www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Ceylan Gözlüm

Perşembe, Mart 29

Ceylan Gözlüm

Aklim hep sizlerdeydi ama bir türlü firsat olmadi,oldugu zamanda sayfamda problemler cikti...Artik beni bekleyende biri olunca,internete girmem sinirli olmaya basladi...

Hep oglumu kucagima alisimi hayal ettim...Nasil olucagini,sagligini,kime benzicegini,cok yaramaz olupta ikide bir aglarmi diye merak ettim durdum...Hastenede dogum yapmadan önce 1 hafta gecirdigim icinde bu düsüncelerim artti,ordaki dogum yapanlari görünce..Simdiyse yanimda,kollarimda...Sorularimin cevabi yani basimda...Sanki hep yanimda,hep hayal ettigim kisi,ama oysaki hic tanimadigim,bilmedigim bir yüz..Önceden hic görmedigim tanimadigim ama bana ait olan bir yüz...
1,5 ay önce icimde,benim nefesimle nefes alan bebegim simdi benim gözlerimin icine bakip onu doyurmami,altini degistirmemi bekliyor..Cok büyük bir duygu..Nereye sigdiracagini bilemiyor insan..Onu incitmekten yanlis yapmaktan okadar cok korkuyorum...bu korkular hic bitmeyecek galiba..Icimdeyken yanlis hareketten,onu iyi beslememekten,tansiyonlarim ciktiginda bisey olacagindan korkarken, simdi ya sütüm yetmezse,ya onu incitirsem düsüncesine dönüsüveriyor...Korkular hep var olacak,sadece farklilasacak korktugumuz seyler..Caresiz,bize muhtaclarya, oyüzden dahada dikkatli olmak istiyoruz..Yastiga kafasini bazen yan koyunca koyunca bile acaba böyle yatmak istermi diye geciriyorum icimden...Uykusuz kalmak,yorulmak hic ama hic dokunmuyor...


O uyudugu zaman islerimi yapinca yüzünü göremiyorum diye isimi biran önce halledip,hatta yarida birakip gidip hareketlerine yüzüne bakiyorum...Sanki biseyler kaciriyormusum gibi ve zaman okadar cabuk geciyorki 7 haftalik oldu nerdeyse...

Böyle düsününce annem aklima geliyor...onun düsünceleri,hissettigi seyler...

Herkes,her isteyen bu duyguyu yasasin isterim...Yorumlariniz icin hepinize tesekkür ederim...
Süpürgesizcadi beni sobelemis en kisa zamanda yanitliycam:))

22 Yorum:

Blogger KUGUU demis ki...

CANIM BENIM :)
Mashallah mashallah sana da oglusha da. Demek 7 hafta oldu bile. ne guzel anlatmissin.
Allah nazardan saklasin, anali babali buyutsun, uzun ve saglikli ve cok mutlu biromru olsun insallah.
Kuguboynu Teyzesi.
(Seni gordugume gercekten cok sevindim, tskler)

29 Mart, 2007 18:21  
Blogger Unknown demis ki...

Birten'cim sayfana okadar cok geldim baktyimki...Ama degismemisti hc.Bebeginin dogdugunu ve senin yogun olduugnu dusundem hep:)

Hayirli ugurlu bir evlat olsun Birten'cim...Allah onlarin eksikiklerini gostermesin...Senin iyi olmanada ayrica sevindim canim:)

Sen bebeginle ilgilen blog nsilsa olur.Ve biz nasilsa seni bekliyoruz...Cok operim ve tebrik ederim.Seni ve esini...

Gulenay

29 Mart, 2007 18:51  
Blogger Açalya demis ki...

Pratik Anne'ye biraktigin yorumdan buldum seni, merhaba,
Yeni bebegini gule gule buyut, hep birlikte mutlu bir hayat surun.
Onceki yazilarini da okudum, ayni heyecanlari yasiyoruz (sen once yasamissin yani) dogumdan bir hafta onceki yazini okuyunca gozyaslarimi tutamadim. Ben de 32 haftalik hamileyim. Bir oglumuz olacak. Blogumda bir suredir hamilelik ve anne sutu ile ilgili yazilara yer verdim. Anne olmaya alistiriyorum kendimi kisacasi. Bebeginle yasadiklarini daha sik okumak dilegiyle, sevgilerimle. Minik oglunu da kokla benim icin.

