www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz

Pazar, Ekim 14










Kayrayi banyo ettirdikten sonra cektigim resimler,uyumadan önce biraz oynadik:))

Dügün vardi aslinda gitmek istemiyorduk,ablamgil gelin diye israr edince son anda gidelim dedik..Kayra kucaktan kucaga gezdi,tanidik tanimadik herkes sevdi,güldü eglendi..Dügün en cok ona yaradi!!Üst disi okadar cok kabarmiski,icindeki dis görünüyor,sanki cok ince bir deri kalmis yani cikti cikacak...2 dislede nereye kadar ama;))Digerlerininde eslik etmesi lazim yani!

Kis geldi,ne cabuk gecti yaz...Üsümeyi özlemisim...Yilin bitmesine iki ay var ne cabuk gecti zaman,sanki bu sene daha cabuk gecti...

Ben kisi daha cok sevenlerdenim...Disardaki soguk icime isleyipte sicacik evime geldigimdeki mutluluk,sonra cay icip yanindada bir dilim kek...Sonra kat kat giymek,karda yürümek,yilbasi gelince sokaklarin dekorlari,isiklandirilmasi,bide burda noel oldugu icin noele özel kurabiyeleri yemek tarcinli baharatli,ve noel pazarlari.....Üsüye üsüye pazari dolasip sicak sekerli kavrulmus badem yemekte baska bir güzellik:))Kisi sevmem belki kisin dogdugumdandir,ozamandan beri sogukluk kanima islemisdir;))

Ben herzamanki gibi yine gec kaldim bayram postu yazmaya,hersey dilediginiz gibi gecmisdir umarim:))Hepinize iyi bayramlar:)))

21 Yorum:

Blogger Unknown demis ki...

canim,

Hayirli bayramlar dilerim.

Operim oglusunu.

15 Ekim, 2007 03:02  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

oy gözümüz gönlümüz acildi Birten'cim kayra'nin daha cok resmini isteriz her posta ekle bence :)masallah kocaman olmus :)

Kisi bende severim, ben öyle diyince herkes bana uzayliymisim gibi bakiyo, e yaz burda yaz gibi gecmiyor ki nesini seveyim, kizimla kar yagsada cikip oynasak diye bekliyoruz bi heyecan :))))

15 Ekim, 2007 10:23  
Blogger birten demis ki...

sagol gülenay,sanada iyi bayramlar:))

süpürgesizim hep eklerim kayranin resimlerini,yeterki iste:))haklisin,yazin tam bisey planliyoruz bi bakiyoruzki yagmur yagiyor,yani kisi sevmemek gibi bir secenekte yok!!

15 Ekim, 2007 13:02  
Anonymous Adsız demis ki...

Birten'cim maşallah Kayra'cım ne kadar büyümüş. Allah nazardan saklasın. Bende senin gibi kış mevsimini çok seviyorum. Birde İstanbul'da dünden beri sürekli yağmur yağıyor. Çoktan beridir beklediğimiz için , susuzluktanda sebep çok sevindik. Akşamda bayağı soğuk oldu. Kaloriferlerimizi yaktık. Ohh sıcacık. Tabi allah dışarda kalanlarada yardım etsin demeyide unutmadık. Bende senin geçmiş bayramını kutluyorum. Kayra'yıda kocaman mis gibi öpüyorum. Sevgiler..

15 Ekim, 2007 14:13  
Blogger birten demis ki...

ebrulitadlar sagol,Amin...benim gibi sende kisi seviyorsun:))yagmuru pek sevmem ama,gerekliydi gercektende susuz kalmamak icin..bizde yakmaya basladik kaliförleri,Allah disarda kalanlarin yardimcisi olsun....

