www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Hafta Sonu Lezzetleri

Pazartesi, Kasım 20

Hafta Sonu Lezzetleri

Hafta ici gidip bebisimizin odasini ismarladik, bembeyaz ve eski moda tarzi.Parlak falan degil, mat.Nereye baktiysak bulamadik ama en son ablamgilin orda yeni bir yer acilmis orda bulabildim:) Tam istedigim gibi, ve onun icinde benim bebegimin uyuyacagini düsünmek.offf beni cook mutlu etti:)) Birinci ayin sonunda gelicek ve fotorafliyip sizede gösterip fikirinizi alirim:)) Hafta sonumda misafirlerim vardi cok güzel pideler yaptim:) Hem pratik tadida güzeldi bir okadar, valahi ben yiyenlerin yalancisiyim tarifini isterseniz veririm..Hepsi bitti yaptiklarimin..



Sonrada evde tatli biseyler yemek istiyorken Aydacigimin sitesinde kurabiyleri gördüm, bir yandan Iclal Aydin`in siirini dinlerken kendimi kurabiye tarifi ararken buldum ve yorum yazdigimdada kurabiylerim firindaydi:))Sadece bu kurabiyeleri yapabiliyorum desem:(( üstüne cikolata dökmeliydim, eritmeye üsendigim icin dökmedim!



Hepinize güzel bir hafta diliyorum:)) Hersey gönlünüzce olsun:))

16 Yorum:

Anonymous Adsız demis ki...

Meleğim merhaba,nasılsın dememe gerke yok,minik pırlantanın odasını ısmarlamışsın,onu hayatına almanın keyfiyle eminim iyisindir zaten :))) Yaptığın pideler ve kurabiyeler çok lezzetli görünüyor,lütfen tariflerini verir misin yapıp,müsaadenle sitede yayınlayacağım.Sevgiyle,maviyle,afiyetle ve göbüşünle kal emi :)))
www.blogcu.com/aydayla

20 Kasım, 2006 13:13  
Blogger birten demis ki...

aydacim canim benim ya sen beni böyle kötü alistiriyorsun ama:))
sagol söylediklerin icin, hemde cook sagol!!
tabiki aydacim tarifini yazarim, sitede yayinlamanada cook sevinirim:)) bide senin elinden görmüs olurum tarifleri;)

20 Kasım, 2006 14:18  
Blogger sevilay demis ki...

Canim, hayirli olsun cocuk odaniz, merak etim, hani su nussbaum renginden olanmi (Nussbaum mit Weiss), bende öylelerini cok severim ama esim sevmiyor, o yüzden Sametin odasini birazcik degisik aldik, ama yine de beyaz aldirdim:))

Pideler harika görünüyor, ellerine saglik, bakiyorum istah acildi sende:))
Kurabiyelere de söz yok yani, ben zaten kurabiyekolikimdir:))

PS: Bana yorum yazmakta hala zorlaniyormusun, yani problem mi yasiyorsun? Öptüm seni güzelim, sanada da güzel bir hafta diliyorum.

20 Kasım, 2006 23:44  
Blogger Blog Sahibesi demis ki...

Birtencim ellerine sağlık.Çok lezzetli görünüyor pideler.
Bebiş geldiğinde eminim odasını o da çok beğenecektir.Annesine ve babasına kavuşmanın huzuruyla mışıl mışıl uyuyacaktır. Odanın resmini sabırsızlıkla bekliyorum. Bayılırım bebek eşyalarına. Kendine ve bebişe çok iyi bak :)

21 Kasım, 2006 08:35  
Blogger birten demis ki...

sevilayim sagol canim...tahta deseni var ama bembeyaz yani tek renk ve oymali, umarim anlatabilmisimdir;))vallahi sevilayim misafirler gelmeseydi yapmazdim, zaten yiyemedimde....ama kurabiyeleri kendim icin yaptim:))) dün yine sana yorum yazamadim:((ama önceden yazabiliyordum, belki zamanlama yanlisti!!öptüm ....

canim nuraycim sagol!! bende kavustugum zaman ona misil misil uyuyacam, cünkü su aralar hic yatamiyorum:))gelir gelmez cekicem resmini;)) sende kendine iyi bak, öptümm.........

21 Kasım, 2006 13:49  
Blogger Age35 demis ki...

Bende istiyorum tarifleri..ikisinide ...=)

21 Kasım, 2006 18:29  
Blogger birten demis ki...

tamam egecim yeterki sen iste:))

21 Kasım, 2006 18:49  
Blogger KUGUU demis ki...

ellerine saglik beceriklim benim vallahi pideler acaip istahacici gozukuyor.
Bebisin oda takimi da hayirli ugurlu olsun canimn.

22 Kasım, 2006 16:46  
Anonymous Adsız demis ki...

Pideye bayilirimmmm,elinize saglik

www.blogcu.com/kelebekk

22 Kasım, 2006 18:14  
Blogger birten demis ki...

sagol canim kugum benim:))

kelebekcigim hosgeldin:)) tarifinide yazicam umarim denersin:))

22 Kasım, 2006 18:23  
Anonymous Adsız demis ki...

Canım beni,sevgili pırlantanın anne adayı :))) nerelerdesin kuşum ??? Merak ettim vallahi seni,kek tarifi ekledim,haberin olsun.Sevgiyle,maviyle,pırlantanla kal emi :)))

23 Kasım, 2006 15:23  
Anonymous Adsız demis ki...

Pideler ve kurabiyeler çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık bebişine ve kendine dikkat et sevgiler

23 Kasım, 2006 23:00  
Blogger birten demis ki...

aydacim yine beni mutlu ettin, sana ne desemki, az kalir ya ondan bisey bulamiyorum vallahi:)) ayda sayfani iki gündür acamiyorum:(( bilmiyorum, baglantidanmi kaynaklaniyor!! dün degil evvelsi gün acamadim, dün int. e giremedim aam aksam denedim yine olmadi, ve simdide acamiyorum sayfani:((

24 Kasım, 2006 14:08  
Blogger birten demis ki...

ebrucum sagol:)) hosgeldin.... sayfani gezdim birbirinden güzel tarifler var:)) tam benlik, elma kurabiyesi, acma ve browni ve daha neler neler:))

24 Kasım, 2006 14:09  
Anonymous Adsız demis ki...

Canıımmmm çok fazla şey ni istiyorum ben bilmiyorum ama ara sıra kendinden haber ver yoksa yaramaz rahatsız mı etmeye başladı seni iyice :))) Sevgiyle,maviyle,afiyetle kal bitanem:)))

28 Kasım, 2006 13:40  
Blogger KUGUU demis ki...

BIRTEN nasilsin nerelerdesin iyi misin canim? 1 haftayi gecti yoksun...

04 Aralık, 2006 08:32  

Yorum Gönder

<< Home