www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Izin:))

Cumartesi, Temmuz 1

Izin:))

Su ara isler yogun oldugu icin, burdada dünya sampiyonluk maci oynandigi icin fazla calisiyoruz.Yani calismak icin fazladan sebeplerimiz var maalesef..Su maclar bitsede rahatlasak!!
Bugün izin günümdü, ama izin yapabildimmiki??Her evde yapilmasi gerekenler yapildi..Eee bende biraz fazladan temizlik yaparim, dibi köseyi falanda silince anca zaman kaliyor.Bu dip kose temizligi herzaman yapiyorum, yapmayinca temizde olsa ev rahat hissetmiyorum kendimi..Sonra yemek, bide o var daha yapilacak..Erkek olmak vardi yaaaa!!!Ne kadar yardimda etseler yinede yük bizde..
Türkiyede yasamak böylemi??Yoksa biz tatile geldigimiz icin mi hersey basit görünüyor?Ama ne olursa olsun orda yasamak , hayat sartlari bambaska.Kendini kötü hissetin bir kuaföre gidersin..Hergün kuaföre gidip saclarini fönletenler var ama burda imkansiz gibi.. Simdi tam zamaniydi yeniligin:)))
Cay bahceleri hemde disarda söyle oturup insan sesleri dinlesen bile yetecek bir cay bahcesi.. Bir cok seyden mahrumuz aslinda.Burdada var bicok sey ama daha yapay.Türkiyede iki sandelye atilmis cay bahcelerini burdaki lüks yapilmis seylerle kiyasliyinca, ordaki zevki bulamiyorsun..
Bilmiyorum bu nerden cikti simdi böyle yazmak..

7 Yorum:

Blogger sevilay demis ki...

oohh simdi mis gibi olmusdur evin, vallahi bende simdi oturdum pc´nin basina, bende yeni bitirdim temizligimi, sabah 9 dan öglen 14 de kadar temizlik yaptim, sükür bitti. Havalar sicak ya, insan temizlik yapmak istiyor. Neyse gecelim diger konuya:
Ne kadar haklisin be canim, agzimdaki laflari saydin vallah, burda nereye gidersen git, türkiyedeki zevki hicbir yerde bulamaz insan. O meshur caybahceleri, sokaklarda yürümek, tostekmegi yemek, közlenmis misir, luna parklari, deniz kenarlari, daha neyi sayayim ben. Burda ne var, hic, gidersin bir cafe´ye, kahveni icip gidersin evine, ne yasam bee. O kadar cok özledimki, aksamlari söyle cikip da, insanlarin arasinda gezmeyi, burda sanki aksamlari hayat yok, sanki herkes kaybolmus.

Izine gidecekmiydin sen bu sene?

02 Temmuz, 2006 14:38  
Blogger birten demis ki...

sevilayim sende benim düsüncelerimin diger geri kalanlarini yazdin :))) vallahi yazdiklarin karsisinda resmen hayal ettim...ama sen yakinda gidiyorsun, benim yerimede yaparsin bu güzellikleri..
nerden aklima geldi biliyormusun böyle yazmak, simdi türkiyede olsam yemek ismarlardim diye;)
ben daha yeni geldim ama galiba kisinda bir haftalik gideriz insallah diyim ben!
bu temizlikte takintimiz oldu sevilayim...yap yap yinede bitmiyor...

02 Temmuz, 2006 18:06  
Blogger sevil demis ki...

bizde burda aynıyız canım ya isten fırsat buldukmu evde biseyler yapmaya calısıyoruz. hem is hem ev yoruyor insanı ama saglık olsun diyoruz. her isi bası saglık aslında. gerisi vız geliyor.
biz burdayızda cay bahcesine gidebiliyoruz her zaman yok oyle bisey. isten cıkıp eve gidip soyle bir bacaklarını uzatıp yatmak herseye bedel yani 15 dakikada olsa :))

04 Temmuz, 2006 11:00  
Blogger vintage biscuit demis ki...

bence ozledin sen burayi !:)

04 Temmuz, 2006 13:22  
Blogger birten demis ki...

evet sevil dedimya zaten belki biz tatil icin geldigimizden öyle görüyoruz..

vintage hosgeldin:))haklisin, özledim ve kederlendim!!orda olsaydim neler yapardim diye!!bide buranin yasamina kizginligimdandir;)sayfan harika bayildim, niye simdiye kadar kesfedemedigim icin kendime kizdim..kedine selamlar!

04 Temmuz, 2006 14:21  
Blogger sevilay demis ki...

cookkk siicaaakkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

05 Temmuz, 2006 09:39  
Blogger birten demis ki...

evet hele dün 35 dereceydi!!yerlere yapisacaktim:)))serinlemek icin...

05 Temmuz, 2006 14:39  

Yorum Gönder

<< Home