www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Meleklerim

Salı, Kasım 14

Meleklerim





Bu aralar buraya oturmak gittikce zorlasti:)) Zaman nasil gecicek, sabirsizlikla bekliyorum!! Evimde birkac süsleri göstermek istedim...Melek süsleri coook seviyorum, aslinda biblo tarzi seyleri fazla sevmem ama evimin bircok yerinde meleklerim vardir... Resimdeki yastiklarimda evime en son girenler arasinda:)) Bu renkleri cok seviyorum, krem ve kahve tonlari.....Kücük süsler fazla tercih etmiyorum, genellikle cam esyalar ve büyük tek olacak vitrinde...Vitrinimde öyle büyük bisey degil, sade seviyorum ve ivir zivir fazla sevmem...Rahat,huzurlu olmali ve en önemlisi acik renk olmali hersey:)) Ev konusunda hassasim biraz ama bebis gelince biraz daha isim olucak galiba:)))Ama ben raziyim:))

Sevgiyle kalin....

13 Yorum:

Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Renk zevklerimiz ayniymis bak, bende krem ve kahverengi tonlari seviyorum :))))
Son tadilat sirasinda ne kadar süs esyasi varsa attim, su an sadece mumluklarim var, mumlarimdan vazgecemem birtek :)))

14 Kasım, 2006 13:01  
Blogger sevilay demis ki...

bak bak bak, süper bayildim, perdene, yastiklarina, (Kizkardesiminde aynisi var, eflatun rengi ama)
meleklerinde cok güzel. Bende büyük ve tek olan süsleri severim, en cok da leonardo´nunkilerini birazcik fiyatli ama deger. Ben hollandadan aliyorum leonardo süs esyalarini, orada daha uygun oluyor. Ehh bak böylecede dügün resminizi de görmüs olduk. :))

Kendin nasilsin canim? Sayfama yorum birakamiyorum diye bir not yazmistin, hala öylemi?

14 Kasım, 2006 20:12  
Blogger Blog Sahibesi demis ki...

Birtencim çok güzel aksesuarlar var evinde. Bende melekleri çok severim. Tertemiz kalpleri uğur getirirler evlere. Ama asıl bebiş uğuruyla bereketiyle geliyor.

15 Kasım, 2006 10:39  
Blogger birten demis ki...

süpürgesiz cadi bende hep ara ara kullanmadigim süsleri atiyorum, biriktirmeyi sevmiyorum...aaa söz konusu mumlar olunca bende vazgecemem:))

sevilayim sagol ben iyiyim...
benimkilerde hep leonardonun zaten:))cünkü hem kalin cami hemde cok güzel cesitleri var!!ordaki dügün resmim hicgüzel cikmamis,bilmiyorum neden, okadarda özenerek cektim ama neyse artik:))
nuraycim zaten o benim en güzel melegim ve ugurum olacak:)) haklisin!!

15 Kasım, 2006 14:31  
Anonymous Adsız demis ki...

Canım benim meleklere ne hacet seni zaten melek olarak düşlüyorum ben,yaptığın yorumlar o kadar samimi ve sevimli ki başka birşey düşünülmesi de imkansız zaten...Haaa ilerde bir tane zaten olacak kucağında o güne kadar sen bu biblolarla idare et canım benim...Sevgiyle,maviyle ama en önemlisi de sıhhatle kal tatlım...

15 Kasım, 2006 14:46  
Blogger birten demis ki...

aydacim cok sagol canimmmm!! ama beni cok utandirdin, ne güzel sözler onlar öyle:)) ya senin bu güzel sözlerine yazdigin yazilara ne demeli!!
cook tesekkür ederim canimmm...
sende sevgiyle kal aydacim:))
su anda yüzümün halini görmeni isterdim....

15 Kasım, 2006 15:39  
Blogger KUGUU demis ki...

Hayirlisiyla bebisin gelince zaten evin tum duzeni ona gore degisecektir galiba:) Sen de sevgiyle kal canim.

15 Kasım, 2006 20:24  
Blogger sevil demis ki...

birtencim ben senin hamile oldugunu bilmiyordum bayagı uzak kalmısım bloglardan hayırlı olsun tatlım cogu bitmis azı kalmıs.

17 Kasım, 2006 09:33  
Blogger birten demis ki...

kugum evet bebis gelince düzen bayagi degiscek, bide evde hersey acik renkliyse daha bir isim olucak galiba:))

sevilcim sagoll:))evett 3ay kaldi ama zaman gecmiyor sanki!!

17 Kasım, 2006 10:40  
Anonymous Adsız demis ki...

Kendi güzelliğinin farkında olmayıp evini kendilerini melek zanneden biblolarla süsleyen melek (çok uzun anlattım ama bu sen oluyorsun canım :))) ) nasılsın bugün??? Bebişin umarım tatlı heyacan yapıyordur,birşey söyleyeyim mi sanki kızkardeşim hamile gibi hissediyorum,nedense :))) Sevgiyle,maviyle kal canım...

17 Kasım, 2006 18:15  
Blogger birten demis ki...

aydacim canimsin ya...bu naslil laflar bu cümle benim icinmi?? kac kere okudum bilemezsin, coook hosuma gitti...aydacim ne kadar iyisin sen böyle!!ya icime basasim geldi seni vallahi!! kardesimmis gibi;))
canim cook sagolll ben iyiyim,heleki böyle senin gibi canlarimdanda güzel seyler duyunca dahada iyi oluyorum:))onun her hareketine mutlu olmaktan baska bisey yapmiyorum...bu sözlerinde eklenince mutlulugum katlaniyor....simdi nasil mutlu oldum anlatamam..kurabiylerini yemis kadar hemde:)))

18 Kasım, 2006 13:46  
Blogger Age35 demis ki...

Bende meleklere bayılıyorum..Geçenlerde bir arkadaşım,aman evde melek bulundurma çok günahmış demez mi??Tabi melekli şeyleri kaldırınca ev boşalacağı için her şey yerli yerinde duruyor..

18 Kasım, 2006 16:47  
Blogger birten demis ki...

agecim canim ya niye biblo günah olsunki,melekte olsa onlar biblo...insanin icini acan, rahatlatan süsüler ...bence günah olmalari kisiye baglidir....
demek okadar cok meleklerin var senin:)) ne güzel, sen o arkadasina inanma age,dedimya onun bakis acisi....alt üstü süs:)))

20 Kasım, 2006 10:08  

Yorum Gönder

<< Home