www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Haberler

Çarşamba, Aralık 20

Haberler

Güzel haberim var
-Bebegimi gördüm:))
-Odasi 1.ayin 11inde geliyor!
-Bu aydan sonra artik her iki haftada bir göricem canimi:))
Bu kadarmiydi,haberler:))

Dün randevum vardi doktorda ve bebegimi gördüm, herseyi cok iyi ama ben biraz fazla su toplamisim:((4-5 kilo kadar dedi doktor...Heleki son bir ayda vücut daha fazla su topladigini hesaplarsak....;)) Fazla yiyemiyorum ve buna ragmen kilo almisim sasirdim,ama suymus iste... Hic önemli degil, tek saglikli olsun,kendime hicmi hic dert etmiyorum...Hatta onun icin bir on kilo daha alirim:))
Odasinin bir ay önce gelmesi iyi oldu, en azindan giysilerini yikayip dizerim:))Bu bile yani elbiselerinin yikanmasi bile benim icin büyük heyecan!!
Yilbasi bayram yaklasiyor,eskiden olsa yani eski dedigim bundan bir sene öncesi olsa yilbasi olmasi icin gün sayardim, hep birlikte olmak hediye vermek falan beni heycanlandirirdi..Ama simdi baska bir telas, baska bir bekleyis icindeyim...Yani umrumda bile degil desem yilbasi bana kizarmisiniz?? Evet bu sefer öyle oldu..Her nekadar yilbasi postu yazmak istesemde icimdekiler bunlar, icim hep onunla doldu....Ben ne kadar degismisim..Acaba beni daha neler bekliyor...

22 Yorum:

Anonymous Adsız demis ki...

Birtencim hayırlısı ile bebişine kavuşman dileğiyle...
AGE35

20 Aralık, 2006 16:57  
Anonymous Adsız demis ki...

Birten'cim gerçekten çok güzel duygular bunlar seni çok iyi anlıyorum, dünyanın en güzel duygusu. Allaha her zaman dua ediyorumki bana bu güzel duyguyu yaşattığı için. İnşallah sağlıklı geçer son ayların ve hayırlısıyla kavuşursun bebeğine,
sevgiler,kendine ve bebeğine iyi bak....

21 Aralık, 2006 04:20  
Blogger birten demis ki...

Agecim sagol:))

ebru insallah,evet bende simdiden dua ediyorum böyle bir duyguyu yasayabildigim icin:))sagol canim, sende kendine iyi bak
sevgiyle kalll:)))))

21 Aralık, 2006 09:33  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Canim ne güzel heyecanlar yasiyorsun, bende bi sonraki kontrolümüzü dört gözle bekliyorum ama teee seneye gidicem bi daha :))))

Bende Dilos'da cok fazla su toplamistim, doktorum bana özel bir cay tavsiye etmisti isterse bi dene ben düzenli icmedigim icin sanirim cok faydasini göremedim ama düzenli kullanmadim, apotheke'ye gidip "Schwangerschaftstee" iste onlar bitkilerden özel bir karisim yapip veriyolar, bende alicam önceden önlemimi almak istiyorum bu defa ;)) bir de tuzlu yiyeceklerden mümkün oldugu kadar uzak dur, vücuttaki suyu tutuyor cünkü

Odasi gelince hemen resimlerini görmek isteriz :))

21 Aralık, 2006 12:43  
Blogger birten demis ki...

süpürgesizcadim ayni heycanlar sendede var:)) seneye kadar beklicem bende bebisi görmeyi,niye bu kadar uzattilarki:))

sende cok su toplamissin demek dilosta,bazi hamileler fazla bazisi az,bazisi hic toplamazmis!!bisey yapabilirmiyim bunun icin hayir dedi...ama cok cok tesekkür ederim canim sana, hemen bu cayi gidip alicam bugün,en azindan daha fazla olmasini önlemis olurum..coook sagol.nasil sevindim bilemezsin!!!tuzlu yiyorum malesef, bende esimde...onuda kesmeliyim artik:((

istedigin odanin resimlewri olsun, tabiki ceker koyarim, sizinde görüslerinizi alirim:))
öptüm seni ve tatli güzel prensesimi:)

21 Aralık, 2006 13:22  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Insallah Önerim yardimci olur canim, bilirim ödem cok igrenc bisi, birde dogumdan sonra bana Hebammem de özel bisi vermisti böle minicik micik top seklinde hapciklar tamamen bitkisel demisti oda baya ise yaramisti istersen on da sorabilirsin, ben bi daha gittigimde sorucam Hebammeye :)))

Aman canim tuzu azaltmaya bak ödemin en iyi dostudur tuz :(((

21 Aralık, 2006 23:00  
Blogger KUGUU demis ki...

Canim benim masallah masallah diyerek baslamak istiyorum.
Haberlerinin hepsi cok guzel. Varsin yilbasina heyecanlanma, artik daha guzel bir heyecan kaynagin var ne mutlu sana.

