www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Huzur

Perşembe, Ağustos 30

Huzur

Icimde biseyler var,huzursuzluk...Belki sebepli belki sebepsiz...Yada takmamam lazim,düsünmemeliyim..Oluyormuki,olmuyor tabiki!! Bazi insanlarin benliklerini,davranislarini görünce hayret icinde kaliyorum..Ve onlara karsi nefret duydukcada onlara kizginligim artiyor,böyle bir hissi bana yasattiklari icin!!Herseyi daha cabuk sorun haline getiriyorum galiba ama görmemezlikten gelmekte olmuyor,tavir almakta sinir ediyor beni,laf vurmalar sakayla karisik laflar...Bayiliyoruz sanki,bak gördünmü milletin icinde nasil laf soktum ama ona ses cikartmadi gibi konusmalara..Cevap versen ondan hic farkin olmuyor,vermesende icin rahat degil bütün gün düsün dur...ben hangisini yapiyorum tabiki susmayi,ama haksizliga tahammülüm yok!!Bana yada bir baskasina...Herseyi bilen yada bildigini sanan birine nasil anlaticaksinki sana saygi duymayi..
Bazi olaylar insani huzursuz etmeye yetiyor,bence evinde huzursuz olan yada isi gücü olmayanlar baskalariyla ugrasiyorlar isleri gücleri olmadiklarindan...Ufacik bir olay,kelime yada davranis yetiyor bunu yapmaya...
Cezmi Ersözün kitabini okuyorum,cok güzel yaziyor,hemen hemen bütün kitabini okumusumdur,bunuda simdi okumaya calisiyorum...Okudugum bu kisim cok aklimda kaldi ve kendimden cok sey buldum,cünkü ben ne ezen olmak istiyorum ne de ezilen.......
"Yari acik bir kapi var yoksullugumla aramda;yari acik kapi vardi hayatin o korkunc yüzüyle aramda..Ne kadar unutsam okadar ürkütürdü ugultusu,o korkunc yüzü yoksullugun...Ne zaman cok iyiyim desem,cok kötü onun hemen yani basimda beklerdi...Doyasiya sevinirken bile,birilerinin bunun hesabini benden soracagini düsünürdüm... Ne ezendim,ne ezilen...Ortada bir yerdeydim,bu yüzden nereye gitsem,ne yapsam,öylesine geciciydik,öylesine ait degildimki hicbir yere,ne yasasam,ne söylesem,ne hissetsem,borclaniyordum birine;bir yere bir ömre..."
Bazi seyleri sevinmeyi unutuyoruz,gülebiliyorsam,gezebiliyorsam,sevebiliyorsam demekki mutluyum,bunu mutsuzluga cevirecek insanlar ne kazanabiliyorlarki kaybetmekten baska,tabiki kaybettiklerinin farkindalarsa..Yoksullugun var oldugunu bilmek beni var olduklarimla dahada zenginlestirecek,saglikli oldugum gibi,gülebildigim gibi...Sadece kendime ait dünyamda degil,baska dünyadada bunu istiyorum cünkü ben tek orda yasamiyorumki...

6 Yorum:

Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Birten'cim kim seni bu kadar üzdü ve sinirlendirdi bilmiyorum ama okurken bunlari bende yazabilirdim dedim icmden, benim cevremde de devamli tas atan ve "Hah attim tasi ye bakalim simdi" diyen türden canlilar var,

Be artik takmamaya calisiyorum yada o an yutmus gibi görünüp vakti zamani geldiginde pat diye bisi söylüyorum ve kaliyorlar öyle bön bön, cok fazla sustugmu farkettim ve artik susmuyorum islerine gelirse ;)

sende o cok tatli canini üzme hic bu tür seyler yüzünden,öpüyorum eni ve yakisikli oglusunu ;))

01 Eylül, 2007 00:14  
Blogger Unknown demis ki...

Birten'cigim,

Canim sana gelicem hep birseyler oldu.Simdi buradayim ya...insallah da hep gelicem.Birten'im diyecem icimden gelen bu canini sikma.Bende nacizen 30 umda anladimki takmamali,karsidakine hakki kadar deger vermeli vede beklentiye girmemeliymisim...Seni uzen ne ise takma canim.Insan galiba zamanla asiyor yada hazmadiyor whatever...

Bu arada oglusunu yeni dogmus birakmistim Turkiye'ye giderken simdi baktim o erkek olmusta denizlere girermis.:)masallah ona.HAtirlarsan senden e mail adresini istemistim hep sorun var demistin.O zamanlar daha dogum yapmamistin eger mailini alsaydim Karya'yaya Gulenay teyzesinden Gap corabi gondeericektim mavis mavis:)ama olmadi iste.Allah omrunu hayirli etsin canim.

Cok operim.Artik dondum bekle beni hep:)

01 Eylül, 2007 04:31  
Blogger KUGUU demis ki...

BIRTENcgm, bu yazindaki uzuntunun anlik oldugunu ve gectigini umarak/dusunerek yorum yapmayacagm.

Bak cevrendeki en guzel varliga. KAYRA bebegimizin deniz resimlerine bayildim. Suyu sevdi mi diye sormustum sana, resimler en guzel cevap olmus:)) Mayosuna bayildim kucukbeyin.

Operim onu ben mincik mincik yaparak. Ve seni de tatlim.

01 Eylül, 2007 14:17  
Blogger mamagonekrazi demis ki...

Birten,

Merhabalar. Blogunabugun ilk defa gelem sansim oldu. Daha once babamin vefati sonrasinda benim bloga biraktigin dusunceli mesajin icin tekrar tesekkurler. Uzun zamandir pek bakamiyorum diger arkadaslarin bloglarina, dedim bugun seninkiyle baslayalim bakalim.

Resimdeki tombik sey oglun tahminim. allahim ne kadar sevimli bir sey o oyle! Nazarlardan saklasin Allah! Neyle besledin sen bu tosunu bakayim!

Benim ikizlerden birinin cinsiyeti belli oldu, benimde bir oglum olacak hayirlisi ise, dedim bir sorayim nasil besledin bu aslan parcasini da senden bir ipucu alayim. Bloguma yine beklerim. Seni de favori linklerime ekliyorum haberin olsun.

Selamlar

07 Eylül, 2007 20:50  
Blogger birten demis ki...

süpürgesizim haklisin biliyorum ama galiba su takmamayi ögrenmem lazim...

gülenaycim kusura bakma unuttun ben vermeiy,cok özür dilerim:((

22 Eylül, 2007 20:05  
Blogger birten demis ki...

kugum gecti zaten:))
alev favorilerine ekledigin icin sagol,emziriyyorum ve ek besin yani mamada veriyorum..bir kücük tosunda senin olur..bende böyle resimler görünce benimkide böyle olucakmi diyordum:))

22 Eylül, 2007 20:07  

Yorum Gönder

<< Home