www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Kitaplarim

Çarşamba, Ekim 18

Kitaplarim


Evde olunca yapilacak seylerin sinirli olmasini evde kalinca daha iyi anladim..Temizlik, yemek derken gün geciyor..Ise gidincede evde vakit gecirmeyi özlüyorum!!Ama doguma kadar izinliyim,tadini cikarmaliyim aslinda.. Aliyeye baktim ve hep agladim, ama sonundada evet demesini istedim, bilmiyorum neden...Onun yaptigi bütün haksizliklara ragmen...Yüzügü kapatmasina ragmen ben hala gemide onu aradim, sanki karsisinda o olacakmis gibi..Basindan sonuna kadar takip ettigim dizi degildi, zaten hicbir diziyi her bölümüne kadar takip etmiyorum ama sonuna gelince meraklandim bayagi..
Dün internetten ismarladigim kitaplarim geldi, ilk defa birsey ismarladim internetten ve bu kadar cabuk gelmesine sasirdim! Paketin agzini acip kitap kokusunu almak sevinmeme yetti:)))Aslinda ben iki üc tane daha ismarlamak niyetindeydim, ama kendimi birazcik engelleyip ikinci ismarlamaya sakladim artik! Masaya dizip hangisinden basliyim diye düsündüm ama sonucta hepsi bitecek! Türkce olsun, almanca olsun okumayi cok seviyorum..Simdi kitaplarin yaninada bebek kitaplari beslenmeyle ilgili kitaplarda eklendi..Öyle masada dursunlar simdilik gözümün önünde:)
Hepinize sevdiklerinizle güzel bayramlar!!

10 Yorum:

Blogger Age35 demis ki...

İyi bayramlar...=)

22 Ekim, 2006 22:59  
Anonymous Adsız demis ki...

Ramazan Bayramin kutlu olsun canim.
Sevgiler Özlem C

23 Ekim, 2006 00:34  
Blogger sevilay demis ki...

Canim, evet evde cok cabuk zaman geciyor, yemek, temizlik derken...

Kitaplarla iyi fikir yapmissin. Bende gecenlerde ilk defa internetden (ucak bileti haric) birseyler aldim, samette mesela lego siparis vermistim, aradan 2 gün gecti ve paket ellerimdeydi.

Kendine ve bebise iyi bak güzelim.

Senin ve ailenin bayramini kutluyorum ve ramazanayinda yaptiginiz dualar kabul olur insallah.

Selamlar

23 Ekim, 2006 08:58  
Blogger birten demis ki...

age35 sagoll sanada iyi bayramlar:))sevdiklerinle diledigince bir bayram olsun:))

Özlemcim hosgeldin, sagoll canim...seninde bayramin kutlu olsun;))

Sevilayim sagol dileklerin icincanimsin!! güzel fikirmis aslinda böyle siparis etmek,hep korkardim nedense, güvenemem böyle seylere ama bundan sonra artik baslarim, sendende onay aldim hem:))canim sende sevdiklerinle,ailenle iyi bayramlar gecirirsin..seninde dualarin kabul olsun..samedi öptüm,senide:))

23 Ekim, 2006 14:21  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Öncelikle Bayraminiz kutlu olsun :)

Ben Internette alisverisi cok sIk yaparim, hatta daha bugün yemek kitaplarim tesrif etti :)) Dilos bebekken basladim aslinda, onun mamalarini ve bezlerini aylik olarak Schleker'in online sayfasindan ismarliyodum cok pratik oluyodu :)))Güvenilir bir firma oldukdan sonra bence de korkmaya gerek yok ;) Ebay gibi yerlerde dikkatli olmak gerekiyor ;)

24 Ekim, 2006 22:59  
Blogger birten demis ki...

sagol süpürgesizcadi...sanada iyi bayramlar ve hosgeldin:))
schleckerde online alisverisi oldugunu bilmiyordum, cok güzel ozaman...güzel fikir bende bundan sonra yaparim:)))yemek kitaplarini nerden aldin,yani hangi adresten ve merak ettim neler aldin??bende yemek kitabi almistim, ama hicbiri istedigim gibi cikmadi,ondan sordum.. evet ebay gibi yerlerde alacagin seyin nasil cikacagi sans konusu!! ama basladimya artik devam ederim almaya, bide sizlerden böyle olumlu ve degisik seyler duyunca dahada cesaretlendim...bundan sonra bende böyle seyleri dedigin gibi schleckerden ismarlarim:)))) sagol paylastigin icin ....

25 Ekim, 2006 09:09  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Kitaplari genelde weltbild.de'den aliyorum Yemek kitaplarinda Dr.Oetker en büyük favorim, hele pasta kitaplari harika hem her zaman cok güzel oluyor, Türkce yemek kitabi almadim uzun zamandir, en son Pinar Altugun kitabini almistim, simdi Yemek bloglarindan yararlaniyorum genelde :)))

Schlecker büyük kolaylik gercekten tavsiye ederim :)))

25 Ekim, 2006 11:33  
Blogger KUGUU demis ki...

:))))

30 Ekim, 2006 08:51  
Blogger Blog Sahibesi demis ki...

Bende geçenlerde kitaplarımla ilgili bir post yazmıştım. Bu dönem okumak seni oldukça rahatlatır hatta içini açar. Seninde geçmiş bayramın kutlu olsun.

30 Ekim, 2006 13:09  
Blogger birten demis ki...

nuraycim sagol, hosgeldin siteme:))
televizyon bakmak, hep üzücü seyleri görmektense kitap okumak dedigin gibi iyi geliyor...

30 Ekim, 2006 17:16  

Yorum Gönder

<< Home