www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: ...........

Salı, Ocak 30

...........

3 hafta yoklugu nasil anlaticam diye oturdugum yerde düsünüyorum..Dedigim gibi dogum günüm oldu ve sonra odasi geldi ve kontrollerim siklasti falan derken zman cok cabuk gecti...Buraya yazamamin nedeni bu degildi tabii,sizden ayri kalmamin sebebibilgisayarin yeri degismek zorumda kaldi ve sonrada bir aksilik oldu ve ekrani calismadi onu tamire veridik ve bukadar zaman gecmesine sebep oldu...Türkiyede kardesim gibi bildigim 4 yasindan beri tanidigim arkadasim geldi...Zaman böyle gecerken 36. haftaya geldik:))
Bugün hastane kontrolüm vardi,vücudum cok su topladigi icin yüksek tansiyon yapiyor,ve bebegimde hala dogma pozisyonunda degilmis,yeri dar ve suyu azmis:(( O yüzden yarin hastaneye yaticam..1 hafta sonra yani tam 37. haftada sezeryanla alicaklar...ben 4 hafta beklerken haftaya gelecegini bilmek tuhaf etti beni,sevindirdi ama herseyin normal olmasini isterdim...Saglik olsun...Hamilelik zehirlenmesi basladigi icin biran önce hastaneye yatmaliyim..Herseyi hazir ama icimde ne oldugunu anlamadigim hisler var sanki bombos olmusum...Haftaya bebegimi kucagimda görcem, tabiki bu hic tartisilmaz ve anlatilamaz bir duygu...Belkide böyle apar topar olmasi beni sasirtti..Benim hikayemde böyle olucak:))
Yorum yazan hepinize ve beni merak eden herkese cok tesekkürler;))Bidahaki yazisimda insallah bir anne olarak yazicam....düsünmesi bile muhtesem!!Benim icin dua edin nolur....Bakalim annelik neleri degistirecek,nedense birden aklima bu geldi:))
Hepinizin cok güzel yorumlari ve destekleri olucagini simdiden biliyorum....Evime gelip sizlerle yasadiklarimi ve oglumu anlatmak icin sabirsizlaniyorum..
Sevgiyle kalin canlarim benim!!!

15 Yorum:

Blogger Unknown demis ki...

Birten'cim,inan geldim gittim acaba briseymi oldu diye.Canim allah sifa versin.Yolculugun sonunu hayirli etsin.Seni ve bebegi sag sagli kurtarsin Guzel Allah'im.Operim canim.Guzel haberlerle don ...

31 Ocak, 2007 07:11  
Anonymous Adsız demis ki...

En kısa zamanda bebeğine sağlık ve sıhhatle kavuşman dileğiyle.=)

www.age35.blogspot.com

31 Ocak, 2007 22:07  
Anonymous Adsız demis ki...

En kısa zamanda bebeğine sağlık ve sıhhatle kavuşman dileğiyle.=)

www.age35.blogspot.com=)

www.age35.blogspot.com

31 Ocak, 2007 22:11  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Bende cok merak etmistim seni canim ya ! Dogum yaptin falan sandim, ama neyse iyiymissin ve pek yakinda Oglusuna kavusuyormussun :))))

Hic üzülme sezeryan olacak diye inan bana o da cok özel bir duygu, epidural mi olacaksin ??? saglikla kucagina al da bebisi gerisi önemli degil,ilk firsatta kendinden haber ver olur mu, bi de bebsin hemen resimlerini isteriz, ay ne güzel ya kiskaniyorum valla seni simdi, bizim daha 15 haftamiz var ohoooo :))))

31 Ocak, 2007 23:45  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Bu arada seni sobelemistim ben burayi okumadan önce, umarim cevaplama firsatin olur, hayatin hakkinda bilmedigimiz 5 seyi yazman isteniyor :))

01 Şubat, 2007 09:26  
Anonymous Adsız demis ki...

