www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz

Pazartesi, Kasım 19



Yine arayi bayagi bir actim,internette sorun vardi,Kayra cok hastalandi ilk defa böyle kötü..Aksam atesini ölctüm 39du,ates düsürücü verdim ve gece tekrar baktim 41 derece atesi vardi,hemen hastaneye gittik,cocuk doktoru olmadigi icin ve o hastanenin sorumlulugundaymisiz cünkü hastaneye girdigimiz anda onlarin kontrolleri altindaymisiz ve bizi cocuk hastanesine ambulansla gönderdiler ve ben dahada panikledim..Kucagimda yanaklari kipkirmizi elleri yaniyor,nefesi simsicakti..Dis icin 41 derece ates cok yüksek,kan falan aldilar,damari zor buldular ve elinden ayaklarindan biz tutmamiz gerekiyordu,cok agladi:((Kulaklari dolmus ve cok azda enfeksiyon kapmis umarim dogru yazmisimdir..Sabah 5e kadar doktordaydik.simdi iyi,ben hastalandim ama ayakta atlatiyorum iste..Kayranin bana bakislarini görüp benimle oynamak istemesi yetiyor hastaligimi unutturmaya..Bayagidir geri geri emekliyor bide koltuga masaya takiliyor,koltugun altina giriyor!!Artik simdi takilincada dönüyor arka arka baska yere gitmeye calisiyor yani epeydir böyle devam ediyor ne zaman öne dogru emekliycek bilmiyorum..Erdem diyor esimin adini söylüyor yani,gel diyor kendi kendine müzik cikinca oda söylüyor biseyler..Kafasini salliyor,oynuyor..Bu arada 9 aylik oldu:)))
Burda ha bire kar yagiyor..Gecen sene cok bekledik kar yagmasini ama bu sene beklemeye bile firsat kalmadi..Disarisi resmen buz,eksilerde yani hava:((
Simdi hepinizi ziyaret edip neler yaptiginizi,yazdiginiza bakicam...Yani uzun süre burda olamanin acisi cikartmaliyim!!
Hepiniz sevgiyle kalin!!!

19 Yorum:

Blogger serinmavi demis ki...

Canım ,çok geçmiş olsun...Öpüyorum şeker yanaklarından,Kayra'nın.....bu tatlıyı sanırım mascarpone ile de yapabilirsin.Benim kullandığım tatlı lor cheesecake yapılırken de kullanılıyor bazı tariflerde.Sen yinede yarım ölçü dene istersen.Çok sulu bir hamur olmayacak.eğer sulu olursa un veya irmik oranını biraz arttırabilirsin belki.kolay gelsin canım....

19 Kasım, 2007 22:02  
Blogger birten demis ki...

cok sagol canim,cevabin ve önerin icin..lorlu tatlilari hep denemek istemisimdir benim icin iyi bir firsat oldu:))

19 Kasım, 2007 22:26  
Blogger NiNo demis ki...

masallah minik buyuyor ne guzel guluyor nazar degmesin masallha

19 Kasım, 2007 22:31  
Blogger Yaren demis ki...

Merhaba,bende seni ziyarete geldim.Oglun ne kadar tatli cok sevdim masallah.Cok gecmis olsun.Iyi bilirim o telasi,Benim oglumada türkiyede oldu.Ilaclarlada atesi düsüremediler,üstüne üstelik yanlis ilac verdiler serumla,az kalsin cocugun hayatina mal oluyormus.Bir kabus gibiydi o günler.Tam 1,5 hafta sabah ezaninda yatagima girebildim,2-3 saat uykuyla.Her gün doktorda,hic biri de ilestiremedi.Ufakliga tekrar gecmis olsun sanada.Bizim burda daha kar yok,ama galiba burayada yakinda yagar.Emeklemeye gelince bende geri geri emeklermisim:)Benim dayimin oglu elleriye emeklerdi,ayni maymunlar gibi:)Hani her yigidin ayri yogurt yiyisi varmis ya.Güzel yazilarinla bulusmak üzere iyi aksamlar canim.

