www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz

Cumartesi, Ekim 28


Güne cok güzel basladim cünkü bu cöreklerle basliyinca,nasil olabilirki..Yapipta cok güzel olmasida ayri bir güzellik yemenin yaninda!! Bide kek yaptim, yani kendimce bir keyf yaptim, böyle ufak seyler bile hayati güzellestirebiliyor..Yemektense yapmak daha zevkli , tabikide yiyorumda ama yemek yapmak yeni seyler denemek güzel.. Bu cörekler daha yeni kesfettigim selin Caglayan`in sitesinden! Bu blog isi gelistikce güzellesiyor, yemekler, arkadasliklar ve güzel yazilar...
Carsiya ciktigim zaman tek baktigim seyler bebek kiyafetleri, hepsi birbirinden güzel!! Kendime alicagim seyleri unutuyorumki bunu bana önceden deselerdi gülerdim ama simdi basima geliyor ve ben bundan coook memnunum..Aslinda ilk basta almak istemedim,ne biliym erken diye ama ne olacagida belli olunca fazla dayanamayip kendime engel olamadim... Nerdeyse 6.ayindayim..Hissetmistim ama yinede tastiklenmesi lazimdi bir oglumun olmasi icin:)) Rüya bile görmüstüm, ama tabiki tek dilegim saglikli olmasi...Icimdeki hareketleride yeni mutlulugum oldu benim:)) Is yerimden biride senelerdir cocuk istiyor ve olmuyor ,1 ay önce tedavi oldu cocuk icin ama yine olmamis, yeni duydum ve cok üzüldüm, cok dua etmistim onun icin...Aslinda bana karsi cok kötü ve herzaman tartisiriz ama yinede cok üzüldüm o bu sevgiyi tadsin isterim,belkide acimasizligi ondandir...
En önemli bayramlardan biri, cumhuriyet bayramiydi dün, hepimizin Cumhuriyet bayrami kutlu olsun...Televizyonlara eski zamanin kesitleri gelince cok merak ediyorum ve o yillarda yasamak cok isterdim.Hangimiz istemezki dimi ama?? "su cilgin türkler"i okuyorum ve hemen hemen hergün rüayamda ona benzer seyler görüyorum ve ben daha hala yarisindayim:)))

18 Yorum:

Blogger kedi demis ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

30 Ekim, 2006 19:14  
Blogger birten demis ki...

hemde nasil biyonik!!kucagima alicagim günü sabirsizlikla bekliyorum ve sanki zaman gecmiyor gibi!! kendi kendime su günlerin keyfini cikar diyorum ama.....
kizlarina afiyet bal seker olsun,tabiki sanada:) birten ablalari öpüyor senin tatli kizlarini:))

30 Ekim, 2006 19:31  
Blogger Blog Sahibesi demis ki...

Birtencim bugün annemde çörek yapmış.İşten gelince çok şaşırdım.Miss gibi koku karşıladı beni.

30 Ekim, 2006 20:09  
Blogger birten demis ki...

tesadüfe bak ne güzel, annenin ellerine saglik sanada afiyet olsun canim, simdi sen coktan yemissindir:))) disari soguk olupta eve güzel kokuyla girip ve cay esliginde cörek...hmmmm...tabiki güzel olur:))

31 Ekim, 2006 13:12  
Anonymous Adsız demis ki...

Değil mi ama yaaa :))) bu çörekler insanı mutlu etmez mi??? Birten'cim merhaba siteni Selin'in sayfasında ki yorumundan buldum Ayda dersem orada ki yorumlardan hatırlarsın sanırım,bu arada hamileymişsin sağlıklı günler diliyorum,sorunsuz bebeğine kavuşman için.Sevgiyle ve maviyle kal tatlım...

31 Ekim, 2006 21:09  
Anonymous Adsız demis ki...

ayrıca bu çörekleri bir de kaşarla veya tulum peyniriyle yapmanı öneririm harika oluyorlar...

31 Ekim, 2006 21:11  
Blogger Age35 demis ki...

Sağlıkla sıhhatle bebeğinize kavuşmanız dileğiyle..=)

31 Ekim, 2006 21:57  
Blogger birten demis ki...

aydacim hosgeldin canim:)) yeni yorumlar görünce coook seviniyorum:)))sagol canim dedigin sözler icin!!sende yaptin dimi bu cöreklerden?? peynirin icine kasar peyniri karistirdim ama tulum peyniri cok seviyorum ve bu güzel fikir bidahaki sefere denicem kesin;))evet yorumlarini görmüstüm!!
sagol age35:))

01 Kasım, 2006 13:46  
Anonymous Adsız demis ki...

Hiç denemez miyim süper oluyor bu çörekler biraz önce de çiçek kurabiyeyi denedim fırsat bulursan yap onlarda çok lezzetli oluyor.Bloğumda ki güzel yorumun için çok teşekkür ederim,ama bir daha ağlama olurmu gerçi sende hamilesin ve duygusalsın değil mi yaaaa :)

01 Kasım, 2006 14:58  
Anonymous Adsız demis ki...

Sevgili Birtencim, vallahi bilmiyordum, öğrenince ne kadar mutlu olduğumu bilemezsin. Oğluşun olacakmış, bak ne kadar az kaldı 3 ay sonra hayırlısıyla kucağında olacak, kokusunu içine çekeceksin bebeğinin. Çok şanslısın, inşallah bana da nasip olur bu güzel duygu. Ben de artık çok istemeye başladım. Çörekler de harika görünüyor, ellerine sağlık ;)

Tekrar çok tebrik ederim, doğum yaklaşınca haberimiz olsun kutlayalım hep beraber :)

Sevgiler,

selin (www.selincaglayan.com)

01 Kasım, 2006 15:24  
Blogger sevilay demis ki...

iyi aksamlar güzel anne:)) Cöreklerin kokusu buraya kadar geldi:) Ellerine saglik, afiyet olsun, ehh bizim yerimizede yee.