15 Ekim, 2007 19:03  
Blogger NiNo demis ki...

ah aha ah masallah tosuncuga ne guzel pozlar vermis ole

17 Ekim, 2007 17:47  
Blogger meleginmarifetleri demis ki...

selam canım ben melek aranıza daha yeni geldim blogları dolaşıyorum senin yazılarınıda okuyunca yorum yazmadan geçmeyeyim dedim kış gerçektende çok güzel olur ama bizim buralarda kar görmeyi unuttuk artık sizin gibi şanslı değiliz bu konuda bende beklerim hoşçakal bebeğinde pek şirinmiş maşallah allah nazardan saklasın h

17 Ekim, 2007 17:57  
Blogger birten demis ki...

nihancim sagol:)))

melek hosgeldin:))siz kari özlüyorsunuz bizde burda söyle doyarak icimize isleyecek sicagi özledik:)) bizde o konuda sanssisiz:((

18 Ekim, 2007 10:51  
Blogger meleginmarifetleri demis ki...

bana uğradığın için çok teşekkür ederim her zaman beklerim hoşçakal

18 Ekim, 2007 11:42  
Blogger Yaren demis ki...

Cok tatli bir bebek,tombis tombis.Tam bir pasa masallah,öptüm bebisi.

19 Ekim, 2007 11:35  
Anonymous Adsız demis ki...

Kırk bin kerre maşşalah:)))
Biyo deyzesi

19 Ekim, 2007 20:56  
Blogger serinmavi demis ki...

Kayra'ya maşaAllah,çok şeker tam yemelik o yanaklar.Rabbim nazardan saklasın,maşaAllah desin bakanlar hep.....

19 Ekim, 2007 22:06  
Blogger Unknown demis ki...

Birten'cim hani senin oglusunun mi nik elleri bakimmL:)hadi gec kalmis sayilmazsiniz:)

20 Ekim, 2007 05:33  
Blogger birten demis ki...

melek daha cok ziyaret edicem:))

yaren cok sagoll,sisko bir pasa bu ama;))

biyo deyzesi sagoll,adresin bana ulasmadi malesef,yanlis yere yazdin galiba:((

serinmavim cok sagoll,Amin...

Gülenay teyzesi ellerinden öper,bayram gecti ama yinede o niyete sayalim biz,kirmayalim dimi ama:))

20 Ekim, 2007 11:29  
Blogger meleginmarifetleri demis ki...

selam canım ziyaretn için çok teşekkür ederim istesen yaparsın sende ama bebekle işin zor senn bizde bebekli kadınlar yün yumağı değil et yumağı ör sen derler anladın dimi şimdi senin et yumağı ile ilgilenmen lazım:) hadi iyi haftasonu tatili dilerim hoşçakal

20 Ekim, 2007 11:30  
Blogger Ferhanca demis ki...

Kayra'ya maşallah. o ağzındaki pirinçler çok güzel ..Allah bağışlasın güle güle büyütün beğeinizi ..sevgiler,çok öpüyorum.

20 Ekim, 2007 22:50  
Blogger birten demis ki...

melek bisey degil;)))

ferhan cok sagol,Amin..Pirincler cok komik görünüor bide kasiga takildikca cit cit ses cikartinca komik oluyor plastik kasikla:)))

21 Ekim, 2007 19:17  
Blogger sevilay demis ki...

off off off, masallah, bu tombis mi ama tombis. Ne kadar degismis, allah bagislasin, cok tatli olmus kayra.

Nasilsin arkadasim? Ben cok hayirsizim biliyorum, hic yazmiyorum sana, ama inan hic zamanim yok, pc´nin basina oturmiyali cok oldu, is mis derken vakit gecip gidiyor iste.

Sizi öptüm

24 Ekim, 2007 14:10  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Nerlerdesin yine ya ???

13 Kasım, 2007 23:17  
Blogger Melek* demis ki...

ay ne tatlı tonton benimde 2 yaşında oğlum var Allah acılarını göstermesin yerime öpün hatta yanaklarını mıncıklıyın:)

05 Aralık, 2007 19:05  
Blogger birten demis ki...

Amin,hepimizinkini...cok sagolun...

20 Aralık, 2007 21:27  

Yorum Gönder

<< Home