www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Gecikmeli Resimleri

Pazar, Temmuz 15

Gecikmeli Resimleri

















Odasini görmek istiyordunuz ve ben yine geciktim biliyorum....Bu aralar misafirlerim cok oluyor....Bilgisayarin basina gecincede bakiyim kugum ne yazmis neler yapmis, süpürgesizcadi kücük prensesiyle neler yapmis, sevilay yoktu uzun zamandir gelmismi, gülenay annesinin yanina gitmisti geri dönmüsmü,nuray neler yapmis neler almis, ebrulinin yemek tariflerine bakiyim ne pisirmis derken yorum yazmaya bile vakit kalmadan cikiyorum..sizleri okuyamiyincada aklimda hep bunlar geciyor,neler yaptiklarniz..Sanki komsum,arkadasim,hayatimda yasayan var olansiniz...Basima bisey gelince hemen bunu yazmaliyim diyorum...Nerden nereye geldim..Bide internette bozulunca sizden cok uzak kaldim,istemeyerek..Oglumun odasi beyaz ve duvari renkli...Acik renkleri,farahligi cok seviyorum..Rahat olsun,aydinlik isik olsun istiyorum hep..Bu son hali degil, cicileri falan duvarda asili:))Besiktetede yanimizda yatiyor...Yeni yeni sesler cikartmaya basladi,gülüyordu ama simdi ses cikartarak gülüyor..Hergün bambaska biri oluyor..Ve her hareketi bizi bitirmeye yetiyor..Ben onu uyutmaya calisirken gözümün icine bakarak gülmesini,pesimden bakmasi...Ellerimin icinde büyüdügünü görmek cok sevindiriyor...

Bu aralar haberlere bakmak icimi parcaliyor...Ölenleri,hele aileleri görünce cok kötü oluyorum.,onlarda acilan yarayi düsünmek bile istemiyorum.. Bir yandan cocugunu en güzel en iyi sekilde yasatmak isterken, bütün acilarini ben cekiyim diye dua ederken diger yandan yasanan bu acilar....Ölenlerde anne babanin evlatlari,öldürenlerde....
















































8 Yorum:

Anonymous Adsız demis ki...

Açık renkleri tercih etmeniz isapet olmuş Birtencim(erkekte mavi,kızda pembedeb bög geldi de)Çok huzurlu bir oda olmuş.Ailenizin huzuru mutluluğu hissediliyor her köşesinden.
Oğluşunu koklaya koklaya öp annesi benim yerime.
Biyo

16 Temmuz, 2007 08:42  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Ohh ne güzel ferah bir odasi olmus kücük prens'in :)) bana da bögk geldi pembeden ama Dilos katiyyen izin vermiyo boyamamiza, hatta iki dua´vari mavi onlari da pembe yapin diye baski uygulamakda cadi :))

Daha cok yaz ya, bebisinle neler yapiyonuz tüm gün anlat :)))

17 Temmuz, 2007 22:59  
Blogger KUGUU demis ki...

Canim benim oncelikle okurken utandim ve cok hosuma gitti. Biliyro sun sen de benim icin oylesin, dusuncelerimdesin.

KayraMIZin:)) odasi cok cok guzel olmus. Insallah omru de uzun ve hep boyle ferah ve aydinlik olur annesi.

Mubarek bu gece de kandilinizi kutluyorum, hayirli darisi basima diyorum:)

19 Temmuz, 2007 21:25  
Blogger ebrulitatlar demis ki...

Birten'cim oğluşunun odası ne kadar güzel olmuş. Açık renkleri çok seviyorum bende.Ferah oluyor. Çook öpüyorum onu, sevgiler canım, geçmiş kandilinde mübarek olsun..

20 Temmuz, 2007 15:31  
Blogger birten demis ki...

sagol anonymcim:))evet haklisin,ama bende pembeyi cok seviyorum:))neyse simdi secme hakkina sahibim ilerde nasil isterse öyle yapar:))

süpürgesizcadi bende öyle düsündügüm icin böyle acik renk istedim,beyaz ve krem rengi..evimiz hep öyle renk oldugu icin ama birazda orasi farkli bir dünya olsun diye duvari boyattim...benim secimim oldugu icin böyle, kayrada ilerde kesin mavi rengi sever, hem bende pembe ve lila rengi hastasiydim..hemde severek giydigim renkler,kizina hak vermem lazim;)tamam yazarim,sen iste yeterki...

20 Temmuz, 2007 15:42  
Blogger birten demis ki...

kugum bisey yazmadimki senin icin, yazsam galiba senin hakkindaki düsüncelerimi o zaman ne hissedersin düsünemiyorum....seninde kandilini kutluyorum,darisi basina...

ebruli cok sagol,seninde kandilin mübarek olsun...

20 Temmuz, 2007 15:45  
Blogger sevilay demis ki...

Odasi cok güzelmis, cok huzurlu görünüyor. Kesin sesi cikmiyordur odada oldugu zaman:))

Bebis nasil, sen nasilsin canim, hersey yolundami?

23 Temmuz, 2007 12:49  
Blogger birten demis ki...

sagol sevilayim,bebis bu aralar cok agliyor,ikimizde iyiyiz ama:))

26 Temmuz, 2007 16:15  

Yorum Gönder

<< Home