29 Mart, 2007 20:01  
Blogger birten demis ki...

teyzelerin en kugusu,söylediklerin icin cok tesekkürler..Amin...bende sizleri gördügüme cok ama cok sevindim....

gülenaycim cok sagol,merak edildigimi, önemsendigimi bilmek beni cok mutlu etti..beklettigim icinde cok üzgünüm..dedigin gibi,cok yogundum ve hala öyle..Amin gülenayim,Allah Hickimsenin evladinin acisini göstermesin,hickimsenin acisini göstermesin insallah...
acalyacim hosgeldin,sagol dileklerin icin.darisi senin ve esinin basina:))seni aglattigima üzüldüm ama...yazilarini okudum,cok hosuma gitti...bebegi senin yerine kokladim:))

29 Mart, 2007 22:29  
Anonymous Adsız demis ki...

Birtencim Bitanecim,ne mutlu oldum ne sevindim bilemezsin.Allahım seninle Ona,eşine,ailene ve tüüm sevdiklerine upuzun,mutlu,sağlıklı bir hayat versin.Kırkbin kere maşallah.Yerim ben onu.İşte şimdi tam bir aile oldunuz.Hayırlı evlat olsun hem size hem ülkemize.
Ben şuan linklerinde sayfası tıklanamayan ve seni çok seven eski bir kediyim,Sevilaycım sana bununla ilgili bir haber verecekti,hemen Ona bir mail at bence,aman tikkat,aramızda:)))

29 Mart, 2007 22:51  
Blogger Pratik Anne demis ki...

Allah bagislasin Birten. Yumus yumus bu valla. Oh, yemelik.
Seni tebrik ediyoruz. Allah anali babali buyutsun. Hayirli evlatlar olsun insallah.

30 Mart, 2007 06:33  
Blogger sevilay demis ki...

Hosgeldin taze anne:)

ALLAH anali babali büyütsün. Cok duygulandim yazini okurken. Okudukca Samet aklima geldi. Bende onu hic birakmazdim, gider bakardim, acaba nefes aliyormu, üsüyormu, rahat yatiyormu ...Bunlar annelik duygulari iste. Sen daha neler göreceksin ve yasiyacaksin, ama zaman öyle cok cabuk geciyorki, bir bakmissin ki, yavrun büyümüs ve yürüyor bile, etraflari karistiriyor yada sana mutfakta yardim ettmek istiyor.

Eger sütün kesilirse cok üzülme, yapacak birseyin olmaz, bol bol sulu yemekler ye, acidan uzak dur, sogan yeme, bunlar gaz yapar ama sen bunlari bilirsin artik, nede olsa 7 haftalik oldu pasa:) Eger sütün kesilirsede, APTAMIL PRE kullan, o en iyisi bence, benim dr. tavsiye etmisti.

Birazcik daha resim koysana ya, bizde burdan sevelim minik melegi:) MIs gibi kokuyordu o simdi, cennet kokarlarmis, öyle deniliyor.

Neyse yazdin ya, bizde rahatladik, su anonym kisiyi tanidinmi? Eger tanimadiysan, ben sana msn´de mesaj birakirim ve adressini veririm, ahhhh diyeceksin o zaman:)

Kendine ve bebisine iyi bak, bu zamanlarin tadini cikar, cok cabuk geciyor canim. Öpüyorum sizi.

30 Mart, 2007 10:14  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Birten'cim oglusuna sagsalim kavustun canim , ay 7 haftalik oldu mu bile ya :)) cok güzel ya ay misler gibi de kokuyodur o simdi :) Daha fazla resim isteriz yalniz :))

Hergün gelip baktim yazmis mi diye, bugünde tiklarken hic ümidim yoktu aslinda, yazini görünce nasil heyecanla okudum anlatamam :))

Annelik öyle bir seyki korkularin hic azalmadan aksine hergün biraz daha artarak cogaliyor bence,ama dünyanin en güzel en harika en yüc duygusu degil mi :)))

Kendinize iyi bakin, öpüyorum minigi yanaklarindan yavasca :))

30 Mart, 2007 10:23  
Blogger birten demis ki...

anonym tanidim ben seni, bekliyodum hep umutla..cok sevindim seni burda görünce cook:))sagol canim yazdigin icin,dileklerin icin...cok mutlu ettin beni:)))evet simdi anladimki biz bir aile olduk:))

sagol pratik anne, Amin...

sevilayim sagol canimsin,yediklerime cok dikkat ediyorum ve cok su iciyorum,onun faydasi cokmus..herkes dedigin gibi diyor,cocuk olunca zaman okadar cabuk geciyorki diyorlar.....resim koyarim canim yeterki sen iste:))samedi öp benden:))senide cok öptüm sevilayim

süpürgesizcadim darisi senin basina,en iyi sekilde en rahat atlatirsin umarim...inanirmisin bende seni merak ediyordum,ne yapti nasil geciyor hamileligi diye...ne güzel yakinliklar kurduk,uzakta olsak..oda seni öpüyor teyzesi:;))

