www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Uzun Bir Aradan Sonra

Pazartesi, Ekim 16

Uzun Bir Aradan Sonra

Kisa ara vermekti amacim ama maalesef uzadi..Internet baglantisiydi bukadar uzun süren, tatil degildi:(((
Dün aksam güzelce bütün arkadaslarimin sayfalarina bir baktim, ve ne kadar özlemisim ben sizleri!!! Bir kere daha dedimki, iyiki ben sizleri bulmusum yada siz beniii:))) Burasi farkli bir hayat oldu. Evdeki hayatima da gelince calismiyorum, evdeyim, calismam yasak yani raporluyum... Ama evde zaman gecirmekte güzel, özlemisim..
Beni bu ara en derinden etkileyen olay, haberlerde gördügüm 14 yasindaki uyusturucu bagimlisi kiz.. Nasil icim sizladi, yazik!! Yasayacaklarini kendi secemeyecegi kadar kücük ve caresiz!! Gittikce hayat dahadami zorlasiyor, yasamak dahadami mücadele etmek gibi oldu?? Böyle seylere bakmamaya calisiyorum, böyle bir iki haber görüncede....
Neyse burda olmak güzel.....

12 Yorum:

Blogger sevilay demis ki...

Ohh bee, ALLAH sükür, geldin. Ben senin gelecegini biliyordum zaten. Güzelim, nasilsin, bebis nasil? Hamilelik nasil gidiyor? Kac aylik oldu? Bir dünya soru:))

ALLAH o yavrucuga yardim etsin, kimsenin basina vermesin. Cok zor ve kötü. Ne yapmak lazim? Ne yapabilirsin`? Dünyada o kadar hayvanlar varki, artik hayvan diyemicem cünkü hayvanlarin günahlari ne, o serefsizler cocuklarimizi zehirliyorlar, sirf para kazanmak icin. Senelerdir böyle ve durduramiyorlar. Cok derin bir konu. Neyse

Bir ara msn de görüselim canim. Seni öpüyorum, kendine iyi bak. Ve tekrar aramiza hosgeldin.

16 Ekim, 2006 10:28  
Blogger birten demis ki...

canimsin!!
bebis iyi sükür..21 haftalik:))
aminnn...bide o uyusturucuya alistiran adam tacavüzde etmis ,gelde o adama adam de..yani nasil zarar verebilirlerse en iyi zarari veriyorlar!!!

16 Ekim, 2006 11:32  
Blogger Age35 demis ki...

Hoşgeldin yeniden..Bebiş de çok güzel bir haber.Allah tamamına erdirsin.

16 Ekim, 2006 20:40  
Blogger birten demis ki...

sagoll canim! amin... kucagima almak icin sabirsizlaniyorum:))

17 Ekim, 2006 12:17  
Blogger vintage biscuit demis ki...

HOSGELDIN
bebisin fotolarini bekliyoruz :)))

17 Ekim, 2006 12:33  
Blogger birten demis ki...

vintagem sen yeterki iste!!!ama daha karnimdaaa!!!

17 Ekim, 2006 13:19  
Blogger sevil demis ki...

hoşgeldin özlettirdin kendiniii

18 Ekim, 2006 12:21  
Blogger birten demis ki...

:))) bende sizi özledim ama...mecburi olmasaydi, bende bu kadar bekleyemezdim...

18 Ekim, 2006 17:50  
Blogger sevilay demis ki...

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesinde, kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin.

19 Ekim, 2006 10:47  
Blogger birten demis ki...

sagoll sevilayim, amin!

19 Ekim, 2006 15:29  
Blogger acicikolata demis ki...

hosgeldin buyur gec şöyle

21 Ekim, 2006 18:28  
Blogger birten demis ki...

sagol gayri ihtiyari:))

21 Ekim, 2006 20:59  

Yorum Gönder

<< Home