19 Kasım, 2007 22:51  
Anonymous Adsız demis ki...

Birten'cim hem sana, hem Kayra'ya geçmiş olsun. Aman karlı havada üşütmeyin. Kendinize çok iyi bakın. Sevgiler, Kayra'cığımıda öpüyorum kocaman...

20 Kasım, 2007 06:58  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Birten'cim cok gecmis olsun Hem sana hemde Kayra'ya, ama masallah cok tatli olmus bu ya, yanaklara bak offff tam yemelik :)))))

20 Kasım, 2007 13:03  
Blogger Melek* demis ki...

selamlar sitenizi yani bebişinizi yeni gördüm Allah hayırlısıyla sağlıkla büyüdüğü günlerine göstersin maşa.çok şeker benimde 2 yaşında bir oğlum var görüşmek üzere

20 Kasım, 2007 15:39  
Blogger Dikkat! biyo var ! demis ki...

Nasıl büyümüş maşallah yaaa:)
Çok geçmiş olsun Birtencim.
Davet attım şifreli blog için,aldın mı bi haber et,alamadınsa gmail gönder ona göndereyim davet.

20 Kasım, 2007 20:48  
Blogger birten demis ki...

nihan sagol,bende resimlere bakinca farkediyorum:))
yarencim 1 hafta ne uyudugumu biliyorum nede yedigimi...siz gercektende bayagi zor günler atlatmissiniz,Allah korumus..böyle seyleri duyunca diyorsunki yeterki sonunda iyi olsunlarda böyle ufak tefek hastaliklar bisey olmaz yani uykusuz kalmak falan hic önemli degil...yaren emekleme konusunda haklisin ben hic emeklememisim,bir yasina girmeden yürümüsüm..pek tembelmisim emeklemek icin;)))iyi aksamlar:))

ebru cok sagoll,havalarin aniden böyle sogumasi bizi hjasta etti,burda herkes hasta:((

20 Kasım, 2007 22:58  
Blogger birten demis ki...

süpürgesizim sagol canim:))sizde dikkat edin,kizlar ins. yakalanmazlar,kimi sorsam hasta...öptüm canim:))

m.akin Amin,senin oglusunuda...Hosgeldin:))

biyocum almadim,cok cabuk büyüyorlar zaman ne cabuk geciyor anlamiyorum..bi kere daha denermisin??problem vardi internette belkide oyüzden alamadim:((

20 Kasım, 2007 23:08  
Blogger sevilay demis ki...

Kayra´ya ve sana cok gecmis olsun canim. Cocuklar hastalaninca cok üzülüyoruz diymi?

Sametim hasta oldugu zaman, ben uyku uyumuyorum, heleki bu son günlerde, 3 gündür atesi var, agir girip.

Seni ve kayrayi öpüyorum.

21 Kasım, 2007 18:09  
Blogger birten demis ki...

cok sagol sevilayim,evet haklisin cocuklar hasta olmasin!!bu aralarda havadanmidir nedir herkes hasta:((gecmis olsun samede...

21 Kasım, 2007 22:31  
Blogger Ferhanca demis ki...

Merhabalar canım nasılsın..? bebek çok tatalı maşallah .
Seni linklerime ekledim daha sık ziyaret edeyim diye .sevgiler. bebişe iyi bakın .sevgiler.

22 Kasım, 2007 17:45  
Blogger birten demis ki...

ferhanca sagol iyiyim,iyilestim yani:))

23 Kasım, 2007 13:53  
Blogger mamagonekrazi demis ki...

Birten'cigim,

Cok cok gecmis olsun. Onca atese hastaliga ragmen, resimlerden gordugum kadariyla keyfi yerine gelmis Kayra bebegin. Poposunu bol bol kasi annesi, nazar falan degmistir tosuncuga. cok tatli masallah!

Sen de bol bol vitamin al. Yemek ogunlerini atlamamaya calis, ne de olsa bol bol enerjiye ihtiyacin olacak toparlanmak icin.

