www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Misafir,Resimler,Bayram

Salı, Aralık 18

Misafir,Resimler,Bayram












Cok aksatiyorum burayi,gelen giden cok oluyor bu aralar...3 gün yatmamak ne demekmis bu hafta sonu anladim,hic iyi bir tecrübe degilmis..Simdiyse iki gündür kendime gelemedim:))Abimgil gelmislerdi ve onunda kayradan 4 ay büyük ikizleri var,üc bebekle düsünün halimizi:))


Onun disinda kayrayla ugrasmak en güzel hobi olsa gerek:))Emeklemeye basladi,arkamdan geliyor hep,dislerini gicirdatiyor ikidebir..Bir ara unutturuyorum iki gün sonra yine basliyor..Reklamlara ve bazi kliplere bayiliyor...Sosis reklamdaki kizi söylememe gerek yok,o reklam cikinca elleri öyle bir havalaniyorki ucucak sanki:))Resimlere bakinca nasil degismis ve ne cabuk degisiyorlar..Hic anlamadan..Onun bu bebeklik haline nasil doyucagimi bilemiyorum,hep oksuyorum ,seviyorum icime basiyorum ama sanki yinede gecmisi hatirladigim zaman keske diycem,biraz daha sarilsaydim.Resimler kayraya kücük gelenleri ayiriyordum,bu sapkayi bir deniyim dedim olucakmi diye kücük geldi ve ben cok güldüm sisko yüzü ortaya cikti diye sanki oda anlamis gibi oda benimle birlikte güldü,böyle bayagi bir gülüstük birbirimize bakarak:))Masamda haftasonundan..Yemek bloglari kadar olamam orasi kesin...Acilen cektim masamda cok eksik vardi pecete falan!!Kimse gelmeden hemen bir resim cekiyim dedim,cünkü misafirlerimin sesini duymustum;))

Günümün uzun bölümüde kayrayla ugrasmaktan sonra yemek yapmakla geciyor,kendimize ve kayraya..Bana kalsa kayraya öglen hasladigim sebzeler yeter ama maalesef esim doymuyor sebzelerle:((( Sabah aksam aptamil veriyorum öglenleri bir ögün kasik mamasi ve bir ögün haslanmis sebze veriyorum..Karisik sebze hasliyorum yada corba yapiyorum.Ama hic biseyi püre yaparak vermedim,masaya oturtup kaymakli ekmek veriyorum,muzu bile ezmeden verdim hep...Cünkü püre yapmak cocuklarda aliskanlik olunca yutkunmaktan yada agzina ufacik bisey gelince kusuyorlar diye ben cok erken basladim..Hem kolaylik oldu hemde cignemeyi cabuk ögrendi.Ikidebir herseyi püre yapmaktansa böyle daha iyi..Ama tabiki her cocuk degisik...

Her yer rengarenk,isil isil...Bende evimi yeniden dekor ettim,yilbasi icin..Bu sene evimde dekorlarim hep altin rengi ve bakir rengi oldu..Zaten bu renkler vazgecilmezim,toprak renkleri severim yesil,kahve rengi ve krem tabiiki...turuncuda ve lilada hosuma gider:))Anlicaginiz bu böyle uzar gider....
Sevdiklerinizle mutlu,saglikli,neseli hep bir arada dilediginizce güzel bayram gecirirsiniz umarim..Iyi bayramlar hepinize:)))
Sevgiyle kalin

16 Yorum:

Blogger süpürgesizcadi demis ki...

oh be ne zamandir bakiyorum yoksun, daha sIk yaz dicem yine :))

Kayra cok seker olmus ya, sapka da harika, ne cabuk büyüyorlar degil mi ?? bende Asya'yi habire öpüyorum kokluyorum ama kocaman oldu yaaa :((( bizde ayirdik kücüklerimizi hepsini Ebay'a koydum :)

Püre konusunda haklisin ne kadar erken pütürlü yiyceklere alisirlarsa o kada iyi, ben Dilos'da erken baslamistim ama Asya'da saglik problemlerim yüzünden enerjim olmadigi icin kavanoz kullandim cok fazla,kendimizi icin bile genelde cabuk olan ve pratik seyleri yapmistim hep, simdi yavas yavas kendi yaptiklarimdan vermeye baslayacagim, bugün ilk defa pütürlü kavanoz verdim baya yedi cok sükür, ilk denememizde ilk kasikda ögürmüstü cünkü :)))))

Sofran harika görünüyor bu arada, pastanin tarifini isteriz :)))

18 Aralık, 2007 21:53  
Blogger Aynur demis ki...

Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının

perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle

olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe

kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların,

inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir

toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği

günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar

geçirmek dileğiyle, Kurban Bayramınız kutlu olsun!


www.aynurdantarifler.blogspot.com

18 Aralık, 2007 22:25  
Blogger birten demis ki...

süpürgesizim haklisin bende memnun degilim bu uzun aralardan:((kecek gelenleri ebaye koymakla iyi yapmissin,keller doldu esya bizde:))püreye gelince seninki daha kac aylikki,ben koskocaman cocuklari gördüm daha yutkunamiyorlar..hem bende biryere falan gidince yada bisey yapamiyinca evde sisede veriyorum...soframi begenmene sevindim,tarifi sana veririm:))

aynur hosgeldin,yazdikalrin ve dileklerin icin cok sagol..hepimiz icin umarim öyle olur:))iyiy bayramlar...