Yazilarin artik resimlerle süsleniyor, cok hos görünüyor. Demek 6 aylik oldu, ne kadar cabuk geciyor zaman. Allah seni bir nefesde kurtarsin. Isim buldunuzmu?

Öpüldün

01 Kasım, 2006 22:26  
Blogger KUGUU demis ki...

Canim benim yaptiklarin ne guzel olmus eline saglik. Demek oglush yolda peki ya isim karar verdiniz mi?:)) Bu arada lutfen bir Masallah koy blogunun basina. Optum.

03 Kasım, 2006 22:02  
Blogger vintage biscuit demis ki...

o mamalar ne kadar guzellllllllllllllll

04 Kasım, 2006 15:21  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Merhabalar ,

Cörekler cok güzel görünüyor, bende su yorgunluktan bi kurtulsam günlerce mutfaktan cikmicam, yapmak istedigim bi sürü tarif var ama derman yok :)))

Ne güzel 6 aylik olmussun bile cogu bitmis azi kalmis, alisveris gebeligin en zevkli kismi bence tabii bide yedigimiz minik tepikler :))) bende Ablama cok kizardim alisverise gittigimizde hep cocuk ve bebek reyonuna giderdi, azcik da kendine al der bide utanmadan ben sen gibi olmam asla derdim, simdi kendim ilk önce cocuk reyonuna kosuyorum :)))

Su cilgin Türkleri bende aldim ama bi türlü okumaya baslayamadim ya, son zamanalrda hic okuma modunda degilim, gelir arada böle bana sonra 10 kitabi birden okuyasim gelir, umarim bebis dogmdan okuyabilirim, yoksa uzun süre rafta tozlanacak demektir kitap :((

05 Kasım, 2006 21:36  
Blogger sevilay demis ki...

nerelerdesin yine canim? Iyimisin?

06 Kasım, 2006 15:10  
Blogger birten demis ki...

aydacim cicek kurabiyeyide denicem ve resminide eklerim, tavsiyen icin sagol:))ama inanki elimde degil hic olmadik zamanda aglamaya basliyorum, zaten hamilelikten öncede sulu gözdüm...ama senin yazilarin gibi duygu yüklü seyler okuyunca hiiic elimde olmadan......:)))

selincim okadar sabirsizlaniyorumkiii!!canim insallah sende biran önce anne oluirsun, hem o bebek ne sansli olur senin gibi eli lezzetli kendisi tatlimi tatli bir annesi olacak:)))tabiki sizinle paylasicam, karnim bu masaya sigana kadar ben burdayimki, kolay kolayda birakmam burayi:)))

sevilayim sagol, pek beceremiyorum ama git gide belki daha iyi olur su resim isi:)) senin kadar hic mi hic degilim yaniii...bazende digitalkamerayi götürmeyi unutuyorum ve gidince aklima geliyor, ama artik daha sik resim cekmek istiyorum..isim konusunda düsünüyoruz daha, ama bir isim var aklimizda oda " ediz" sence nasil sevilay???

06 Kasım, 2006 17:02  
Blogger birten demis ki...

kugucum sagol canim:)) nazar degecek kadar güzelmi diyorsun yani, cook tesekkür ederim canim:))isim "ediz" düsündük kugucum varmi baska senin aklina gelenler, aslinda kayra güzel ama malesef esim tarafindan bir türlü sevmedi bu ismi..canim bende seni öptümm:))

vintage gel birlikte yiyelim:)))

süpürgesiz cadi zaman gecmiyormus gibi ama aslinda öyle cabuk geciyorki sabirsizliktan farkinda degiliz:)) bende senin gibiyim, bazen öyle okuma hevesi geliyorki bikac kitap birden bitirebiliyorum ama bazende okunacak kitaplar beni bekliyor ama vakit buldukca okuyoruz dimi ama??zorda olsa yanii!!bu ara biraz zaman bulunca kendimi mutfakta buluyorum, yemek yapmayi coook seviyorum..bendede daha denenicek tarifler var:))bitmesinlerde hem o tarifler hiiic:)) cocuk giyim konusundada tek ben böyle düsünmemisim, benim gibi düsünenler olmus;)) ama simdiyse biz onlar gibi düsünüyoruz....

06 Kasım, 2006 17:31  
Blogger sevilay demis ki...

ediz güzel bir isim canim, eskilerden, hosuma gider. Ben bir ara sametin ismini ömer olarak düsünmüsdük, antik isimlerden, ama ailede ömer vardi ve bizde samete karar vermistik. Önemli olan, cocugunuzun ismi kolay olsun, almanlar dalga gecmesin, ben hep böyle düsünürdüm.

öpüyorum seni

06 Kasım, 2006 22:16  

Yorum Gönder

<< Home