www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Mazeretim Varrr!!

Pazartesi, Aralık 11

Mazeretim Varrr!!


Bayagi zaman gecti yazmayali, aklim hep burdaydi...Ablamdaydim bir hafta ve dönüsüm kötü oldu, ben cook rahatsizlandim, simdi cok daha iyiyim..Hap falanda alamiyinca biraz uzun sürdü gecmesi, cünkü antibiyotikle bile 2 haftada anca atlatan ben ilacsiz bir ay sürmesi normaldir yani:)))
Heyecanlarim gittikce artiyor, zaman gecmiyormus gibi!! Aklimda düsünceler, nasil olacak dogum,bir aksilik cikacakmi,saglikli olacakmi diye böyle bir sürü düsünce!! söyle yatarsam bisey olurmu falan.... En güzel tarafida kime benzeyecek düsüncesi, belki aklimda hic hayal kuramiyorum ama yüzünü görünce sanki hep bu yüzü beklemisim aklimda olan hep onun yüzüymüs gibi olacakmis sanki..... Yilbasi geliyor, sonra dogum günüm, bebegimin odasi geliyor derken zaman gecer umarim:))))7,5 ay nasil gectide surda 2 aymi gecmiycek , dimi ama??
Kis geldi yavas yavas, bu sene cok zor geldi, ama ben sabirla kari bekliyorum,yataktan kalkinca söyle etraf bembeyaz olsa fenami olur:)))Bu ay her yer isik, cam agaclari süslenmis, insanin ici aciliyor bide kar yagsa tamdir!!!
Herkese güzel baslangiclar diliyorum, haftanin ilk günü sendromunu hemen atlatirsiniz umarim...Öptümmmmmm

21 Yorum:

Blogger sevilay demis ki...

gecmis olsun canim, baya sürmüs senin girip. Neyseki gecti ve insallah dogum edene kadar yakalanmassin.

Ahh o düsünceler bendede var, acaba kime benziyecek, acaba uslumu yoksa yaramazmi, sarisinmi, esmermi. Ama en önemlisi saglikli bir cocuk olmasi. Herseyin hayirlisi güzelim, 2 ay sonra bu sorularin cevaplarina ulasacaksin insallah.

Kari bizde 4 gözle bekliyoruz, insallah en kisa zamanda yagar ve bizde karda yuvarlaniriz.

Kendine iyi bak.

11 Aralık, 2006 12:16  
Blogger birten demis ki...

sagol canim:))insallah:))

galiba normal benimde düsünmeme, bak bunma sevindim yani!!evet dogru onlarda var yaramazmi olacak, gazi cok olucakmi, aksamlari uyuyacakmi ....en önemlisi saglikli olmasi....

11 Aralık, 2006 12:45  
Blogger antibiyonik demis ki...

türk milli eğitim camiasinin bir neferi biyonikkedi adlı saygıdeğer ve örnek ögretmene "burda bile herseyi cirkinlestirebiliyorlarsa" demişsiniz ya helal olsun. koruduğunuz kişi cok eski arkadasiniz bile olsa, kendisi bir suçlu. ben orijinal mailleri okudum.bu biyonikkedi ömründe kendisiyle konusmamış insanlar için, o onu dedi, bu bunu dedi diye sürüyle yalan uydurmuş. sonra farkındaysanız özür diledi. bilmeden boş konuşmayın sırf insanlara yaranmak için.

11 Aralık, 2006 16:32  
Blogger birten demis ki...

antibiyonik kimse benim burda eski arkadasim falan degil!!! bunu bil, sen kendin böyle ön yarginla cirkinlestirmissin ya o ayri.....yaranmak ne sacma bisey ya!! elime ne gecicek, o tzürkiyede ben nerdeyim ya!! ne kadar basit seyleri mevzu yapip insanlarin pesine düsüyorsunuz ya... ne gerek varki!! bos zaman harciyorsun, ben düsüncemi yazdim!! ve olaylari bilmiyorum, bilmedigimide yazdim ama yazdiklarini okumaktan keyf aliyordum ve ben bunu anlattim gerisi beni ilgilendirmez.. orda yorum yazan herkesin pesine düsüp insanlari yargilamayi birakta biraz saygi duymayi ögren... ozaman "yaranmak" kelimesini ve bilip bilmeden eski arkadas kelimesini kullanamazdin!! ben burda neyin ne oldugunu bilmiyorum, kimseyi savundugum yok ve kimse beni ilgilendirmiyor herkes iyi yada kötü olabilir ama seni cok iyi tanidim su iki kelimenden!!!sagol kendini tanittigin icin....... baskasini elestirirken bir kendine bak:)))

