www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Hayati Paylasmak

Perşembe, Haziran 8

Hayati Paylasmak

Hayata kattigimiz anlamda gizlidir yasam..Ve bazi ufak detaylarda.. Anlamim dedigim, onunla yasamaktan ve bir hayati paylasmaktan mutluluk duydugum esimle,4 sene önce bugün evlendik ve belki okadar cok zaman degil ama yinede,yasadikca ,birbirimizi daha iyi anladikca hersey dahada güzellesiyor!
Zor zamanda onun arkanizda oldugunu bilmek,varliginin size en güzel ödül oldugunu bilmek ve her gün daha anlam kattigini bilmek...
Hersey anlasilinca, anlayinca güzellesiyor hayatimizda...
Yeterki ufak bir kivilcim olsun icimizde ne atesler yaratiriz biz o kivilcimlarla.......
Hepinize sevgi dolu günler

28 Yorum:

Blogger sevilay demis ki...

Canim benim, ALLAH mutlulugunuzu bozmasin.

Simdi sizin evlilik yildönümünüzmü? Eger öyleyse, nice mutlu dolu yillara canim. Hersey gönlünüzce olsun.

Öptüm

08 Haziran, 2006 13:17  
Blogger sevil demis ki...

guzel ve mutlu gunleriniz daim olsun. Evlilik yıldonumunuz kutlu olsun.

08 Haziran, 2006 14:29  
Blogger birten demis ki...

evet sevilay bugün evlilik yildönümümüz.ama calismak zorundaydim, malesef:(
sagol canim
bende seni öptümmm

sagol sevil, hepimzin mutlu ve güzel günleri daim olsun:) sayfana girmek istedim ama baglantida sorun var ...
tekrar tesekkür ederim dilekleriniz icin:))))

08 Haziran, 2006 21:45  
Anonymous Adsız demis ki...

Birtencim evlilik yildönümünüz kutlu olsun. Nice mutlu senelere.

Cigdem

08 Haziran, 2006 22:38  
Blogger birten demis ki...

sagol cigdem:)yorumunu görmek sevindirdi beni...tekrar tesekkür ederim!

09 Haziran, 2006 08:47  
Anonymous Adsız demis ki...

Birtencim cok merak ettim, hangi civarlarda oturuyorsun? Ben Böblingen'e yakinim.

Cigdem

09 Haziran, 2006 19:11  
Blogger birten demis ki...

ben aslinda esslingende oturuyorum ama stuttgarta yakiniz, yani havaalaninin orda oturuyoruz. istersen email adresini yaz bana ben sana söyliyim,ama istersen tabii:)

09 Haziran, 2006 21:57  
Anonymous Adsız demis ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

09 Haziran, 2006 22:08  
Blogger birten demis ki...

cigdem ama bizde yakiniz yani böblingenin carsisina 20 dk.

09 Haziran, 2006 22:19  
Blogger birten demis ki...

hemen yorum yazmissin:))))))

09 Haziran, 2006 22:20  
Blogger birten demis ki...

siliyimmi sayfadn adresi, kimse görmesin istersen...

09 Haziran, 2006 22:21  
Blogger sevilay demis ki...

oh ohh ohh masallahhh, bakiyomda hemencik arkadaslar bulmssun, ne güzel. bak gördünmü, ben sana hic pisman olmassin demisstim. Haklimiydim:?:)))))

09 Haziran, 2006 23:07  
Blogger birten demis ki...

sevilay burdasin, yani sayfamda:))))
annene gidicektin, orda klacaktin sandim ben!
vet vallahi hicte pisman degilim, hatta biyonikin dedigi gibi pisman bile oldum simdiye kadar yapmadigima:))))
mutfagin bir harika....tekrar güle güle kullan sevilayim!

09 Haziran, 2006 23:14  
Blogger KUGUU demis ki...

HEY HEYHEYYYYY mutlu nice evlilik yildonumleri ve aramiza hosgeldin...
boeblingen
sindelfingen
stutgart :=)))
nerelerdesiniz sizler_???

