www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Hafta Sonu Tarifleri

Cuma, Kasım 24

Hafta Sonu Tarifleri

PIDE



HAMURU ICIN

1 paket yas maya
2 su bardagi ilik süt
Yarim cay bardagi sivi yag
Un
Seker,tuz
Yumurta(üzeri icin)

IC HARCI ICIN
kiyma,sogan,siviyag,biber,salca,domates,köfte baharati,vegeta,tuz,maydanoz,pul ve karabiber

Iki bardak ilik sütte mayayi ve sekeri eritin, siviyag ve tuzla alabildigi kadar unla yogurun...Istediginiz yani pürüzsüz kivama gelene kadar, sonra istediginiz kadar mayalandirin ben 1 saat mayalandirdim..
Kiymaya salca,rendelenmis sogan,domates ve yesil biber( ben rondoda rendeledim).siviyag ve baharatlari ekleyip kasikla karistim..Isterseniz peynirlide yapabilirsiniz:))
Bu hamurdan yaklasik 9 tane büyük pide cikardim, bazen kücük kücükte yapiyorum öylede cook güzel oluyor ama ugrastiriyor, siz nasil isterseniz artik:))
Hamuru hafif unlayip aciyorum ve icine kiymali icten koyup uclarini birlestiriyorum, dört tane bir tepsiye sigiyor bende, yumurta ve hafif siviyagi karistirip üzerine döküyorum ve firina veriyorum:))



CEVIZLI KURABIYE




250gr margarin
1 su bardagi ceviz rendelenmis
yaklasik 2 yada 2,5 su bardagi un
6 corba kasik pudra sekeri


Ilk basta yag,rendelenmis cevizi ve pudra sekerini catalla güzelce karistirin ve en son unu ilave edip yogurun..Yassi sekli verip istediginiz büyüklükte firina verin, yaklasik 24 tane cikiyor, tabii büyüklüge göre degisiyor:)) Firindan ciktiktan sonrada üstüne isterseniz erittiginiz cikolatayi dökebilirsiniz...

Ben pide yada kurabiye eger fazla olmussa buzluga koyuyorum, aniden bir misafirim gelicekse cikartip isitiyorum ama kurabiyeler hafif sicak firinda ve cikolatasiz olmali buzluga koyucaksam,isittiktan sonra dökebilirsiniz:))
Bu tarif yazma isi ne kadar zormus! Nasil yazicam bilemedim, yaptim mi yaziyim, yapin mi yaziyim diye düsündüm:))

Bütün ögretmenlerimizin ögretmenler günü kutlu olsun:))
Hepinize güzel hafta sonlari diliyorum:)) Doya doya dinlenebileceginiz bir hafta sonu olur umarim....

7 Yorum:

Blogger sevilay demis ki...

Tarifleride verdin, bende not ettim. :))

Nasilsin canim, bebis nasil? Bana Yorum yazdigin zaman hala problem varmi?

27 Kasım, 2006 09:32  
Blogger birten demis ki...

sevilaycim canim iki gündür cok hastayim,yorum yazamadim sana yani kusura bakma hic denemedim....
yapinca söyle4rsin nasil oldu diye...

seni coook öpüyorum canimmm

27 Kasım, 2006 12:49  
Blogger sevilay demis ki...

selam canim benim, nasil oldun? Iyimisin? Sesin solagin cikmiyor. Umarim ikinizde iyisinizdir. Öpüldün

06 Aralık, 2006 13:01  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Mmmmmhh bunlar cok güzel görünüyor :))))

Ben cok tembel oldum ya hamile kaldigimdan beri dogru dürüst ne börek yaptim ne de baska bir hamur isi :))) aslinda severim Mutfakda vakit gecirmeyi ama ön hazirliklar ve sonrasi dagilan mutfagi düsünce baslamadan vazgeciyorum :)))) bi de yapinca cok yerim de siserim korkusu var tabii :))))

07 Aralık, 2006 23:02  
Blogger sevilay demis ki...

merakda kaldim bak, bir sesss lütfennnnn

08 Aralık, 2006 09:33  
Blogger birten demis ki...

Sevilaycim kusura bakma, grip oldum o yüzden hic acamadim pcyi:(( ama beni düsündügün icinde sagol canimsin!!simdi daha iyiyim!!
tarifleri denersen bana sonucunu yaz olurmu sevilayim!!öptümm:))

11 Aralık, 2006 11:21  
Blogger birten demis ki...

süpürgesizcadi haklisin, bende yapmadan önce düsünüyorum yapsammi diye:)) bi bakiyorumki hamurun icindeyim!! benimde en sevmedigim hamurdan sonra etrafi toplamak!! ne kadar dikkatte etsem, hemen toplasam yikasamda yinede cikiyor is:(( ama sonrasi icin degiyor tabiki:)) kilo herzaman sorun galiba, yiyip yiyip almayanlara sasiriyorum ya.....

11 Aralık, 2006 11:23  

Yorum Gönder

<< Home