www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Yogunum... Yorgunum...

Pazartesi, Haziran 19

Yogunum... Yorgunum...

Is yogunlugu, yorgunluk derken bide hastalik cikti ve internet problemide eklenince son günlerde uzak kaldim!!Oysaki neleri degistirmek istemezdimki hayatimda, sanki monotonlasmis gibi.....En önemliside sevmedigim insanlari hayatimdan cikarmak isterdim, hangimiz yapabiliyoruz, ben seni sevmiyorum ve bana böyle konusarak zarar vermeni istemiyorum diye..Sizi bilmem ama ben hic mi hic diyemem.Ve zarari kendime veririm. O insani anlama cabasi ve kendimi anlatma cabasi derken..... Tek istemedigim seyde yanlis anlasilmak ve en kötüsüde anlasilmak icin caba sarf etmek..

9 Yorum:

Blogger sevilay demis ki...

ehh hosgeldin bakem!
sen simdi hem yorulmussun hem de baska kisilere cok kizmissin. Ne yazik ki, sevemedigimiz insanlari cikartamiyoruz hayatimizdan. Bende de ayni problem var , cikartamiyorum hayatimdan. Sen en uzuak kal bu insandan, en iyisi bu olur canim. Üzme kendine ve cokta yorma.

Haaa bu arada sen demle cayi, ben geliyommm, bak kapinda sil caliyor, ac bakalim belki de ben geldim:))))))))))))))))))))

20 Haziran, 2006 08:37  
Blogger sevil demis ki...

beni anlatıyorsun sanki yazında aynı caba bendede vardır esim hep der baskalarını memnun etme çaban yuzunden kendini memnun etmeyi unutuyorsun diye. rahat olmak lazım, genis olmak lazım ama bize gore degil sanırım.

20 Haziran, 2006 09:27  
Blogger birten demis ki...

sevilayim sagoll canimmm...evett hem yorgunum, hemde kizginim cokk!uzak kalmaya firsat kaliyomiki...bir el uzatmalari yetiyorr..ahhh keske gelebilsen, nasil sevinirim:))) cayim hazir samedide al gel:))))aaa kurabiyeleride al, yoksa samedi yerim ben;))
sevil bu galiba artik yapilastimi ne??elimde degil ama en kötüsüde sonunda bitensin..benimde esim kiziyor, birak istedikleri gibi anlasin...vallahi haklilar...evettt ya kendimizi memnun edemiyoruz yada niye onlar bir caba göstermiyorlar...biliyorsun üzülmemen gerektigini ama iste yinede üzülüyoruz...

20 Haziran, 2006 09:42  
Blogger kedi demis ki...

Seni çok iyi anlıyorummmm :)))

Aaa ben neyi anlıyordum yaaa,E ben unutmuşum bile neyi anladığımı Birtenn,sana da tavsiye ederim,at gitsin!

21 Haziran, 2006 12:14  
Blogger sevilay demis ki...

hmm selam
herhalde suan sayfani degistirmeye calisiyorsun. Kolay gelsin sana canim.

22 Haziran, 2006 08:28  
Blogger birten demis ki...

biyonikcigim haklisin,en iyisi unutmak!!kendisini hatirlatmazsa tabii:))))
sevilay evet sayfami degistirmeye calisiyordum ama dündü...hosuma gitmedi..

22 Haziran, 2006 09:28  
Blogger KUGUU demis ki...

BIRTENcgm, ozelllikle de "kendini anlatmaya calisma caban.." ifaden cok yerinde ama onlar yine ayni rahatlikta surdururler. Anlamak istemeyene anlatamasinki! ya da o nasil anlamak isterse oyle anlamaya sartlamistir kendini. Istedigimiz kadar ayagimizi yere vurup hayir bak oyle degil demeye calisalim.. :(( Yorgunluktan ote stress.
Takma desem/k de takaca/ksin/giz :((
O yuzden umarim gecmistir diyorum sadece.

23 Haziran, 2006 14:32  
Blogger Age35 demis ki...

Hastalık mı hayırdır?Ve "sevmediğin insanları hayatından çıkarmak" ne zor bu konuda bende çok başarıszım,kimse ile kötü olamama hastalığı var bende ....Herkese tebessüm etme hastalığı var bende...Ve tabikizararı kendine veriş had safhada...

23 Haziran, 2006 22:29  
Blogger birten demis ki...

kugucum evet herkes istedigi gibi anlar ve ne yapsanda faydasiz!! aslinda umursayarak kendimize ediyoruz...

age demekki yanliz degilim!yapi meselesi iste..degisirmiyiz onuda bilemem..hastaliksa ayni ufak tefek iste, bu havada grip:(( bide basladinmi en az iki hafta birakmaz sagolsun....

24 Haziran, 2006 11:03  

Yorum Gönder

<< Home