık, 2006 14:08  
Blogger sevilay demis ki...

masallah ne zaman yazdin bu postu, ben artik yetisemiyorum ya.

Ehh zaman yaklasiyor, sen artik her postunda yaz güzelim.

Kiyafetler cok cici, samete aldigim ilk kiyafetler aklima geldi.

Bu arada, bana yorum birakmissin, ismin cikmis yorumda, herhalde problem cözüldü

18 Aralık, 2006 14:38  
Blogger birten demis ki...

sevilayim, aslinda fazla yazamiyorumki ben, bende sana diyorum ne güzel herzaman dolu dolu sayfan diye:))dogru zaman yaklastikca baska bisey düsünemedigimden baska biseyde yazamiyorum!!senin dedigin gibi yaptim betaya gectim,oyüzden oldu yani.....

18 Aralık, 2006 15:41  
Blogger sevil demis ki...

bebişinin cicileri cok guzel. insallah icine girincede resim ceker gönderirsin bize

18 Aralık, 2006 16:30  
Blogger birten demis ki...

sevilcim sagoll,tabiki hayirlisiyla dogsun resminide görürsünüz:))

19 Aralık, 2006 14:17  
Blogger Unknown demis ki...

Birten su anlatisina bayiliyorum.Cumlesi cumlesine insan ayni seyleri dusunuyor ayni endiseler icinde oluyor...Hepimiz oyle idik..Senin heyecanin bende sariyor.Cunki sonu muhtesem oluyor inan.Insllah saglik ve sihhatle gelsin bebisin sende saglikla dogumunu yapki o guzel cicileri giysin annesi:))

Kocaman sevgiler benden..

20 Aralık, 2006 06:31  
Blogger Unknown demis ki...

Birten'cim e mailinde sorunmu var sana ulasamiyorum...bana gulenayinsofrasi@gmail.coma mail atrmisin e mail adresini..by

20 Aralık, 2006 06:38  
Blogger birten demis ki...

canim Gülenayim sagol, bende ne kadar problemliymisim diyorum kendime, yada bunlari düsünen acaba tek benmiyim?? ama okadar büyük heyecan ve bekleyiski farkli düsünemiyouz galiba:))
insallah gülenaycim, insallah..tek endisem o kaldi, saglikli bebisim olsun....evet emailde problem var,yanlislikla biseyler yaptik adresi falan hep sildik ve simdide ayarlama yapmamiz lazim:((en kisa zamanda sana adresi veririm.....
sende sevgiyle kal canim.....

20 Aralık, 2006 10:24  

Yorum Gönder

<< Home