11 Aralık, 2006 16:59  
Blogger Age35 demis ki...

Hepimiz bekliyoruz karlı günleri gelmiyor bir türlü..=(

12 Aralık, 2006 20:31  
Blogger birten demis ki...

agecim bu sene böyle bekleyerek gecicek galiba:((

12 Aralık, 2006 21:59  
Blogger sevil demis ki...

gecmis olsun canım zaman hızla akıp geciyor az bisey kalmıs ha gayret giyelim.

13 Aralık, 2006 08:00  
Blogger birten demis ki...

sagol sevilcim, haklisin zaman akip geciyor:)) biraz daha sabretmeliyim:))

13 Aralık, 2006 10:20  
Anonymous Adsız demis ki...

Güzel Prenses ne güzel düşünceler bunlar böyle.İnan sanki kardeşimmişsinm gibi ben de heyecanlanıyorum sen anlatırken :))) Kendine dikkat et emi.Maviyle,sevgiyle kal.Öptüm bi sürü :))) Ayda...

13 Aralık, 2006 12:15  
Blogger birten demis ki...

aydacim canim ya, ne zamandir sayfani acamiyorum ya:(( googledan adres verdim olmadi, selinin sitesindeki aydaya tikladim olmadi:(( blogcuya girip adres verdim, sayfan acildi ama hic yazi yok!! denemedigim yol kalmadi:(( sende bana yazmiyinca ulasmam imkansiz oldu, seline yorum yazdigini gördüm, sana orda yazicaktim ama ayip olur diye yapmadim,baktim olmuyor yazicaktim yinede mama göremeyebilirdin diyede vazgectim sonra:(((
aaay seni buldumya, unuttum yazdiklarina tesekkür etmeyi...sagoll aydacim, hemde cook sagolll...

13 Aralık, 2006 14:45  
Blogger KUGUU demis ki...

Canim benim sen hasta mi oldun:((( cabucak atlat artik ki yilbasinin sonra da kendi dogumgunun tadini cikart... Derken bir SUBAT bebegi daha geliyor galiba. YummyMummy de Subatta doguracakmis. Hayal ne zaman doguracakti acaba? (okudugum 3 hamile blogger) Darisi cok isteyen NES ve YAZcgminda basina diyeyim. Eee benim bildigim birisi daha var Subatta doguracak degil ama dogmur olan:) Severim subat dogumgunlerini ben. Dogum icin tum heyecanlarinda gayet normal. Cok sukur ki ne tatli heyecanlar bunlar.

13 Aralık, 2006 19:03  
Blogger Blog Sahibesi demis ki...

Çok geçmiş olsun canım yaa. Çok dikkat et kendine. Kocacığın iyi baksın sana ve bebişe. Kıyamam o da içinde annesinin bir an evvel iyileşmesini ister. En az senin kadar bende heyecanlıyım inan. Yeni yılın ilk güzel haberi olacak bebişin gelişi. Uğur getirecek inanıyorum.

14 Aralık, 2006 08:36  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Cok Gecmis olsun Birten'cim, bende gectigimiz haftalarda cok kötü hasta olmustum, cok zor oluyor Gebelikte :(((

Ay ne güzel cok az bir zaman kalmis miniginize kavusmaniza, en tatli telaslar basliyor, odasini hazirlamak o minik minik kiyafetleri yerlestirmek,

Insallah yakinda kar yagar artik ya bizde beklemekten helak oldum, hergün ayni soru " Ne zaman kar yagcak Anneee!!"" :))))))

