www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: :))

Çarşamba, Temmuz 12

:))

Kusura bakmayin cevap yazmada geciktim....
Evet 7 haftalik hamileyim:)) Ve cok mutluyum!! Doktora gittim kan testi yaptilar ama sonuc negatif cikti,2 hafta sonra yine yaptilar ve ben arama geregi bile duymadim...buda negatiftir,niye bosuna aldilarki diyede kizdim cünkü kanda hersey hemen belli olur diye düsündüm..Ve esim aramis , bir baktimki elinde bebek ayakkabilarla gelmis:))) Hayir beni kandiriyosun dedim... Hayir dedi anne olucaksin!!
Iste benim duydugum en güzel seydi, bu aralar beni hic bisey bu kadar mutlu edemezdi..
Su an bana hala hayalmis gibi geliyor..Elimi karnima koyunca bebegimin orda oldugunu hissetmek ...
Bir an icimi mutluluk kapliyor ve ben neye seviniyordumki diye düsünüyorum...Ondan sonra aaaa hamileyim ya ben diyorum kendi kendime:)))Heleki kalp atislarini gördükten sonra, o odadan hic ayrilmak istemedim, hep onu seyretmek istedim..zaten o zamana kadar inanamadimki!!
Su anda dilegim saglikli olmasi mutlulugumuzun sonuna ermesini diliyorum..
Ve kimseyi mahrum etmesin Allahim bu mutluluktan!!
Yorumlariniz icin sagol cigdem, kugucum, sevilayim:)))

13 Yorum:

Anonymous Adsız demis ki...

Birtencim cok ama cok sevindim sizin adiniza, Allah saglikla bebegine kavusmayi nasip etsin.

Cigdem - 2 yas 2 aylik Ipek :)

12 Temmuz, 2006 18:55  
Blogger KUGUU demis ki...

BIRTEN inanir misin bilmem ama okurken nasil sevindim, ense tuylerim diken diken oldu cok duygulandim.
Canim benim Allah saglikla rahat hamilelik gecirtsin sana ve saglikla bebeginize kavustursun insallah.
Kuguboynu,theBekar

12 Temmuz, 2006 21:51  
Blogger sevilay demis ki...

Gözün aydin olsun canim, ALLAH saglikla bebisine kavustursun. Vallah gözlerim doldu okurken. Esimde bebek ayakabilari almisti. Kiz kardesim de kurtuldu, simdi bir iki melegimiz var aramizda, biri Samet biride Havin.

Seni öpüyorum, kendine iyi bak, bol bol balik, sebze ve meyve ye ve Apotheke´den Flodarix Kräuterblut al, cok iyidir hamileler icin, ben cok ictim ve sonuc, saglikli 3680 gr ve 53 cm boyunda bir tosunum oldu:))

Selamlar

14 Temmuz, 2006 11:31  
Blogger birten demis ki...

canlarim hepinize tesekkürler...

cigdemcim sagol,Aminnn diyim ben:)))ipeki tatli kizida öp benden..bu aralar isleri hafifleticekler, umarim görüsebiliriz:))

kuguboynu,theBekara
kugucum canim sen beni güldürdün bak simdi bende seni dikenlendirmisim:))) cok duygulanmissin, tabiki inanirim...canimsin sagol bu kadar icten hissettigin icin!! ama hala inanamiyorum desem!!sagol canim dileklerin icin...

sevilayima
tesekkürler sevilay...demek bu ayakkabilardan baska akillarina bisey gelmiyor...ama dediki ne alicami sasirdim, ve biran önce yanina gelip haberi söylemek istedim dedi!! havinimiz geldi demek dünyaya...ne güzel Allah güzel ömür ve saglikli ömür versin..bebelerimiz cogaliyorr:))femibion aliyorum folsäure plus..ama bu cayi hic duymadim ama alicam Apothekeden...masallah ne güzelmis kilosu, en azindan ele avuca geliyormus..biraz kilolu olmasi isi dahada kolaylastirir..tavsiyelerin icin sagol sevilayim...