22 Aralık, 2006 08:34  
Blogger birten demis ki...

süpürgesizcadi cok sagol önerilerin icin, ohapida soriyim, hemde bitkisel olmasi dahada güzel..ben ögrenemezsem sen sordugunda bana yazarmisin?? cok sevinirim....tuzluyuda kestim hemen...tadsiz tuzsuz yiyecem ne yapiyim:)))

kugum haksizlik oluyor gibime geldi yeni yila ama bebegimin hakkinida yememem lazim:))

22 Aralık, 2006 08:50  
Blogger renkler demis ki...

Uykusuz geceler bekliyor Birtenciğim:-) Şaka bir yana aslında O doğunca ne kadar yorulsan da çok mutlu olacaksın. Hayatımın en güzel aylarını onun bebekliğinde yaşadım. Neredeyse her dakika beraberdik onunla, çok güzeldi...

Her kontrolü dört gözle beklerdim, hem onu görebilmek için hem de iyi olduğunu görebilmek için. Kalp seslerini bile işitmek ne iyi gelirdi... Kendine iyi bak annesi...

22 Aralık, 2006 10:28  
Blogger sevilay demis ki...

Ah ah sen simdi ne kadar heycanlisindir, icin kipir kipirdir, her tekmelediginde, acaba yaramazmi yoksa uslu bir cocukmu diye düsünüyorsundur. Isime ne karar verdiniz?

Odasini cok merak ediyorum, resimlerini cekersin artik. Hamileligimde bende cok su toplamistim, 28 kg almistim, ama merak etme, sende su varsa, dogumdan sonra cabuk atarsin, ama umarim son haftalarinda cok kilo almassin. Simdiye kadar kac kilo oldu?

Seni öpüyorum canim.

22 Aralık, 2006 10:58  
Blogger birten demis ki...

:))renklercim aynen, hersey yasamak baska heycan veriyor...iyimi acaba,rahatmi??oynamiyinca niye oynamiyor falan....doguncada baska telasla r baslicak galiba:))cok sagol canim:))

sevilayim haklisin bu sorulari ne zamandir soruyorum kendime:)) isim konusunda erdem ediz istiyor, bende kayra...sence hangisi güzel yada bildigin degisik isimler varmi?? acikcasi almancayada yakissin, yani telafuz acisindan,erdem oyüzden "r" harfi istemiyor..su ana kadar 14 kilo aldim!!tabiki gelsin hayirlisiyla,hemen resmi cekip paylasicam..bakalim begenicekmisin??

22 Aralık, 2006 12:32  
Blogger sevilay demis ki...

kayra hic duymadigim bir isim, bence kayra daha güzel ama ediz ´de güzel bir isim, ben olsam kayra koyardim galiba.

Erkek isimleri cok zordur, kiz olsa ohoooo cok var, benim hosuma giden isimler

Batu
Etem
Ömer
Faruk

aslinda bakarsan hep klasik isimler ama eger bir oglum olursa adi ya batu yada etem olacak. Bende bir isim kitabi var, yada googleden isim rehberine gir, sana binlerce isim cikartiyor. Canel de güzel bir isim, arkadasimin oglunun ismi.

öpüldün

22 Aralık, 2006 15:33  
Blogger birten demis ki...

sevilay canel bana kuzenim demisti,ama erdemin hosuna gitmedi,cocukla dalga gecerler chanel derler diyor:)) batu benimde cok hosuma gidiyor ama bizde malesef ayni isimde birisi var, yani olmaz....cok baktim isimlere,int.ten:((
dedigin gibi bisürü kiz ismi var ama erkek ismi fazla yok...

