www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz

Pazar, Aralık 2

Bazen kapilip gidiyoruz yasamin anlamsiz sebeplerine bicok anlamli seyi mi unutuyoruz...Yoksa nasil yasamak gerektiginin farkindami degiliz...Ufak detaylara takilip kalmisiz..Bilmiyorum ben kendim icin söylüyorum..Ölüm bu kadar yani basimizda,bu kadar yakin yani!! Bu kelimeyi ya hic cikartmamak lazim aklimizdan yada hic aklimiza getirmemeliyiz...Ya bunun farkinda olup hayati tatmak insanlara öyle davranmaliyiz yada bunu unutup yasamak..Hangisi dogru ben anlamis degilim..Ama hepimizin hayatinda yasanmistir,hepimizede hissettirmistir birinin yoklugunun acisi..Ne büyük ne derin aci..Benim hayatimdaki yasadiklarim bana hala hissettiriyor bunu unutamiyor insan sadece alisiyor böyle yasamaya ben bunu anladim tek...Konu birinin gidisi ve geri dönmeyisi olunca kendimle,kendimi dindirmeye calistigimdandir belki bu gelgitlerim..Bir haber alinca nasil dayanirki ailesi diyorum kendime,tek aklima gelen onlarin nasil olacagi..

Zaman gectikce yada tabirce büyüdükce daha bir kendimi hissetiklerimi anliyorum,kabulleniyorum..Bu dahada bir dindiriyor insani..!!Off sacmaliyorum galiba!!

Esra icin cok güzel yemekler yapildi,bende katilip biseyler yapmak isterdim ama gec kaldim:( Sayfasina bikac defa girmistim ama yorum birakmamistim,simdi keske bir yorum biraksaydim diyorum:((


Allah rahmet eylesin....

6 Yorum:

Blogger meleginmarifetleri demis ki...

canım işte hayatın gerçeği bunlar aslında ama bizler anlamak istemiyoruz sevgilerimle hoşçakal

05 Aralık, 2007 22:49  
Blogger ebrulitatlar demis ki...

Birten'cim hayat böyle işte. Sevinçleriyle, acılarıyla ortak. Önemli olan keşkeleri çok aza indirebilmek ve kalp kırmadan, hep mutlu olarak hayatımızı sonlandırabilmek. Tabi elimizden geldiğince. Öpüyorum seni ve oğluşunu kocaman, beni merak ettiğin içinde teşekkür ediyorum. Sevgiler..

06 Aralık, 2007 14:52  
Blogger meleginmarifetleri demis ki...

selam canım şöyle bi uğradım bayy

09 Aralık, 2007 23:14  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Hayat bu Birten'cim,hep bize ve sevdiklerimize birsey olmaz diye düsnüyoruz :(((

10 Aralık, 2007 22:07  
Blogger Ferhanca demis ki...

Hadi Birten Kayra nın yeni fototlarını ekle ..
Bayramını kutlar mutlu, sağlıklı günler dilerim .öptüm..

18 Aralık, 2007 19:52  
Blogger birten demis ki...

haklisin melek...

ebrucum dedigin gibi elimizden geldigince bazende olmuyor malesef..bizde seni öptük..

süpügesizim evet,ama basa gelince anliyoruz:((

seninde bayramin kutlu olsun,senin icin resim ekledim;))

18 Aralık, 2007 21:27  

Yorum Gönder

<< Home