www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: .........

Pazartesi, Ocak 7

.........

Ben hastaligimi atlattim,ama Kayra bir türlü atlatamadi ikidebir doktora gidiyorum,bir disleri diyor bir kulagi diyor ama cok atesli..Ilacda yazmiyor zararli diye sadece ates icin bisey veriyor..Bugün yine iyiydi,kac gündür dogru düzgün yatmiyor...

Kitap kurdu oldum resmen bu aralar,bir kitaptan öbür kitaba ha bire okuyorum..Aksamlari kendime biraz vakit ayirmaya calisiyorum.. Peeling, maske kendimce uydurdugum bakimlari uyguluyorum.. Bugün kayrayi doktora götürdükten sonra ugradigim eczanede gözüme carpan incirli maske cok dikkatimi cekti ve hemen aldim simdi yüzümde yikanmayi bekliyor:))Güzel kokan herseye merakliyimdir!!


Yarin benim dogum günüm, aslinda iki saat sonra dogmusum yada dogucam diyelim..Gecen sene dogum günümde hamileydim,ama bu sefer anneyim...Ne farkli duygular...25 oldum,anne oldum,cok mutlu oldum:)))


13 Yorum:

Blogger Kevser - Elda'nin Annesi demis ki...

Canim, o zaman ben simdiden dogum günün kutlu mutlo olsun diyorum, nice yillara saglikla ve afiyetle.

Tatli bebisin icin de gecmis olsun diyorum, cocuklar hastalaninca kötü oluyor gercekten. Benim kizimda bitkisel bir ilacin azizligine ugradi, kasinti yapti, insallah alerjik bir sey olmaz. Bugün eczaneden Fenistil damlasi aldim ama aksamlari köto oluyor.

Pasta ve muffinleri begendigine sevindim.

Tekrar görüsmek üzere canim, hoscakal.

Selamlar ve öptüm..

08 Ocak, 2008 00:10  
Blogger Ferhanca demis ki...

Canım, doğum günün kutlu olsun daha nice yaşlara.
Bebiş iyileşemedimi canım benim.Diş çıkarırken çok zordur ateş, kusma, ishal herşey oluyor..
maskeden sonra iyice güzelleşmişindirdoğumgünü çocuğu.))
Çok sevgiler. öpüyorum.

08 Ocak, 2008 21:29  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Canim dogumgünün kutlu olsun, nice senelere :)))

Kayra insallah iyilesir cabucak tarafindan kiyamam ben ona :((((

09 Ocak, 2008 20:48  
Blogger kedi demis ki...

Hayırlı yaşlar,nice mutlu yıllar Birtencim.
Ne güZel,en azından gününü tam biliyorsun :/

10 Ocak, 2008 15:27  
Blogger Unknown demis ki...

Birten'im,
CAnimsimdi isten geldim.Ustumucikarmadim hemen yazayim dedimsana.Yogunluktan kayniyor inan.

Canimcim oncelikle hayirli yaslarin olsun:)de bakimm kac oldun.

Bu arada Karya icin abtibiyotik vermiyorlarmi.Ozellikle kulak icin.Ama annesi 2 yasina kadar disi,atesi eksik olmaz.Olsun saglikli olsunlarda gecer bu gunlerde.

Operim canim.

14 Ocak, 2008 22:34  
Blogger NiNo demis ki...

gecmedimi canim daha :(

17 Ocak, 2008 10:43  
Blogger Ferhanca demis ki...

Birten 25 oldum diye ortalarda yoksun ?nrerelerdesin ..

17 Ocak, 2008 15:09  
Blogger mamagonekrazi demis ki...

Birten ,

Gecen esimi senin kayranin gelmis gecmis tum resimlerine bakarken yakaladim. Icerden bir gulus sesleri gelince gidip bir baktim bizimkisi Kayrayi seviyor internetten, cok tatli velet ya! Hasta olmaniza uzulduk. Gecmis olsun. Cabuk iyilesinde yeni gulucuk dolu resimleri koyun bloga.

19 Ocak, 2008 17:52  
Blogger ebrulitatlar demis ki...

Birten'cim inşallah iyileşmissinizdir. Geçmiş olsun. Geçmiş doğumgününüde kutlarım. Nice nice senelere eşin ve evladınla birlikte inşallah. Kocaman öpüyorum. Sevgiler canım, kendinize çok iyi bakın.

26 Ocak, 2008 18:56  
Blogger birten demis ki...

Kevsercim sagol,bende genellikle bitkisel ilaclar kullanmayi tercih ediyorum,etkisi biraz gec oluyor ama diger ilaclardan iyidir...

Ferhancam tesekkürler,kayra simdi iyi...evet kayradada hepsi oluyor:(

süpüprgesizim sagol canim,kayra iyilesti umarim dahada böyle hastalanmaz...

biyonikim el bantimi gördüm bizzat kendim,süphe olmasin bende senin gibi yillar sonr hayal kirikligina ugramiyim diye:))

gülenaycim cok sagol,isten gelip hemen bana biseyler yazdin demek:))25 oldum:))kayraya antibiyotik verdiler,cünkü cok atesleniyordu diye..bende kendimi sucladim sapkayi iyi örtmedimmi diye disari cikinca ama bebeklerde normalmis yani örtmekle ilgisi yokmus..disleri cikana kadar normal dedigin gibi...

28 Ocak, 2008 22:12  
Blogger birten demis ki...

ninocum hastalik yakami bi türlü birakmdi:((

ferhancam 25 beni pek bir kötü denedi:))hastalikla yani:)))

alev aklimdasin hep dogum yaptinmi diye ,umarim sabirli cikarlar bebislerd seni üzmeden zamaninda gelirler...esine selamlar,cok sevindim,söz bol bol resim ekliycem sizin icin..aam sende bebisler dogunca bizi merakta birakmadan devamli resimlerini koy anlastikmi,esine selamlar:))

ebrucum sagol güzel dileklerin icin:))

28 Ocak, 2008 22:16  
Blogger Aynur demis ki...

sadecee senin mii?? herkesin dilinde o sarkiii ::))))

gecmis olsunn

öpüyorum

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

05 Şubat, 2008 11:12  
Blogger birten demis ki...

aynur haklisin hepimiz cok sevdik...sagol:))

05 Şubat, 2008 20:50  

Yorum Gönder

<< Home