Güzel Melek,görüşemediğimiz bu zaman içinde neler yaşamışsın meğer..............güzel pofuduğun erken gelecekmiş,ne iyi üzülme bilakis mutlu ol daha erken duyacaksın o misss kokusunu,yumuk yumuk ellerini daha önce öpeceksin doyasıya :))) Canım umarım hiç bir sorun yaşanmaz ve oğluşunu sevgiyle kucağına alırsın.Dualarım seninle.Sevgiyle ve maviyle kal emi :)))

03 Şubat, 2007 16:10  
Blogger sevilay demis ki...

canim benim, bende cok merak ettim seni ve bebisini, birsey oldu zannetmistim, ama iyimissin, hic korkma sezeryanla olursan hic olmassa hemencik bebegine kavusacaksin. Önemli olan oglun sag saglim dünyaya gelmesi, ayy cok heycanlandim, kac kilo, kac santim, kime benziyecek.

O kadar güzel yazmissinki, cok duygulandim, ehh sende anneler klübüne hosgeldin diyecem artik, uykusuz gecelerden anlatacaksin, bebeginin ilk gülüsünü yazacaksin, ohhh oohh daha neler bekliyor sizi:)) Bu zamanlarin tadini cikar güzelim, cok cabuk büyüyorlar, ALLAH yardimciniz olsun, umarim cok agri cekmeden cikarsiniz hastaneden.

ALLAH emanet olun.
öpüldünüz

05 Şubat, 2007 12:06  
Blogger sevilay demis ki...

bak simdi gördüm, sen bu postunu gecen hafta yazmissin, simdi belki bile sen bebegini kucagina aldin....

05 Şubat, 2007 12:07  
Blogger Pratik Anne demis ki...

Kolay bir dogum olmustur (veya olacaktir) insallah. Simdiden gozunuz aydin.

08 Şubat, 2007 16:26  
Blogger KUGUU demis ki...

DOGMUS OLMALIIII:)))))))))
Yoklugumda - 30 ocakta yazmissin.
Canim Birtencgm senin nasil merak ediyorum biliyor musun canim.
Iyi oldugunuz haberlerini duymak icin sabirsizlaniyorum.
tebrik ediyroum seni esini ve bebegimizi opuyorum cok birtanecik arkadasim.

Sevgilerimle.
Kuguboynu.
not: Sevilay sen yakinsin ona haber alirsan gorusursen eger- ki o giremz herhalde bir sure icin nete- bize de bildirir misin lutfen.
kuguboynu@yahoo.com

08 Şubat, 2007 18:30  
Anonymous Adsız demis ki...

Ahh güzelim bir gittin pir gittin. Ara ara geldim baktım ses yok. Kesin dedim içimden bebiş erken geldi. Demek başka heyecanlar içindeymişsin. Umarım herşey yolunda gider ve sen çabucak aramıza güzel haberlerle gelirsin. Dualarımız seninle. Ne derler bu gibi durumlarda " Allah kurtarsın".

Çok öptüm
Nuray
kelebek hikayeleri

12 Şubat, 2007 15:30  
Anonymous Adsız demis ki...

Birten nerelerdesin, hergün girip bakiyorum ama ses yok , umarim hersey yolundadir!!!

11 Mart, 2007 15:45  
Anonymous Adsız demis ki...

bir türlü blogger olarak yorum birakamadim, ben süpürgesizcadi'nin Annesi :)

11 Mart, 2007 15:46  
Blogger sevilay demis ki...

Arkadaslar, birten iyi, bebisde cok iyimis, bundan yaklasik 4 hafta önce sezeryanla dogum yapmis, bebis, 3090 gr . yanlis hatirlamiyorsam. Birten de cok iyimis. Haber vereyim dedim. Selamlar

12 Mart, 2007 13:45  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Oh cok sevindim, korkmaya baslamsitim cünkü hic sesi cikmayinca!!! Ikisinin de iyi olmasina cok sevindim, Birten e gel de anlat artik kuzunu bize yaaa :))

13 Mart, 2007 11:02  

Yorum Gönder

<< Home