30 Mart, 2007 15:00  
Anonymous Adsız demis ki...

Yürek sancısı,umut sezgisi,Rabbim'in en güzel hediyesi....Mutluluğun,ışıltın hiç eksilmesin güzel yürekli Birten,ailenle hep gül emi.Sevgiyle,maviyle kal canım :))

30 Mart, 2007 19:38  
Anonymous Adsız demis ki...

Birten,profilinde görülen mail adresini şimdi farkettim canım.Oraya bir mail atacağım.Uygun mu acaba?Sevilay'dan önce davranmak istiyorum da:)))

31 Mart, 2007 01:07  
Blogger birten demis ki...

aydacim canim cok sagol...senin sayfana okadar cok yorum yazdimki,gelmedi galiba...bu güzel yorumlarindan beni mahrum etme nolur...uzun zamandir yazmayinca,daha gelip bakmazsin sandim...sözlerin gibi kalbinde güzel...sagol yazdiklarin icin..

31 Mart, 2007 18:44  
Blogger birten demis ki...

anonymcim,sevilay verdi bile adresi ama ben yanlislikla sildim..nasil üzüldüm,cok kizdim kendime ya...maalesef o mail adresini kullanamiyoruz simdi..ama sevilay bana verince görüsürüz:))cok sevindigimi bidaha belirmek istiyorum:)))))

31 Mart, 2007 18:47  
Anonymous Adsız demis ki...

Birten'cim allah analı babalı güle güle büyütsün çok sevindim inanki, allah herkese bu güzel duyguyu tattırsın yarabbim, sağlıklı ve uzun ömürlü olsun inşallah, sanada geçmişler olsun, bebişine ve kendine çook iyi bak, ayrıca tarifiminde olmasına ve beğendiğine sevindim, sevgiler, kolay gelsin..

31 Mart, 2007 22:00  
Blogger sevilay demis ki...

birten, MSN´ne bak, oraya biraktim adressi. Öpüldün

02 Nisan, 2007 09:44  
Blogger sevil demis ki...

birtencim gecmis olsun canım. gözün aydın Allah analı babalı büyütsün insallah. uzun ömürlü olsun. anlattıklarınla beni doğumlarıma geri götürdün. ne güzel günlerdi onlar. endiseli ama bir okadarda keyifli. güle güle büyüt canım.

02 Nisan, 2007 16:01  
Blogger birten demis ki...

ebrucum cok sagol,Amin..evet Allah herk4ese yasatsin,bazen düsünüyorumda bu duygudan mahrum kalsaydim ,...düsünmek bile kötü..tarifie cok sevindim, cok güzel oldu..birebir tarif bulmasaydim,deneyip yapmazdim...cok sagol ebru...

sevilayim ya ben yanlislikla adresi sildim, yeniden verirsen cok sevinirim,kusura bakma:((

sevilcim cok sagol.hepimiz ayni seyleri hissettik,hernekadar yasananlar ve yerler farklida olsa....endise ve keyif konusunda cok hak veriyorum.:))

02 Nisan, 2007 16:14  
Blogger sevilay demis ki...

linki acik vermek istemiyorum, o öyle dedi. Sen bana bir e-mail at, ben sana gönderirim. MSN´i acarsan, sana offline haberi gelecek, ben sana yeniden yollamistim, bir bak oraya. öptüm

03 Nisan, 2007 12:21  
Blogger Blog Sahibesi demis ki...

Canım hoşgeldin. Allah analı babalı büyütsün. Çok mutlu oldum. İyiki doğdun annesinin ceylan gözlü meleği.

05 Nisan, 2007 11:14  
Blogger KUGUU demis ki...

BIRTENcgm neredesin? Bak ben gidip geldm bile. Bana mail yazmak istersen kuguboynu@yahoo.com

Bilirsin ben merak ederim seni. Yoklugunda Sevilay
ile de konusmustum, sagolsun bana cvp verdi.

16 Nisan, 2007 15:53  
Blogger KUGUU demis ki...

BIRTENcgm bugun 22 nisan nasilsin diye bakmaya gelmistim. Iyimisiniz? Sevgiler.

22 Nisan, 2007 09:19  
Anonymous Adsız demis ki...

sevilayim tamam,aldim..sagol

nuraycim cok sagol:))

kugum benim ben merak edilmek güzel ama internete girmeye vakit bulamiyorum:((canim cok ama cok sevindim,unutulmadigima..internete giremiyorum unutlucam diye üzülüyorum....
birten

23 Nisan, 2007 18:41  

Yorum Gönder

<< Home