www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Bende Sobelendim:))

Salı, Mayıs 22

Bende Sobelendim:))






Bende sobelendim, süpürgesizcadi beni sobelemisti 4 ay önce ve ben anca cevap yazabildim..Cok hayirliyimdir aslinda ama neyse artik:))Hemde bu kadar cok sobelenmek istiyoken:)) Size bilmediginiz huylarimi sevdigim seyleri anlatmak icin iyi bir firsat... Cok sagoll süpürgesizcadi,tabii hala burdaysan:)) Bu arada Kayraninda birkac resmini koymak istedim,bunlar 4 hafta önceki hali...

-Su aralar benimde yeni bildigim bir huyum, oglumun canimin mutlu olmasi kendimi mutsuz hissettigimde en ufak hareketi bana ve esime dünyalari vermesi...Hicbir lezzet,mutluluk ondan öte olamaz...Bu duygular bana cok heyecan ve baska dünyada yasamami sagliyor...Eskisi gibi cevremde olan olaylari,konusalanlari umursamiyorum,yada azicik umursadigim zaman oglum agliyinca yada ne biliyim varligini hissedince geciyor hersey...

-Cikolata yemegi cok severim..Yeni tadlar denemeyi,en son cikan ürünleri denemeyi severim..Ama sevdigim seyden cok cabukta bikarim..Yemek konusunda takintiliyim, saglikli olacak,organik yetismesi lazim...Onlara cok dikkat ederim ve bu yüzdende herseye iki kat para öderim:))

-En tahammül edemicegim sey kiskanclik, hainlik ve dedikodu....Bu huylari olmayan insan ne olursa olsun yakinda olmasada arkadaslik kurarim ama bu huylara sahip insanlara tahammülüm yoktur...Inatciligi,kaprisi bile cekerim vallahi,ama kiskanc ve kötü sekilde herkesin arkasindan konusandan korkarim ve ne kadar yakinim olursa olsun mesafe koyarim...

-Gülmeyi ve güldürmesini severim:))Ama bir okadarda cabuk aglarim:((

-Müziksiz yapamam.Temizlik yaparken, yemek yaparken mutlaka dinlemelyim ve dinlemeklede kalmiyorum söylerimde..Türkü dinlemeyi ve yabanci müzik dinlemeyi severim...Bide Haluk Levent dinlerim..Abim ve yengemle gittigimiz konserde onlar bile yerlerinde duramadilar:)))Hatta kücükken hala görüstügüm (20 senelik arkadasim) arkadasimla hep beste yapardik, simdi dinleyince cok komigimize geliyor:))

-Yemek yapmasini coook severim....?En cokda firin yemeklerini yapmasini severim..

-Cirtlak renkleri pek sevmem,daha cok pastel göze batmiycak tonlari severim...Kahvrengi,krem,lila en sevdigim renklerdir..


-Burclarla cok ilgilenirim,tahmin ederim ilk tanidigim kisinin kisiliklerini yada burclarini... Bu arada oglak burcuyum, yükselenim terazi!! Ya sizin? merak ettim vallahi:))

Kendi resmimi koyacaktim ama yapamadim..Simdilik oglusumun resimlerini koydum...Bir sonraki postumdada odasinin resimlerini göreceksiniz.

Bende sevilayimi,kugumu sobelemek istiyorum, eger sobelenmemislerse....

16 Yorum:

Anonymous Adsız demis ki...

Birten'cim maşallah allah nazarlardan saklasın ne kadar büyümüş, öpüyorum onu mis kokulu heryerinden, seni daha iyi tanımak güzel, benim burcum sevmesemde napayım ama ikizler, benim çok sevdiğim bir arkadaşım var oğlak burcu çok iyi anlaşırız, allah oğluşunla ve eşinle her daim mutlu bir yaşam nasip etsin inşallah, sevgiler canım, hoşçakal...

23 Mayıs, 2007 06:38  
Blogger birten demis ki...

Sagol canim:))Öyle cabuk büyüyorki anlayamiyorsun bile kucaginda kaybolan bebek bir bakiyorsunki kucaga sigmiyor artik!!ikizler burcusun demek..bende burcumu söyledigim zaman ilk tepki hep -ayy cok inatci ve kötümser olurlar,oluyor..hepimizin ufak tefekte olsa zarasizda olsa kötü yanlarimiz var..ama tabiki burcun bütün özelliklerini tasiyor anlamina da gelmez yani:))mesela ben inatci degilim!!
Son cümlende hepimiz icin gecerli olsun,Aminn....tesekkürler;)))

23 Mayıs, 2007 10:37  
Blogger Blog Sahibesi demis ki...

Birtencim oğluş büyümüş, kocaman adam olmuş. Maşaallah annesi pek iyi bakmış yakışıklıya.
Bende en az senin kadar burçlara takıntılıyımdır. Aslan burcuyum ve yükselenim yay. Senin yorumların nedir.

