www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: 2007!!

Cuma, Ocak 5

2007!!

Güzel bir kutlamanin ardindan ailecek 2006yi bitirip 2007ye gectik, hatta 6 günü bile yasadik:)) 2007ye biraz hasta girdim, ayaklarimda ve her tarafimda agri vardi ama neyseki gecti....Yürüyemedim nerdeyse.....
Yilbasi öncesi 1 hafta canlarim, yigenlerim burdaydi..Bana yardima gelmisler, güya ben bayilir düsersem yanimda olup bana bakacaklarmis:))Annelerine öyle demisler...Hamileler hep bayilirlarya:)) Yaslarida 14, 12 bakicilarimin...Cocuk odasini bosaltmamda cok yardimlari oldu, hic off puff etmediler:)) Yeri falan silince -aaaa teyze sen yapma biz yapariz diyorlardi hep, ama okadarda kiyamiyordum!! Tek istekleri krep yemekti...Simdi yerleri okadar belliki,yatmaya gitmeden önce teyze gelsene yanimiza demeleri,film seyretmelerimiz,oyunlarimiz!Erdemi (esimi) kiskanmalari:)))Alisverise gittigimizde bana en ufak bisey bile tasittirmadilar...Onlari cook seviyorum, ve sevildigiminde farkindayim onlar tarafindan...Bambaska his bu,icimde nereye sigdiracagimi sasiriyorum, en ufak biseyde teyze demeleri yetiyor, icim eriyor...
Gelelim 2006, güzeldi 2006,...Misafirim var,yakinda gelecek olan hayirlisiyla...Hayatima daha baska anlam katacak....Beklentimse tek saglikli olmak, ailemin ve sevdiklerimin, herkesin...

11 Yorum:

Anonymous Adsız demis ki...

Birten'cim geçmiş olsun, biraz daha sabret az kaldı o mis gibi cennet kokan bebişini kucaklamaya, kendine iyi bak,fazla yorulma emi sonra bu enerjiler çok lazım olacak, sevgiler...

07 Ocak, 2007 17:22  
Blogger Blog Sahibesi demis ki...

Boşuna dememişler, teyze anne yarısıdır diye. Bende teyze olacağım günü iple çekiyorum. hala oldum ve tadına doyamadım , eminim teyze olmak ta bir o kadar güzel bir duygudur. Misafir gitgide yaklaşıyor. Hazırlıklarda aynı tempoda yorulmaksızın yapılıyor. Çok imreniyorum sana.

08 Ocak, 2007 10:32  
Blogger KUGUU demis ki...

Teyze olmak apayri bir sey degil mi canim. Ama sen yakinda kendi bebegini de alinca kucagina -bana gore YOk diye diretmeme ragmen kimsenin inanmadigi- arada fark var mi? yi bana soyle olur mu canim benim. Tekrar mutlu yillar hepimize:)

08 Ocak, 2007 15:16  
Blogger renkler demis ki...

Ben de teyzemi özledim şimdi, ben de ona çok yardım ederdim, ama şımarıklık da edebildiğim ender kişilerdendir kendisi. Burada olsa da dizlerine bir uzansam:-) Yeğenlerin bebeğe de bakarlar inşallah, onu çek seveceklerdir. Eşini kıskanırlar ama bebeği kıskanacaklarını sanmam.

08 Ocak, 2007 15:18  
Blogger Age35 demis ki...

Of ben teyze olamadığım için hep hayıflanmışımdır..Halayım o da güzel ama teyzenin tadı bir başka...

08 Ocak, 2007 21:45  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

bende tam 3 defa teyze oldum ama hepsi erkek :))) bi de hespi kücük dahas, en büyügü bu sene 10 yasina girdi :)) ne güzel senin yegenlerin baya büyükmüs arakadas gibisinizdir :)))

Bebisine kavusmana da cok az kaldi ne güzel yaaa, fazla yorma kendini, bebis gelince enerji lazim sana bol bol :)

09 Ocak, 2007 11:51  
Blogger sevilay demis ki...

Birten, hayirdir canim, sesin solagin cikmiyor? Umarim iyisindir. Merak ettim.
senin e-mail adressini bulamiyorum, bana bir mail at. hadi öptüm

12 Ocak, 2007 09:56  
Blogger sevil demis ki...

canım ya bende isterdim hep bir ablam bir kızkardesim olsun teyze olayım ama sadece halayım :))

misafirinin gelmesinede az kaldı bizde bekliyoruz sabırsızlıkla. sağlıkla kucagına alırsın insallah

12 Ocak, 2007 13:04  
Blogger KUGUU demis ki...

BIRTENcgm iyi misin- bugun ayin 18i oldu neredesin??

18 Ocak, 2007 11:38  
Blogger Unknown demis ki...

Birten merakla bekliyorum.Griyorum acaba haber varmi diye ama.Insalah saglikli haberleini bekliyorum.Sevgilerimle

Gulenay

19 Ocak, 2007 19:30  
Blogger Blog Sahibesi demis ki...

Birtencim gözümüz aydın diyelim mi? Merakla bekliyorum. Şu an dünyalar eminim senin olmuştur.

23 Şubat, 2007 09:13  

Yorum Gönder

<< Home