22 Aralık, 2006 16:08  
Blogger Blog Sahibesi demis ki...

Birtencim iyi olman , mutlu olman gerçekten çok güzel. bebiş senin gibi pozitif bir annesi olacağı için çok şanslı. İsim konusu gerçekten çok hassas bir konu. Ben genelde kısa isimleri seviyorum. Can gibi mesela. Tabi yurt dışında yaşadığınız için onların da kolayca telafuz edebileceği isim olması gerekiyor. Bende biraz düşüneyim. El birliğiyle bebişe isim buluruz :)Öpüyorum cnm. Dikkat et kendine.

25 Aralık, 2006 11:32  
Blogger birten demis ki...

nuraycim canim benim isim konusunda yardimci olmana cok sevinirim...bende kisa isimleri severim..can ismini cook begenirim, maalsefki o isim bizde cook var yani oda bir sorun:((
pozitif gördügün icinde cook sagol canim:)))bu hamileleikten olsa gerek:))
bu arada iyiki geldin, tekarardan hosgeldin canim nuraycim!!sayfani acip yazilar görmeyince cook korkmustum, sakin bidaha gitme tamammi??

25 Aralık, 2006 12:54  
Anonymous Adsız demis ki...

Canım benim,güzel melek :) Bebeğin ne güzel kış bebeği olacak,annesinin sıcağıyla dalıp dalıp gidecek uykulara.En iyisini yapıyorsun bence de boşver yılbaşı vs. ne me lazım bebeğin en önemlisi şimdi senin için 11 Ocak'tan önemlisi mi var ki 31 Aralığı düşünesin :))) Sevgiyle,maviyle kal canııımmmmm.Öptüm bi sürü :))

25 Aralık, 2006 14:24  
Blogger birten demis ki...

aydacim yine o güzel sözlerinle beni cok sevindirdin...yoksun diye cok merak ettim...daha artik okumaz diyede endiselendim dogrusu!! niye sayfani kapadin??nolur yazilarini,yaptiklarini cok merak ediyorum..sayfani yeniden acmayi düsün canim lütfen....yazdiklarin icin cok sagoll,ve beni yazilarindan esirgeme..en azindan böylede olsa senden bikac biseyler duymak cok güzelll.bende seni cok cok öptüm canim benim:))
kendine cok iyi bak, sevgiyle kal:))

25 Aralık, 2006 14:36  
Blogger KUGUU demis ki...

Isim bulmak cok cok onemli bir mevzuu. Simdi birden ben de kendimi erkek cocuk ismi dusunur buluverdim BIRTENcgm. Ben isimlerin karaktere getirisi olduguna %100 inaniyorum. Aslinda bu ayri bir post konuus olur ama okuyanlar arasinda ornek verdigim isimlerden o isimdekiler cikarsa- ki mutlaka cikar- ayip olur durduk yerde alinirlar diye yazamam.
Cok da anladigimi sanma sakin ama bas harfi ve yanyana harflerin dizilimi ve isim icindeki harfler tektek kesinlikle etkiliyor karakteri. cok karmasik oldu degil mi hayatim sen bana bakma:)) Bulursam yazacagim.
Bebisin KuguuTeyzesi:))

25 Aralık, 2006 20:58  
Blogger sevilay demis ki...

Tüm ailenin bayrami hayirli olsun ve yeni yilliniz kutlu olsun. 2007 sene hepimiz icin hayirli olur insallah. (Amin)

29 Aralık, 2006 23:56  
Blogger Unknown demis ki...

Birten:)bu heyecanli postlarina bayiliyorum.Ben defalarca aldigim kiyafetlere bakardim:)katlardim:)yerlerini degistitrim dolapta:)ilk bebek heyecani iste:)Insallah saglikla ve hayirla gelsin...canim bundan birkac yorum once senden e mail adresini istemistim yada bana ulasmani...Bekliyorum cnm.

gulenayinsofrasi@gmail.com

30 Aralık, 2006 13:56  
Blogger birten demis ki...

sevilayim cok sagol:))seninde bayramin kutlu olsun, sevdiklerinle güzel yillara...

30 Aralık, 2006 18:42  
Blogger birten demis ki...

Gülenaycim talasim heyecanim okadar büyükki yansitmamam imkansiz:)) bende aynene senin yaptigin gibi yapiyorum, katliyorum, tekrar bakiyorum:))
email problemi hala cözülmedi maalesef:(( yoksa aklimdasin...cözülür cözülmez sana email yazicam:))
kendine iyi bak:))

30 Aralık, 2006 18:44  

Yorum Gönder

<< Home