23 Mayıs, 2007 13:35  
Blogger birten demis ki...

nuray tam atessin yani:))ben öyle bilir kisi falan degilim ama somussun cevapliyim kendimce..aslanlar asalet ve güzel olurlar genelde,güzel giymeyi ve giyerken uyumu cok severler.kaliteyi severler,biraz sinirli olurlar..yayda cok sakaci, iyimser, ici disi bir agzinda fazla bisey tutamaz, alingan ve cok neseli...ve gözleri güzel olur:))yayla aslan birlesirse bence güzel biri ortaya cikar;))yay aradigi aski biraz zor bulur cevremden bildigim kadariyla ama aslan cok iyi bir secicidir....

23 Mayıs, 2007 15:34  
Anonymous Adsız demis ki...

Sevgili birten, uzun zaman oldu ebrunun sitesinde adını gördüm aaa dedim acaba birten neler yapıyor. Merak ettim geldim. Bebişin doğmuş, Allah bağışlasın baya da uzun süre olmuş sanırım, büyümüş bile. Canım çok sevindim, annelik çok güzel bir duygu olsa gerek.

Herşey gönlünce olsun.

Sevgiler,

selin (www.selincaglayan.com)

23 Mayıs, 2007 17:14  
Blogger KUGUU demis ki...

BIRTENcgm oncelikle hosgeldin canim. KAYRAm ne kadar buyumus mashallah. Bu arada kucuk beyefendinin ceketli resmine ise bayildim ben.

Beni sobelemissin cok tsk ederim canim benm.

Blogumdaki anonim birten diye yazan sen misin?

23 Mayıs, 2007 17:20  
Blogger KUGUU demis ki...

Aaa unuttum ve de burclarda:
Ben bir balik, yukselenim ise akrep.
Nasilim:)) ben de yorum beklerim iyisiyle- varsa kotusuyle de, gerci yok ama:))

23 Mayıs, 2007 17:22  
Anonymous Adsız demis ki...

selin vallahi siteni ep takip ediyorum, güzel yemeklerini kacirmiyorum yani..zaten linklerimdede varsin..yorum birakmana cok sevindim..cok sagoll:))

kugum canimsin evet anonym benim;))cok sagol Kayra icin söylediklerine,öpüyormus seni kugu teyzesi!! bende bugün burc yorumcusu oldum...kugumm sende adina laik tam bir su gibisin, su grubundansin..akrep bakislari, gözleri ve kas yapisi cok güzeldir,belirgin ve keskindir yani sertcedir birazcik...baligin yüzüyse cok orantilidir, kusursuz yani..ikiisde birlesince güzel bir yüze sahip oldugun ortaya cikiyor canim...elleri uzun ve bacak kisimlarida biraz uzunca olur...sevdinmi cok sever deger verirler,ama biri kötülük yaptinmida cok nefret ederler..fedekardirlar,anlayisli,güclü hisleri vardir sezileri yani..iyi bir arkadas,romantik cok hemde cok,karamsar,inatci...hayal kurmayi seven birisi olur,kendine ait sanki baska dünyasi varmis gibi...bilmiyorum nekadar uydu sana ama benim en iyi anlastigim burctur balik:))kafamdan yaziyorum ona göre kugum,degerlendirriken insafli olmani dilerim;))
öptümmm
BIRTEN

23 Mayıs, 2007 20:10  
Blogger birten demis ki...

yukardaki benim yorumumdur,kendi yorummabile anonym olarak yazmisim..ilk giris yapmam lazi sayfam,unutmusum neyse..

23 Mayıs, 2007 21:10  
Blogger KUGUU demis ki...

:)) alles gut, alles ok:)))

24 Mayıs, 2007 00:43  
Blogger renkler demis ki...

Oğluşun çok tatlı maşallah. Allah nazardan korusun bıcırığı.

Bu arada ben yayım:-) Yükselen burcum da Koç. Tamamen ateş burcu yani:-) Oğlak burcundan çok tanıdığım olduğunu söyleyemem. Ama bir iki tanıdığım ile gayet iyi anlaşırız. Dürüst insanlardır...

28 Mayıs, 2007 11:56  
Blogger birten demis ki...

renklercim sagol:)) benim cevremde cok koc var esim, abim, yengem ve ablamin kocasi...cok neseli bir atessin diyebilirim;))

28 Mayıs, 2007 21:21  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Canim'cim anca yorum birakmaya firsat bulabildim :) Sobemi kabul edip cevapladigin icin cok tessekür ederim, bu arada senin oglan büyümüs ne güzel yerim ben onu cok tatli masallah, damat adayim olabilir heheheheh :))))))))

04 Haziran, 2007 23:34  
Blogger birten demis ki...

canim asil ben özür diliyorum geciktigim icin, bir türlü yazamadim diye...iyi olur, cünkü kizin dünya tatlisi, hem kücüklügünüde bilmis olurum dimi ama:))kimbilir, belki karsilasir ve olur:)))
bende kizlarini öpüyorum canimmm

06 Haziran, 2007 16:14  
Blogger serinmavi demis ki...

Çok tatlı bu minik prens,maşaallah nazar değmesin...Selamlar....

06 Haziran, 2007 16:24  
Blogger birten demis ki...

serinmavi hosgeldin,cok sagol:))

07 Haziran, 2007 20:11  

Yorum Gönder

<< Home