www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Itiraflarim

Cumartesi, Eylül 29

Itiraflarim

Süpürgesiz cadim beni sobelemis,banada zevkle cevap vermek kalir...cok düsündüm,ne itiraflarim olabilirki diye ama aklima geleni yazicam artik...


-Eger itirafsa bu cok unutkanimdir her ne kadar kabul etmesemde....


-Bazi seyler bana söylendiginde ablam yada yakin bildigim insanlardan haklida olsalar haksiz duruma düsmemek icin bunu söylemem ve aksini savunurum:))))


-Sabirsizimdir,hemde cok...Bisey istiyorsam yada yapilacaksa hemen olmali..Esime bisey söylesem bunu getirebilirmisin diye tamam bekle 5 dakika sonra getiricem diyor yok ben gider getiririm diyince hemen kalkip yapiyor;)))


-Bundan on sene öncesine kadar(onbir desek daha dogru olur) barbilerle oynadim,yani 13-14 yasima kadar diyim oynadim..Üc arkadastik, ve hepimizde okuduk bu akilla;))...Ama bayagi bir faydasi oldu ,her seferinde ayri konu bulup öncede herseyi planliyip öyle oynuyorduk...Simdi düsünüyorumda ne kadar zor is,hep baska baska seneryo:))


-Korkunc filmlerde her nekadar korkmuyorum desemde, seyretsemde cok ama cok korkuyorum ama tabiki bu engel degil seyretmeme degil mi ama!!!


-itiraf ediyorum hic de inatci degilimdir!!!


-Birazcikta takintiliyim,ama bu dönem dönem degisir...Birisinden duymustum bir ara ayakkibalar ters dönerse kötü haber alirmissin diye,ve bir kere öyle gözüme carpti ayakkabi kendi kendime yok canim dogru olamaz dedim ama tabiki dönüp düzelttim ve ogünden beri gördügüm her ayakkabiyi düzeltir oldum..hem bu ayakkabi kokani var,pisi var varda var..ne kötü ya,kim aklima soktu benim bu seyi!!!bunu bazen unutup bazen yine yapar oluyorum...


-Üc kardesin kücügü oldugumdan kötü bisey yaptigimda,yaramazlik falan uyuma numarasi yapardim ve her zamanda uyurdum:)))Hala öleyim,yastiga basimi koydugum an daliyorum!!Sirf bu yüzdende uzun yolculuklarda uzun süre araba kullanamiyorum,ne güzel uyumak varken,hem arabada salliyorken!!!


Birbirinden alakasiz itiraflarim.....Bu kadar aklima gelenler...Hepinize güzel hafta sonlari;))

11 Yorum:

Blogger Ferhanca demis ki...

Birten merhabalar,çok güzel iltifatlarını aldım çok teşekkür ederim ben de sana bir bardak çay içmeye geldim:))çayı çok severim..
her zaman beklerim ihtiyacın olan şeyleri rahatlıkla sorabilirsin mail adresimide vereyim
ferhan_kara62@hotmail.com
İtirafların çok hoşuma gitti burcun ne? benim boğa..
ben de kardeşlerin üç numarasıyım üç kızız.
sabırsızım söylerim hemen kendim kalkar yaparım hiç iyi değil yıpranıyorsun..insan kulanmayı bilmemekten oluyor buda iyi niyetten ..sevgiler..

29 Eylül, 2007 22:34  
Anonymous Adsız demis ki...

İtiraflar nefis :))

Yahu o barbie oynama olayı bende de vardı. Çooook uzun yıllar oynadım bende ..

iyi ki oynamışım :))

Sımmsıcak sevgiler...

05 Ekim, 2007 07:24  
Blogger kedi demis ki...

Sevilay'a diyorsun ama sen de bizi ihmal ediyorsun Birten.
İtiraf et bide bakiim bana en son ne zaman geldin:)Yoksa adresimi unuttun mu?

05 Ekim, 2007 10:20  
Blogger KUGUU demis ki...

kalbi temiz ve sabirsiz BIRTENcgm benim:)

06 Ekim, 2007 23:27  
Blogger birten demis ki...

ferhanca yazdiklarim iltifat degildi,gördüklerim karsisinda azdi bile;))mail adresin icin sagol..cayi bende cok severim hatta her cesitini yeterki sicak olsun!! burcum oglak,benim en iyi arkadasim boga burcu ,iyi anlasirim bogalarla:)

zerrin hosgeldin,bende aynisini diyorum vallahi,iyiki oynamisim diye..benden de sana simsicak sevgiler:))

biyinikkedi adresin yok oyüzden sitene ugrayamiyorum,pc degisti ve adresler hep silindi:((sevilaydan alirim...

kugum sagol canim,beni simartiyorsun:))sabirsizligimin ölcüsünü bileseydin böyle demezdin ama:))

10 Ekim, 2007 10:22  
Blogger serinmavi demis ki...

Hayırlı ve huzur dolu bir bayram diliyorum canım...Selamlar.....Sevgiler....

10 Ekim, 2007 11:47  
Anonymous Adsız demis ki...

Profildeki erdemli mailine mail attım Birtencim.
hadi gel artık:)

Biyo

10 Ekim, 2007 13:34  
Anonymous Adsız demis ki...

Birten itirafların çok güzel. Benim bu kadar aklıma gelmez inan yazmaya kalksam. Pideyide beğendiğine sevindim. Ellerine sağlık, afiyetler olsun. Şimdiden, eşinle ve çocuğunla birlikte sağlıklı ve huzurlu, iyi bir bayram diliyorum ve kocaman öpüyorum. Sevgiler..

10 Ekim, 2007 14:36  
Blogger birten demis ki...

serinmavi sagol,sanada iyi bayramlar simdiden:))

biyocum tamam simdi bakicam:))

ebruli iltifatlarim hosuna gitti demek,sagoll...benimde bukadar geldi aklima;))sanada ailenle güzel iyi bayramlar diliyorum.sevgiyle kal canim:))

10 Ekim, 2007 18:27  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Ne zamandir dogru dürüst giremedim nete, itiraflarini okudum ama yorum yazmaya firsat bulamadan Asya ciyakladiydi :) bende Barbie'lerle uzun süre oynadim hem bence onlar 8-14 yas arasi icin :)))))))

10 Ekim, 2007 22:16  
Blogger birten demis ki...

süpürgezicadicim ayni dertten bende muzdaribim,tam nete giricem ama kayra agliyinca cikmak zorunda kaliyorum...seni cok iyi anliyorum...

11 Ekim, 2007 10:22  

Yorum Gönder

<< Home