Var ya temmuzda Cologne e gelecegm arkadasima ,
rastlasir da bir den ankaradan sonra almanya blogger meeting yAPAR miyiz :)))

Asrotik fethiyeden once gor bak ne planlar var:)))
Ama simdi rastladim bu bloga:))
Kuguboynu

09 Haziran, 2006 23:26  
Blogger birten demis ki...

sagol kugucum!! garip garip yerler iste, nerde ankara yada memleket gibisi:( vallahi yapariz burdada bulusma, zaten ben cook kiskanmistim :))) ben zaten hayiflaniyorum gec actim blogu diye, sen plandan bahsediyorsun, acaba neler kacirdim:)))

09 Haziran, 2006 23:34  
Blogger sevilay demis ki...

hee kiz ben burdayim, gitmedim, daha dogrusu gidemedim.
Samet baya rahatsiz. Onun yerine yarin gidecegiz, yarin grill partisi var, gel buyur sende katil:)))

09 Haziran, 2006 23:40  
Blogger birten demis ki...

sevilayim keske yakinda otursaydimda, hr cagirisinda yada ben seni cagirdigimda gelebilseydik ama uzagiz.. malesef...biliyorum sen bu teklifi saka olsun diye yaptin ama benim icim gitti yaaaa!!!
size güzel eglenceler,yemeler, gülmeler:))bizde görebilecekmiyiz o güzel günü??iyi olurdu haniii

09 Haziran, 2006 23:47  
Blogger sevilay demis ki...

Vallah ben saka maka yapmiyom, atlayin ucaga gelin, zaten ucuz, 20 € biletler. Bak sizde cocuk yok, isiniz kolay, bende cocuk var isim zor:))

Ben resimlerini cekerim, sonra grillin üstüne tutarim, hani söölle kokusu sinsin resimlere veya cipkarta sonrada bloga koyarim ve sizde hem izlersiniz hemde koklarsiniz::))))))))))))))

09 Haziran, 2006 23:54  
Anonymous Adsız demis ki...

Birtencim silersen iyi olur, bakarsin gereksiz kisiler dadanir falan :)) Almanya icinde birsürü kuluplerden tanidigim kisilerden en yakini sensin bana, Böblingende bana 20 dk falan, bir gün mutlaka görüselim, mailini bekliyorum.

Bir arkadas daha var, zamaninda annelerkulubunden tanismistik, Stuttgart tarafinda Schwäbisch Gmünd'de oturuyor. Simdi en iyi arkadasim diyebilirim, sürekli Stuttgart'ta bulusuyoruz, hatta gecen ay ben onun evine bile gittim.

Sevilaycim bendede bebek var, isim pek kolay degil yani :)

10 Haziran, 2006 10:00  
Blogger Age35 demis ki...

Biretncim ,tebrikler,nice nice keyifli kutlamalar olsun inşallah ailenle birlikte!!

10 Haziran, 2006 12:34  
Blogger birten demis ki...

sagol age35:))

10 Haziran, 2006 16:29  
Blogger birten demis ki...

cigdemcim kücük bebeginmi var:))))olsun onlarin isi olsun!
cigdemcim ben sana gönderdim mail, almadinmi??bende yazmani bekledim, neyse simdi yine gönderdim:)))

10 Haziran, 2006 16:41  
Blogger kedi demis ki...

Birten nice uzunn,sağlıklıı,mutlu yıllaraa......

Sevilayla sana Berlindeki ablamın adresini vereyimde Almanya blog bacısı buluşması yapın ;P ;P ;P

10 Haziran, 2006 17:26  
Blogger birten demis ki...

sagol biyonikcigim!!
ben adresi aliyim:))
ablanda güzel yerde oturuyormus haniii

10 Haziran, 2006 18:45  
Blogger KUGUU demis ki...

BIRTENcgm, ayarla herkesi lutfen biletimi alip kesin kararimi verince/ verebilince sizi haberdar edecegm.
Temmuz 2. hafta gibi Almanyadayim... insallah.
Belli mi olur, blogcular Almanyada da bulustu:)) deriz. Sevilay siz de duyuyor musunuz? Yapabilirsek eger sizde dahilsiniz cunku:)))
Sevgiler selamlar TRden
Kuguboynu

11 Haziran, 2006 00:10  
Blogger birten demis ki...

bizim burda olmamiz, gelmen konusunda etken olmuyormu??
cok güzell olur, bulusma isini gerceklestirebilirsek.......tabii gelirsennn...ama ben olsam kacirmazdimmm

12 Haziran, 2006 16:25  
Blogger sevilay demis ki...

selam canim, ehh hadi bekliyorum. Yaz birseyler...

Selamlar

16 Haziran, 2006 13:04  
Blogger sevilay demis ki...

hayirdir, yoksun ortalikta:))

Umarim iyisindir.

Selamlar

18 Haziran, 2006 20:23  

Yorum Gönder

<< Home