Tekrar gecmis olsun.
sevgiler

24 Kasım, 2007 17:35  
Blogger mamagonekrazi demis ki...

Birten,

Guzelim, ya bak az once senin eski yazilarindan birine bakma gafletinde bulundum. Gaflet diyorum, yanlis anlama, nitekim, ya bir corek yapmissin, resmini falanda cekmissin, mahvetti beni. Icim diism corek istiyor simdi. Tarifte vermemissin. Napcaz? Valla bir an once tarifini bekliyorum. Yapanim yok hic degilse ben yapayim kendime corek. Ay cok canim cektiiiii!!! Acilen tarif bekliyorum. Istersen mail olarak ativerde, arsivimde kalsin. adresim
flamefever@yahoo.com

24 Kasım, 2007 17:42  
Blogger NiNo demis ki...

Lütfen Esra için Kevgir’de yer almak istiyorsanız alttaki yazıyı okuyun ve tercihinizi yorumla belirtmek için Selen‘i ziyaret edin. Teşekkürler.

Biliyorsunuz ki üç gün önce hepimiz sevgili Esra ile vedalaştık. Esra’nın Zerrin ile birlikte hazırladığı, tariflerinin dışında bize en güzel hediyesi Kevgir dergisi oldu. Kevgir Aralık sayısına kavuşmamıza da sayılı gün kaldı. Zerrin’in önerisiyle biz de istedik ki bu yeni sayı Esra’ya hediye gelsin. Onun sevdiği yemekler, onun kendi tarifleri bizim uygulamalarımız ile yeni sayıda yer alsın. Hüzünlü, mutsuz yazılar değil, mutlu, güzel anılarla dolu eğlenceli bir sayı olsun, Esra’yı gülümsetelim ve sevindirelim. Düşünün ki bu ona bir veda değil sürpriz hoş geldin hediyesi. Esra ile tanışmanızdan, komik anılarınızdan, yorumlaşmalarınızdan, paylaştıklarınızdan bahsedin. Fazla bir paylaşımınız olmadıysa da tarifini o kadar lezzetli pişirin ki anısız da olsa ondan bir aferin kapın.

Önümüzde sadece 2 gün var. Bu iki gün içinde aşağıdaki listeden seçeceğiniz yemeği pişirip fotoğrafını da çekerek yazınızla birlikte “esraicin@gmail.com” adresine mail atın. Listedeki her kategoriden seçim yapabilirsiniz. Tariflere ulaşmak için başlıklara tıklayabilirsiniz.


Sizden tek ricam seçim yapınca yorum ile tercihinizi iletmeniz. İKİ seçim yapın ki biri sizden önce davrandıysa ikinci tercihiniz size verilsin. Yarın sabah 09.00 itibariyle kişiler ve yemekler listesi hazır olacak. Mail atmak için son gün ve saat de 29.11.2007 Perşembe akşam saat 21.00. Bu tarihten sonra gelecek mailler maalesef kabul edilmeyecek.

Lütfen yandaki banner’ı sayfanıza koyarak herkesi bu faaliyetten haberdar edin ve detaylar için banner’a tıklamalarını rica edin.

Haydi! Esra’ya yüreğindeki kocaman sevgisine layık olduğumuzu gösterelim.


ÇORBALAR
1) Yayla çorbası


ANA YEMEKLER
1) Kuzu tandır
2) Kuzu haşlama
3) Hamburger
4) Biber dolması
5) Kabak dolması
6) Lahana Sarması
7) Yoğurtlu Köfte
8) Hasanpaşa köftesi
9) Fırında karışık kızartma
10) Paşa kebabı
11) Poşette tavuk ve peynirli makarna
12) Yufkada tavuk
13) Patatesli tavuk
14) Mantarlı tavuk
15) Kıymalı patlıcan
16) İçli köfte
17) Karnıyarık
18) Tavuk köfte ve patates püresi
19) Köfte çeliği
20) Köfte kebabı
21) Poşette köfte
22) Et sote
23) Shoarma
24) Rulo köfte
25) Poşette tavuk
26) Kıymalı patlıcan
27) Tavuk pane
28) Patlıcan Kebabı