18 Aralık, 2007 22:45  
Blogger serinmavi demis ki...

Hayırlı ve huzurlu bir bayram diliyorum...Sevgiler....

18 Aralık, 2007 23:58  
Blogger Kevser - Elda'nin Annesi demis ki...

Merhaba Birten, öncelikle muffinlerle ilgili güzel yorumun icin tesekkür ederim.
Evet, sen haklisin karbonatin almancasi Natron demek, ben Dr. Oetker marka Hausnatron kullandim. Kabartma tozlarinin yaninda bulabilirsin. Umarim yardimci olabilmisimdir, sana simdiden kolay gelsin denemek icin.

Selam ve sevgilerimle..

19 Aralık, 2007 04:05  
Blogger ebrulitatlar demis ki...

Birten'cim nefis bir masa hazırlamışsın. Ellerine sağlık. Kayra'cımda ne güzel gülücükler atmış öyle. Maşallah ona. Benim toplarında yapımı çok kolay. Tadı elmadan dolayı hafif mayhoş. Benim küçük oğluş çok beğendi. Tabağı önüne alıp yedi birkaç tane. Yaparsan beğeneceğini umuyorum. Petibör resmininde linki burda;

http://www.ulker.com.tr/ulkerportal/markalar/urun_gruplari/urun_detay.cfm?agid=1&id=6&sayfa=1


Eşinle ve çocuğunla birlikte sağlıklı ve huzurlu bir bayram geçirmeni dilerim. Sevgiler, Kayra'yı ve seni çok öpüyorum..

19 Aralık, 2007 10:19  
Blogger birten demis ki...

ninocum cok sagol,sanada iyi bayramlar:)))

serinmavim dileklerin icin cok sagol,seninde bayramin kutlu olsun canim:))

kevsercim hep türkiyeen alip getiriyordum,natron olup olmadigindan emin degildim,cok sagol bilmis oldum ve bu yüzdende bicok tarifi yapamiyordum:(muffinler cok güzel,deneyip resimleyip yayinlamayi düsünüyorum.cok sagol yardimin icin:))

ebru cok tesekkür canim benim:))linkebaktim cok ama cok sagol,deneyip seninkinide yayinliycam.sayenizde birbirinden güzel tariflerim oldu:)))masami begenmene cok sevindim..sanada ailenle diledigince gönlünce güzel bayramlar,bende cok öptüm canim:)))

19 Aralık, 2007 11:05  
Blogger Ferhanca demis ki...

Canım çok teşekkür edrim .çok yoğunmuşsun şimdi okudum .
Kayrayı öp benim için o koca kafa ,pirinç dişleri ,torba yanakları yiyorsun demek dememe gerek kalmadı .bak ne çabuk büyüyor şapka bile olmuyor diyorsun ,onun için ne kadar öper koklarsan o kadar iyi.
Analı, babalı güzel günlerde büyüsün inşallah.Kızım az önca gördü bayıldı çok sevdi .oğluşu öp bizim için..

19 Aralık, 2007 16:31  
Blogger mamagonekrazi demis ki...

Canim ya bu oglani yanaklarindan isirasim geliyor her resmine baktigimda. Ne kadar sirin annesi!!! bu arada iyi bayramlar.

20 Aralık, 2007 16:18  
Blogger Unknown demis ki...

Oyy oyy oglus buyumus...Masallah teyzesinden ona.

Birtencim vefali dostum benim.Icimdeki soguklu gecti denmez ama zorluyorum canim.

Oglusunla esinle mutlu bayramlar canim.Cok operim ben onu.TEyzesi daha sik gelicek insallah.

20 Aralık, 2007 22:50  
Blogger meleginmarifetleri demis ki...

canım ellerine sağlık bebekle bukadar ikram hazırlamışsın varsın peçeteler eksik olsun canım ne önemi var iyi bayramlar dilerim babayyy

21 Aralık, 2007 11:10  
Blogger birten demis ki...

haklisin ferhancim,Amin..cok sagol..ne kadar öper koklarsam kar sayiyorum kendime..kizini ve seni cok öpüyorum:)))

alev sagol,yakinda seninkileri sevicez böyle:))bende senin gibi merakliyim:))canim sanada esinle iyi bayramlar...

gülenayim canim cok sagol..sana ailenle iyi bayramlar,hersey diledigin gibi olsun canim...

melek cok haklisin anca oluyor bebekle,ama sonra koydum peceteleri tabiki;)))

21 Aralık, 2007 13:35  
Blogger Yaren demis ki...

Bayiildimmm ufakliga ,aman Allahim masallah bebise:))Benim yerime kocaman ibr bayram öpücügü kondur yanagina annesi.Cok hos resimler:))
Kurban bayramini yürekten kutlar ve daha nice mutlu bayramlari sevdiklerinle karsilamani dilerim canim.

22 Aralık, 2007 15:15  
Blogger NiNo demis ki...

masallah oglusunaaaa

25 Aralık, 2007 18:52  
Blogger NiNo demis ki...

sagliklili mutlu huzurlu hayirli bir yeni yil dilerim
yeni yilda tum istekleriniz gercek olsun

sevgiler
nino

28 Aralık, 2007 16:00  
Blogger birten demis ki...

yaren cok sagol,öptüm senin icin...

ninocum seninde yeni yilin kutlu olsun,bütün isteklerin gerceklesir umarim:))

28 Aralık, 2007 20:28  

Yorum Gönder

<< Home