14 Temmuz, 2006 11:51  
Blogger kedi demis ki...

Tebriklerrrrrrrrrrrr!
Şimdiden tek çocukta kalma derim Birtenciim.
İçinde ki canlının sana verdiği mutluluğu ve Allahın çok şükür ki sadece kadınlara bahşettiği olağanüstü duyguyu bir kere daha yaşaman dileğiyle:)))

Daha ilki yolda iken, bu Pek erken bir temenni oldu,idare et ;P

14 Temmuz, 2006 19:56  
Blogger birten demis ki...

cok sagol biyonikcim,, olsun erkende olsa simdiden kendimi alistiriyim ama dimi ya???hem bu güzel duygu birincisine yetmezki, daha ikinciyede ayrilmasi lazim:)))

14 Temmuz, 2006 20:43  
Blogger vintage biscuit demis ki...

:))))))ayy ayyy ben bile buralardan heyecanlandim / ve senin adina cok mutlu oldum / haziranda arkadasim dogum yapti / eylul de ablam yapicak / onlarin heyecaninin yakindan gorme firsatim oldu / ve kendi kendime dedim ki bi insanin ayagini yerden kesen bi duygu
bebisinle mutlu saglikli bi hamilelik diliyorum :)))))

16 Temmuz, 2006 17:53  
Blogger birten demis ki...

tesekkürler vintagecim...evett bambaska bir his gercekten..teyzelikte güzel bir duygu, annenin yarisi dimi ama??bende sana saglikli, güzel ömürlü bir yigen diliyorum...
dileklerin icin sagol canimm:)))

17 Temmuz, 2006 12:19  
Blogger KUGUU demis ki...

Nasilsin Bugun BIRTENcgm?:)) "HAYATINIZ" nasil gidiyor canim:?
Kuguboynu

17 Temmuz, 2006 14:47  
Blogger birten demis ki...

sagol canimmm kugum...iyiyiz:))

17 Temmuz, 2006 16:23  
Anonymous Adsız demis ki...

Merhaba Birten ben Özlem. Sitene tesadüfen girdim ve hamile oldugunu okuyunca cok duygulandim ve seni tebrik etmek istedim. Aralik ayinda kismetse bende evlenicem, en büyük arzum bir bebek sahibi olmak. Sen böyle hisslerini tarif edince kadin oldugumuz icin nekadar sansli oldugumuzu anladim tekrar. Insallah cok iyi bira hamilelik geciriir bebegimiz saglikli olur. Allah insallah bebek isteyen herkeze bir bebek nasip eder insallah :) sevgilerime Özlem /Frankfurt

19 Ekim, 2006 23:40  
Blogger birten demis ki...

özlemcim kusura bakma gözümden kacmis bu yazin, yeni gördüm!!benim evlenmeden önceki yerimdi frankfurt yani bundan 3-4sene önce oralardaydim:)) havaalanina yakin,rüsselsheim.. cok özlüyorum..canim sana mutluluklar ve hersey diledigince gönlünce olur insallah..evlilik mutluluktur cocuksa devamini getirir insallah..istedigin zaman kavusursun umarim..dügününe az kalmis;)gelinlik falan hersey hazirdir, ne güzel:)) yorumlarini bekliyorum, tekrar özür dilerim, kusura bakma özlem...

27 Ekim, 2006 18:58  
Blogger birten demis ki...

özlemcim dileklerin icinde cok sagol... tabiki istenilecek en güzel sey kendinden bir parca, icinde biseyin büyümesi..insallah canim, insan düsününce böyle güzel birseyi bende yasiyacakmiyim diye..biz 3 sene istemedik ve icimde korku vardi,seni cok iyi aliyorum..
özlem sen bana bir kere daha yorum yazmistin sanirsam dimi özlem c olarak yoksa o baskasimiydi??

27 Ekim, 2006 19:02  

Yorum Gönder

<< Home