www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: selamm

Salı, Haziran 6

selamm

Hayat öyle hizli akip geciyorki,geriye dönüp bakinca biseyler kalsin dedim...Kendimce,kendime dair yasadiklarimi, yaptiklarimi,hissettiklerimi paylasmak istedim.
sevilay`in sayesinde tabiki, onun yardimiyla oldu, ne kadar tesekkür etsem azdir!!!iyiki tesadüfen sayfasina girmisim ve tanimisim.yazdigim bir yorumun bana bir arkadaslik kazandirmasi ve devam ettigini görmek cok güzel.Cok sagol sevilay!
dört yillik evliyim..canim esime, hayatimda bana herseyde destek verdigi icin ve hayatimda oldugu icin cook mutluyum...
baslangic ne kadar zormus,yazip yazip sildim.Umarim hep böyle olmaz, acemiligime bagislayin...
sevgiyle kalin
hoscakalin

14 Yorum:

Blogger sevilay demis ki...

hadi bakalim, gözün aydin olsun canim. Güle güle kullan sayfani ve aramiza hosgeldin.

Arkadasligimizin neden bu kadar iyi oldugunu söyliyeyim sana.

Senin ilk yorumun cok hosuma gittmisti, cok icten ve cok güzel seyler yazmistin bana, bende cok begenmistim ve tabi mutlu olmustum. Hersey karsilikli canim.

Umarim cok okuyucun olur. Seneler sonra arsivlerine girip de, acaba o gün ben ne yazmisim diye bakinca, cok sevineceksin, iyiki de yapmisim diyeceksin.

Ilk basta biraz heycan var tabi, ilk basta insan resmen triyakisi oluyor, firsatin oldugu zaman, pc´ni acip da bakiyorsun, acaba birisi yorum yazdimi, kim nedemis vs. Ilk baslarda cok normal bu acayip davranislar:)))Anormalik yok yani.:)))

Bazen de, ay bugün ne yassam diye düsünüyorsun, birgünde hicbirsey yazmiyorsun, hatta bazen öyle bir duygu geliyorki insana, ay biktim ben kapatacagim diyorsun kendi kendine, ama ertesi gün yine düsüncelerin baska oluyor.

Bu blog isi böyle birsey iste, resmen hayatin´in icine giriyor, hep aklinda oluyor...

Düsünsene, ilerde cocuklarin oldugunda, aaaa babam ve annem neler yapmis diye sayfanda herseyi okuyabilecekler, veya hamile kaldiginda, sana cok tavsiyeler gelebilir, yardimci olabiliriz vs.

Ehh ben yine bir roman yazdim.

Ayarlama islerini yapariz, merak etme sen.

Öptüm
Sevgilerimle

06 Haziran, 2006 08:50  
Blogger birten demis ki...

sagoll sevilayim!seninde yorumun beni cook mutlu etti:))
evet haklisin,isten yeni geldim ve bütün gün sayfam aklimdaydi ve tabiki bana yaptigin iyilik...hep ne yazabilirim diye düsündüm.ama normalmis.ne güzel anlatmissin,düsündüklerini.
cokda yasadiklarimdan, hissettiklerimden birseyler kalsin diye yazmak istedim.dedigin gibi yani...ilerde cocuklarimla paylasirim..hic pisman olacakmisim gibi görünmüyor,tam tersine dün niye bundan önce yapmamisim diye kendime kizdim!
yardimin icin,yorumun icin cook sagoll..bana dünyalari verdin:)))
hosbuldukk hemde cookkk

06 Haziran, 2006 17:21  
Anonymous Adsız demis ki...

SELAMUN ALEYKUM BLOĞUNUZ HAYIRLI OLUR İNŞAALLAH.FAYDALI ŞEYLER PAYLAŞINCA GERÇEKTEN ANLAMLI VE GÜZEL BİR YATIRIM OLABİLİR GELECEK ADINA .SANAL DA OLSA BAZEN GERÇEK DOSTLAR KAZANABİLİYOR İNSAN...ALLAH AEMANET OLUN GÜZEL PAYLAŞIMLARDA BULUŞMAK DİLEĞİYLE
www.blogcu.com./yarenvebiz/

06 Haziran, 2006 18:12  
Blogger birten demis ki...

aleykümselam, insallah yaren ve biz..tabiki sanalda olsa, o kisinin görmek istedigi göze baglidir, samimiyse karsidakine karsi niye arkadaslik ve güzel paylasimlar olmasinki...ne güzel herkes kendine göre bir dünya kurmus,bunuda sayfamizda dile getirmek cok güzel firsat.ortak noktamiz bu dimi, paylasmak yasantimizdan, bildiklerimizden,hissettiklerimze kadar:) yorumun icin sagoll.Sende Allah`a emanet ol, tekrar tesekkürler..