SALATALAR
1) Basit kumpir

MAKARNALAR
1) Tavuklu makarna
2) Köfte ve makarna
3) Kıymalı makarna

PİLAVLAR
1) Bulgur pilavı ve cacık
2) Tavuklu erişte pilavı
3) Bulgur pilavı
4) Tavuklu pilav

BÖREKLER
1) Kıymalı patatesli börek
2) Kol böreği
3) Peynirli kızartma börek
4) Etli börek
5) Köfteli börek
6) Rulo börek
7) Bohça böreği
8) Sultan kebabı (böreği)
9) Tandır böreği (gözleme)
10) Rulo patatesli börek

EKMEKLER
1) Brioche (Fransız ekmeği)


HAMUR İŞLERİ
1) Peynirli pamuk poğaça
2) Trabzon kıymalısı
3) Şekerpare
4) Hazır yufkadan baklava
5) Minik pizza
6) Minik kıymalı pide
7) Et burger
8) Açma
9) Krep parizyen
10) Pizza
11) Zeytinli Rulo
12) Patates mücver
13) Mayalı poğaça
14) Haşhaşlı çörek

KEK VE MUFFINLER
1) Cevizli ve üzümlü kek
2) Browni muffin
3) Pudingli, meyveli ve damla çikolatalı kek
4) Peynirli ve Zeytinli muffin
5) Muzlu muffin
6) Çikolatalı ve kremalı muffin
7) Browni
8) Kekstra
9) Fındıklı ve çikolatalı muffin
10) Sucuklu muffin
11) Reçelli kek
12) Zeytinli muffin
13) Cheesecake, prens ve prenses
14) Krem karamelli kek
15) Muçari
16) Kuru meyveli muffin
17) Çikolatalı muffin
18) Zeytinli ve kurutulmuş domatesli kek
19) Kayısılı kek
20) Kremole tart
21) Kirazlı muffin
22) Çilekli kek

KURABİYELER
1) Fındıklı kurabiye
2) Elmalı tart
3) Fındık ezmeli kurabiye
4) Fındıklı tartoletler
5) Marmelatlı kurabiye


PASTALAR
1) Çikolatalı yaban mersinli pasta
2) Elmalı pasta
3) Çikolata Muslu tart
4) Çikolatalı pasta
5) Cheesecake
6) Şeker hamurlu pasta
7) Çikolatalı parfe
8) Yaş pasta
9) Basit elmalı pasta
10) Muzlu ve çikolata soslu yaş pasta
11) Kremalı ıslak kek

26 Kasım, 2007 20:15  
Anonymous Adsız demis ki...

Merhaba^^ PORSELEN DEMLİK 5 E^^ katılan dostlar

EV SAHİBİMİZ:http://yenitadlar.blogcu.com/
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş cayına gelen misafirlere,
Herbiri birbirinden lezzetli tarifler.
Çayın en iyisi^^ porselen demlik^^te,en güzel ^^cay tarifleri^^de burada olacak inş..


emeginize saglık diyorum ve son sözü marifetli ellerinize bırakıyorum.
Hazırlamış oldugunuz tarif hazırsa nasibimin-yeni tadlar ön sayfasında bildirebilirsiniz.
KATILAMAYANLARIN BİZZAT BEN KATILAMIYORUM YAYIN YAPAMAYACAĞIM DEMESİ İYİ OLUR..
BASLIK^^ PORSELEN DEMLİK 5^^ OLACAK
Gözden kacma olasılıgı olmaz o zaman.
SON GÜN 2 aralık PAZAR
KOLAY GELSİN

27 Kasım, 2007 10:14  
Blogger birten demis ki...

alev linklerde selinin sitesine girip orda kahvaltilik cörekler olarak geciyor isim...gec kaldim,kusura bakma...


nino cok katilmak isterdim ama gec kaldim:(((

03 Aralık, 2007 18:22  

Yorum Gönder

<< Home