14 Aralık, 2006 09:08  
Blogger birten demis ki...

kugucum sagol canim benim!!hap alamiyinca bayagi uzun sürdü ve hala halsizlik falan var ama atlattim sayilir:)) tam kis bebegi olacak,ne cok doguracak olan varmis subat ayinda:))darisi isteyen iki arkadasina ins.:)) dogmus olan kim??izinimi sildirip tekrar calissammi acaba, zaman gecmesi icin:)) bunlar tatli bekleyisler,bir anda herseyin degismesi:)))

14 Aralık, 2006 12:29  
Blogger birten demis ki...

nuray sagol, canim vallahi kocacim bizi düsünmekten mahvoldu zaten, ne istersin, ne iyi gelir, ne yapabilirim demekten daha baska cümle kuramiyor:))ablamda bazen takiliyor ona sen iyi bakmiyorsun kardesime diye, oda ciddiye aliyor:))üzülüyor,calisiyorum seninle ilgilenemiyorum diyor:))bebek ins ugur getirir canimki, getirir, melekler onlar!!

canim süpürgesiz cadi sagol, sanada cook gecmis olsun, evet dedigin gibizor oluyor hastalik hamileleikte...benim tek endisem bebek icin, yoksa ben cok dayanikliyimdir:))kari sizde bkliyorsunuz, anne-kiz:))kendi kendime plan kuruyorum, su ayda bu olacak, su gelcek falan diye, zaman cabuk gecmesi icin...ilerdede bu günleri hatirliyip, ne cabuk gecmis zaman diycem.....

14 Aralık, 2006 12:38  
Blogger sevilay demis ki...

selam canim, bu yorum problemi ne senden nede benden kaynaklaniyor, bu bloggerin bir hatasi, herhalde en kisa zamanda hallour.

Notum okumussundur, sende beta versiona gecsene. O zaman bu yorum yazma derdi kalkar, bak ben herkese yorum yazabiliyorum, ama beta da olmayanlar yazamiyor herkese.

14 Aralık, 2006 15:35  
Blogger birten demis ki...

tamam sevilayim

14 Aralık, 2006 18:12  
Blogger Unknown demis ki...

Birten'cim merhaba,

Sana tesekkur etmeye geldim.Bundan sonrada hep gelecegim.Tabi once senin icin ama ikincisi vucuduna misafir olmus aylar sonra ev sahibi olucak minik bebisin icin:))bloguna bakarken ooleee uzgundum..sira sira okurken anladimki anne adayi olmussun.Rabbim insallah kucaginiza almayi saglik ve sihhatle nasib eder..Cok sevindim gercekten.Simdi yuzum guluyor..cok daha iyi hissediyorum..cok saol destegin icin canim...sevgilerimle

Gulenay

15 Aralık, 2006 08:13  
Blogger birten demis ki...

gülenaycim, sayfana baktim yorumuma ne yazmissin diye, ama cevap görmeyince üzüldüm, ama simdi seni sayfamda görmek mutlu etti, hemde güldügünü bilmek dahada mutlu etti beni:)) sagol canim, Aminnn!!ne güzel demissin,icimde bi misafir ve evimin en güzel ev sahibi olacak:)) cok hosuma gitti bu cümle:))
sen hep gül,bazen icimiz daralir,kendimizi kaptiririz ama yinede gülmek, mutlu olmak icin coook sebebimiz var:)))

15 Aralık, 2006 09:49  
Anonymous Adsız demis ki...

Birten'cim geçmiş olsun canım. O düşünceler doğum yapana kadar bendede vardı. Acaba bir sorun olacakmı diye, ama allahın izniyle hiçbirşey olmaz merak etme, gönlünü serin tut,en önemli şey sağlıklı,sıhhatli olması gerisi önemsiz, allah bir avazda kurtarsın derler bende öyle söyleyeyim, kendine ve bebeğine iyi bak sevgiler öptüm

15 Aralık, 2006 11:18  
Blogger birten demis ki...

evet haklisin ebrucum dedigin gibi en önemlisi saglikli olmasi, tek dilegimde o zaten:)) ama yinede aklimin bir kösesindede bu sorular olmuyor degil:))Amin, sagol ebrucum....
yine harikalar yaratmissin, ispanak ve supangle:)) hmmmmmmmm:)))

15 Aralık, 2006 12:49  

Yorum Gönder

<< Home