www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: ....

Çarşamba, Ağustos 22

....






Izin bitti:(( Ama evimdeyim,evimide özledim,keske evim orda olsaydi:(( Türkiyede yasamak cok güzel,keyifli,neseli,ya hep türkiyede olsaydim böyle düsünebilecekmiydim bilmiyorum dogrusu,belkide izinden izine öyle geliyor bize..Buranin bunaltisindan belki de ne biliyim, ama bildigim sey cok güzel tatil gecirdik,tatil olurda nasil kötü olurki... Ablamla birlikte izin yaptik,ablam evlendikten sonra hic birlikte tatil yapma firsatimiz olmamisti..Bizim tatilimizde hep basbasaydi esimle simdiye kadar..Ilk defa oglumla,ablam,yigenlerim ve enistemle güzel bir aile tatili yapmis olduk..Bazen böyle duyunca ailecek tatile gittik diye,hep isterdim gitmek:))) Hic istemeyerek biraktim denizi,günesi.. Alis veris yaptim,pazara gittim,yemek dergileri,bir sürü kitaplar aldim,güneslendim,yüzdüm,bol bol balik yedik..Yolda gezerken her taraftan gelen baska baska sarkilar,yol kenarindaki misircilar simitciler öyle güzeldiki..Birini gördügüm zaman, a bu türkmüs falan diyorum Türkiyede oldugumu unutarak:))
Ayvalika gittik, denizine havasina bayildim,cok güzeldi..Canakkaleyi,Edremiti,Erdeki ve böyle bir kac yeri daha gezdik, Izmiri gezecek zamanimiz olmadi fazla buralari gezmekten..
Kayra`nin resimlerini koydum,son iki resimdede ablamin kucaginda gülücük atarken ve eli agzindayken...Denizede soktuk,öyle sevdiki:)) Mayosu nasil??Öyla severek aldimki o mayoyu!!!

5 Yorum:

Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Hosgeldin anim :))

Ay tatil güzel olmaz mi hic, anlattin canimi cektirdn ya :))) neyse seneye insallah :)

Kayra'nin o tontis bacaklarinindan benim icin sappur suppur öpermisin Annesi :))))

23 Ağustos, 2007 21:41  
Blogger birten demis ki...

süpürgesizcadi seneye gidersin insallah,bende cok hollandaya gitmek isterim mesela,orayada ben seneye giderim:)))öperim senin icin kayranin bacaklarini,hep yaptigim is zaten onu öpmek....

24 Ağustos, 2007 20:18  
Blogger NiNo demis ki...

masallah cok tatli annesi yerim oglusu ben yorum konusunda gec kalmis sayilmazsin canim biri onculuk etmeliydi :D ben ettim eh senden yazdin sagol varol pasta konusunda ise bende senle ayni fikirdeydim ama bir kere yaptinmi artik pastaneye ugramazsin :D sevgiler

25 Ağustos, 2007 00:50  
Anonymous Adsız demis ki...

Birten'cim evine hoşgeldin. Ne güzel hoş vakit geçirip dinlenmişsin. Kayra'da büyümüşte mayolar giyip, denizlere girip, tatilde yaparmış, yerim ben onu. Öpüyorum kocaman, sevgiler..

26 Ağustos, 2007 07:49  
Blogger birten demis ki...

nihan evet haklisin,bir denesem arkasi gelir umarim basarirsam tabii:))

sagol ebruli tadlar,sen hala tatildesin,ne güzel:))zaman cok cabuk geciyor,hemde cok..

26 Ağustos, 2007 15:06  

Yorum Gönder

<< Home