06 Haziran, 2006 21:07  
Blogger Age35 demis ki...

Aramıza hoşgeldin:::))

06 Haziran, 2006 23:25  
Blogger birten demis ki...

sagol age35,aranizda olmak güzel:)
sizin böyle güzel paylasimlarinizdir araniza katilamamin sebebi....

06 Haziran, 2006 23:57  
Anonymous Adsız demis ki...

Merhaba Birten. Ilk yazindan anladigim kadariyla pek cok ortak noktamiz var, hatta yasadigimiz sehire kadar. Bende Stuttgart'ta oturuyorum, 4 yillik evliyim ve 23 yasindayim. Gercekten büyük tesadüf, umarim birgün tanisiriz. Blogun hayirli olsun.

07 Haziran, 2006 13:53  
Anonymous Adsız demis ki...

Merhaba Birten. Ilk yazindan anladigim kadariyla pek cok ortak noktamiz var, hatta yasadigimiz sehire kadar. Bende Stuttgart'ta oturuyorum, 4 yillik evliyim ve 23 yasindayim. Gercekten büyük tesadüf, umarim birgün tanisiriz. Blogun hayirli olsun.

Cigdem

07 Haziran, 2006 13:53  
Blogger birten demis ki...

sagol cigdem.tesadüfün bu kadari!! görüsme isine cok sevinirim, cünkü yeni sayilirim buralarda:)esimin isi nedeniyle buraya tasindik, 3 sene önce..umarim yorumlarin devam eder, ve bulusma isini gerceklestiriz..
sevgiyle kalll

07 Haziran, 2006 15:10  
Blogger sevil demis ki...

sayfan hayırlı olsun. guzel paylasımlar dilegiyle.
sevgiyle kal

08 Haziran, 2006 14:28  
Blogger birten demis ki...

sagol sevil:)))

08 Haziran, 2006 21:47  
Blogger kedi demis ki...

Hoşgeldin Birten,

Ne çok ve ne güzel şeyler birikiyor bu blog sayesinde bi bilse.

Daha önce neden farketmedim diye hayıflanacaksın bile :)))

Acemi olabilirsin ama benim gibi eski blogunu kendi ellerinle çurma sakın ;P

Bir dost tavsiyesidir bu sana.

09 Haziran, 2006 19:40  
Blogger kedi demis ki...

yanlışlar:

1-bilse = bilsen

2-çurma = uçurma

not:Bazı bloglarda yorum yazdığında yorumun hemen çıkmazsa sakın panikleme,demek ki yorumlar moderata commentese yönlendirilmiştir,yorumun önce blog sahibinin mailine gelecek,blog sahibi onay verirse yayınlayacak ;P

Bu da sana bir dost bilgisidir.

09 Haziran, 2006 19:45  
Blogger birten demis ki...

selam biyonikkedi,cok sagol yorumun icin!!! cok sevindim yorumuna!ben seni aslinda yaklasik bir aydir takip ediyorum yani okuyordum ve ama ispati yok cünkü hic yorum yazmadim:( simdide gec oldu yorum yazmak icin diye düsündüm:(cok keyifle yazdiklarini okumak, beni düsündüren tek sey bu zamana kadar,acaba bende böyle yazabilirmiyim yoksa biktirirmiyim okuyanlari diye....

tavsiyelerin icin sagol biyonikkedi:) hepside ise yarar vaziyette beklemede;)
aslinda korku sardi beni, ne yazabilirim bidahaki sefere??
biyonikkedi biliyomusun acemiligim bile blog acma hevesimin önüne gecemedi, bundada suclu sizlersiniz vallahi!
sen bana yanlis yada yarim yorumlar yaz hic önemli degil, ben onlari her haliyle yayinlarim, bir blogcu olarak söz veriyorummmmm...(hem bizde almanciyiz okadarda cakmayiz dimi ama)

09 Haziran, 2006 22:17  

Yorum Gönder

<< Home