www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Yeni Yil

Cumartesi, Aralık 30

Yeni Yil

Yarin bu yilin son günü..Zaman ne cabuk geciyor, bir sene icinde hatirlanacak yada anlatilacak bir günlük bisey bile bulmak zor...Bir sene daha bitiyor, yeni heyecanlar, mutluluklar, üzüntüler, telaslar basliyor...Yarin aksam güzel bir eglence sabaha kadar ailemizle ve sonra yine tutamadigimiz hayata devam...Her sene oldugu gibi..
Herkese iyi bayramlar diliyorum...
Sevdiklerinizle, mutlu, saglikli, huzurlu,sevgi dolu,kötülüklerden,yoksunluklardan uzak bir sene diliyorum...Hersey dilediginiz gibi olsun....
Arkaya dönüp baktigimizda hatirladigimiz seyler hep güzel seyler olsun!!Her ne kadar her yasanmisliga ait ufak yada büyük acilarimiz olsa bile!!


GÜZEL SENELER....

IYI BAYRAMLAR.....

8 Yorum:

Blogger sevilay demis ki...

mutlu yillar canim, umarim dilediklerin hepsi gerceklesir.

02 Ocak, 2007 09:58  
Anonymous Adsız demis ki...

Mutlu yıllar,iyi bayramlar..=))

03 Ocak, 2007 20:07  
Blogger Blog Sahibesi demis ki...

Birtencim çok güzel yazmışsın. İnş. yenı yıl bize tüm bereketiyle gelir. Herşeyden fazla fazla nasip eder.

Öptüm kocaman. Bebişe ve kendine dikkat et.

04 Ocak, 2007 09:52  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Mutlu yillar, 2007 yili size mutluluk dolu gnler getirsin insallah ;))

05 Ocak, 2007 00:05  
Blogger sevilay demis ki...

selam canim, naber nasilsin? Umarim iyisindir. Tatil günler nasil gecti?

Hani o sayfayi sormustun, adress" buraya tikla " sonra orada upload your picture yaziyor, oraya tikliyorsun ve ilk önce üye oluyorsun, zaten direk oraya giriyor, ondan sonracigima, üye olduktan sonra resmini yükleyip, denemelere basliyabilirsin. selamlar cnim

05 Ocak, 2007 13:11  
Blogger renkler demis ki...

Geçmiş bayramın ve yeniyılın kutlu ollsun. Mutlu bir yıl dilerim sana ve ailene...

05 Ocak, 2007 13:17  
Blogger birten demis ki...

sevilayim sagol canim, siteye hemen üye oldum ve cook güldüm:))bütün hepsini denedim nerdeyse...

agecim sanada iyi seneler,hosgeldin bu arada:))

nuray canim ins.bende seni öptüm...

05 Ocak, 2007 13:59  
Blogger birten demis ki...

süpürgesizcadi tesekkürler....sana ve ailenede:))

ranklercim sagol,hepimize canimmm....

05 Ocak, 2007 14:01  

Yorum Gönder

<< Home