www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Müjde

Cuma, Temmuz 7

Müjde

Icimde öyle bir heyecan ve saskinlik varkii, anlatamamm!Icim icime sigmiyor!Herzaman o an gelsin dedim, isi yoluna koymayi, evimizi tamamlamayi derken bu ana kadar geldik...

Cocuklari okadar cook seviyorumki....Disarda cocuklari durdurup sevdigim olmustur...Yigenlerime bakip acaba bigün benimde böyle cocuklarim olacakmi dedigimde olmustur...

En önemlisi anne olmayi, annem gibi hissetmeyi istedim...Cünkü o benim canim ve benimde canim olmaliyidi..

4 Yorum:

Anonymous Adsız demis ki...

Ayyy dogru mu tahmin ediyorum Birten ? Yoksa bebek mi geliyor ? Umarim öyledir

Cigdem

08 Temmuz, 2006 16:42  
Blogger sevilay demis ki...

Hamilemisin?? Test yaptirdinmi? Kan aldirdinmi? Ayy bak görüyormusun, ne kadar heycanlandim.

Canim benim, eger hamileysen, gözün aydin canim, bütün hamilelik zamanin güzel gecsin insallah. Sen bizde tam bir kesin haber ver. Hamileyim diye yazmamissin ama müjde yazmissin, ehhhh ne simdi?

Öpüldün canim

10 Temmuz, 2006 09:03  
Blogger KUGUU demis ki...

Aaaaaaaaaaaaaa BIRTEN hamile misin?
:)))))) Cok sevindim.
Allah saglikla tamamina erdirsin rahat gecsin insallah.
Cok sevindim.
Kuguboynu

10 Temmuz, 2006 09:28  
Blogger sevilay demis ki...

allooo, cevap bekliyoruz!!!:))))

12 Temmuz, 2006 09:20  

Yorum Gönder

<< Home