www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Izin!!

Pazar, Temmuz 29

Izin!!

Izine gidiyoruz.Aslinda planda yoktu yani iki hafta öncesine kadar diyebilirim..Biz genellikle böyle yapiyoruz,planlamadan yani...Ama cok iyi gelicek,burda günese hasret kaldigimiz icin..Bir cok sicak,birde bakmissinki yagmur yagiyor.Ne giyecegimi bile sasiriyorum..Sicak kemiklerimize islesin,zaten hep bunu düsünerek mutlu oluyorum:))Birde deniz,ooff;))Izmire gidiyoruz, belki tuhaf olucak ama ilk defa,hep Antalyaya gidiyorduk...Bebekte olunca hazirlanmak bayagi zor oldu,bir valiz tek ona,bir valizde bize..Evi temizleye temizleye bitiremedim.Hep geri dönmessem yani bisey falan olursa ev temiz olsun duygusu var sanki simdi pismis gibi..
Müziksiz is yapamiyorum...Bu ara en cok sevdigim sarkilardan birtanesi Zeynep`in yikil sarkisi,birde rafet el romanin romantik sarkilarini cok seviyorum,coktandir dinlemiyordum yine dinlemeye basladim,yalanci sahidim,sorma neden,bana sen lazimsin,yüregimle seviyorum,sürgün...
Burda oluncami bilmiyorum insan böyle düsünüyor ama türkiyede yasam okadar güzelki, tabii biraz fazla kalinca bazi seyler tuhafimiza gidiyor ama tekrar almanyaya dönerkende bayagi zorumuza gidiyor.Aslinda kötü,nereye ait oldugumuz belli degil...haberlere bakinca,ölenler,kaza yapanlar sanki felaket ülkesi gibi,ama oraya gelince hayat bambaska..
Neyse iki hafta sonra görüsürüz,beni fazla ariyacaginizi sanmam, zaten az post yaziyorum:(( farkindayim:))

5 Yorum:

Anonymous Adsız demis ki...

Birten'cim aşkolsun niye aramayalım. Sen iznini yap, bol bol dinlen, eğlen, güneşlen, pozitif enerjini topla biz seni yine burada bekliyor olacağız canım. O güzel oğluşunuda öpüyorum yanaklarından kocaman. İyi tatiller, iyi eğlenceler,kendine çook iyi bak. Sevgiler..

30 Temmuz, 2007 07:57  
Blogger KUGUU demis ki...

iyi tatiller canim. Kayrali ilk Turkiye tatiliniz coooook guzel gecsin dilerim.
Bekleyecegm donusunu:)

30 Temmuz, 2007 08:58  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

iyi tatiller canim, bol bol gez ve dinlen ikisi ayni anda nasil olcak bilmiyom ama sen dene :))))

01 Ağustos, 2007 11:27  
Blogger sevilay demis ki...

Hayirli yolculuklar dilecegim ama siz coktan varmissinizdir. Izmir cok güzel bir sehir. Sag saglim geri dönün. Iyi eglenceler ve dinlenmeler.

09 Ağustos, 2007 13:22  
Blogger NiNo demis ki...

iyi tatiller

21 Ağustos, 2007 22:05  

Yorum Gönder

<< Home