www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Hastalik:(( Yeni Yil:))

Cuma, Aralık 28

Hastalik:(( Yeni Yil:))

Burada hava öyle kötüki,kimi sorsam hasta...Tabii hastalik oluncada hemen üstüme aliyorum!!Ilk önce kayra hastalandi,daha tam düzelmeden ben hastalandim ama nasil hastalanmakti..Bir hafta ne yedigimi biliyorum nede ne ictigimi,gözlerimi acamadim..Ha bire hap aldim hap sevmeyen biri olarak,cünkü cekilecek gibi degildi,simdi biraz daha iyiyim..Haplarla ayakta durmaya calisiyorum..



2007'nin bitmesine 2 gün kaldi...Bu yilin bana en güzel en kalici hediyesi Kayra...Daha güzel bisey hatirlayamiyorum,belkide kayrayla gelen mutlulugu hicbir sey yasatmadigi icindir..

Ben daha fazla dayanamiyorum...hap zamanimgeldi,yemek yemeyi artikunuttum!!Canlarim hepize iyi,güzel,saglikli,bereketli,mutlu,huzurlu,sansli,basarili cok ama cok güzel seneler...Bütün güzelliklerin iyiliklerin yasandigi bir sene olur bizim icin umarim...Diledigimiz herseyi,gönlümüzden gecenleri yapmak icin iyi firsat yaratir bize 2008...Bu arada 8 benim ugurlu sayimdir,banada sizede hepinize ugurlu gelir..

11 Yorum:

Blogger KUGUU demis ki...

Canim Benim, once yeni yiliniz kutlu ve cok mutlu olsun insallah.
uzun bir aradan sonra buradayim, sen de mereak etmissin beni,uzgunum elimde dgldi:((
KAYRAcigimizin asagidaki yeni resimlerine de bayildim, sofrana da ellerine saglik guzelim.
Ne cabuk buyuyup ortaya cikti KAYRAmiz. Masallah ona.
Opuyorum seni, gecmis olsun dikkat et kendine.

02 Ocak, 2008 17:35  
Blogger NiNo demis ki...

canim gecmis olsun bende ayni durumdaydim iyi seneler

03 Ocak, 2008 14:58  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Canim cok gecmis olsun Jayra'ya ve sana :((( aman dikkat et of cocuklu olunca daha da zor oluyor hastalik bilirim :(((

Güzel dileklerine kocaman bir AMIIIIN diyorum :)))

04 Ocak, 2008 00:45  
Blogger Ferhanca demis ki...

Canım sen hastamı oldun da ortalarda yoksun kıyamam .Çocukta perişan oldu sen de.çok geçmiş olsun .
Yeni yılını kutlarım .uğurlu sayının, sana gönlünde ki tüm isteklerinin gerçekleştirmesini dilerim.
Çok öptüm ..

04 Ocak, 2008 11:02  
Blogger mamagonekrazi demis ki...

Birtencim,

Yeni yilin kutlu olsun, hersey gonlunce olsun. biraz gec oldu bu yeni yil dilegi icin biliyorum ama daha yeni bilgisayar basina gecebildim.

Sevgiler, selamlar
Alev

05 Ocak, 2008 15:44  
Blogger ebrulitatlar demis ki...

Birten'cim canım çook geçmiş olsun. İnşallah iyileşmişsindir. Sanada yeni yıl, sağlık, mutluluk, şans, huzur getirsin inşallah. Herşey istediğin gibi, gönlünce olsun, Öpüyorum seni ve Kayra'cığımı. Sevgiler..

06 Ocak, 2008 15:56  
Blogger birten demis ki...

aynur cok sagol,sanada büttün bu yazdigin gibi bir sene diliyorum...

kugum canim sanada iyi yillar..cok merak ettim seni!!kayra büyüdü artik sapkalari böyle kücük geliyor:))sagol,öptümm:))

ninocum gecmis olsun,kimi sorsam hasta..kendine iyi bak..sanada iyi seneler...

07 Ocak, 2008 22:06  
Blogger birten demis ki...

süpürgezim sagol,ben atlattim ama kayra atlatamadi..haklisin cocuk olunca hastalik cok zor..

ferhancam dedigin gibi perisan olduk,kucagima gelmk istiyor yada ilgilenmemi istiyor ama egilipte almak öyle zor geliyorduki,yani perisandan öte bisey olduk..cok sagol dileklerin icin,senin icinde aynen öyle olsun:))

alevcim seninde yeni yilin kutlu olsun iyi yillar..bu sene iki bebis kailacak aileye,en güzel hediye sana...hersey istedigin gibi olsun!!

ebrucumsagol,iyim ben ...sana cok güzel iyi seneler:))

07 Ocak, 2008 22:11  
Blogger NiNo demis ki...

canim ya cok sukur iyiyim hala gicik var bogazimda arada oksuruk geliyor ama sukru iyiyim canim ins sizde iyisinizdir

07 Ocak, 2008 22:18  
Blogger meleginmarifetleri demis ki...

çok geçmiş olsun canım yeni yılında kutlu olsun öptüm hhoşçakal

07 Ocak, 2008 22:24  
Blogger birten demis ki...

ninocum gecmis olsun,herkes hasta bu arlar..kendine iyi bak..öptümmm

melek sagol canim,sana da güzel yillar...

04 Şubat, 2008 19:37  

Yorum Gönder

<< Home