www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Evlerinin Önü Boyali Direk:))))

Pazartesi, Ocak 28

Evlerinin Önü Boyali Direk:))))

Ne zamandir bu türkü var aklimda...Evde kayrayla birlikte söylüyoruz daha dogrusu ben avazim ciktigi kadar bagirarak söylüyorum ben susuncada kayra mirildanmaya basliyor:))Yani tek aklimda olmakla kalmadi dilimdende düsmüyor!!Bide kizin hareketlerine bayiliyorum:)) Benden haberlere gelince yine hastalandim ama bu sefer üc gün icinde atlatmayi basardim,ilk defa kendi kendime bu kadar iyi baktim bunun sebebi Kayraydi cünkü ben hastalaninca bile ilac kullanmazdim erdem is yerinden arayip ilacimi icmismiyim diye kontrol ederdi,ama simdiyse hastalanmamak icin ve biran önce ayagi kalkmak icin herseyi yapiyorum...Bu sene hastaliklarla gecti...Ama hastaliklarin ardindan güzel seyler yapmak istedim ve ilk defa asure yaptim....Cok güzel oldu,tabiki bencilce kendim söylemem ama yiyenlerde öyle dediler;))Hep yapmak istemistim bir türlü cesaret edip yapmadim,resim cekip buraya koymak isterdim ama kamerami arkadasim aldi,maalesef cekemedim(((benim oturdugum sehirde akraba yok erdemin ailesi 1 saatlik uzakta benim ailemde 2,5 saat uzakta oturuyorlar:((Yani birisi yanimda olsaydi coktan denemistim:)))Denedigim bisey daha var börek yaptim..Evlenince hemen sanki ben börek acamaz,sarma saramaz manti yapamazmisim gibime gelmisti sanki bunlari yapmak icin zaman gerekir ve hep anneler teyzeler yapiyorya,onun yaslarinda olunca yapilacakmis gibi geliyordu, ama yanilmisim..Sarmada sardim,mantida yaptim,börekte...Ben böyle düsünerek kendimi korkutmusum...Beni simdide böyle elim hamurda yada et keserken falan görünce hani et yemicektiniz evde, hani sen böyle seylerle ugrasmiycaktin diye dalga geciyorlar:(((Ben hep yok ete elimi bulastirmam,hamur yapamam diyordum,esimede diyordum oda razi geliyordu cok et seven biri olarak ve bende et sevmiyordum diye yapmaya gerek görmüyordum tevlenmeden önce..Tabiki olmuyor,ben simdi hepsini zevkle yapiyorum heleki kayradan dolayi calismiyinca zamanimda oldugundan yeni seyleri denemek dahada hosuma gidiyor...En önemliside böyle birbirinden güzel yemek bloglari oldukcada bu heves gitmeyecek gibi,bide bisey deneyip güzelde olunca ne kadar mutlu oluyorum:))

Kayradan haberlerse yürümeye pek yanasmiyor,elinden tuttugum zaman hemen oturup emeklemeye basliyor yani ayakta durmak istemiyor,ama masaya tutunup kalkiyor ve ben oturtmazsam hep öyle kaliyor:)) Kalktigi yerden egilip oturmaya korkuyor,bir kac kere deniyor ama surat ifadesi degisiyor ve hemen vazgeciyor:)))Aslinda cok hareketli ama emeklemeyede gec basladi,belki yürümek icinde daha zaman vardir.Hic annesine cekmemis ben erken yürümüsüm... Sanki ne acelem vardi:)))

Bu ayi son anda hastalikla kapatmak yerine asure ve börekle kapattim,hem daha cazip ve lezzetli geldi bana:)))Sizinde bütün günleriniz güzelliklerle gecsin:)))

18 Yorum:

Blogger Kevser - Elda'nin Annesi demis ki...

Merhaba canim,
yazini okuduktan sonra anladim ki, bu seneyi hastaliklarla geciren bir tek ben degilmisim, su sene bende kurtulamadaim bir türlü hastaliklardan, neyse gecmis olsun sizlere de tekrar.

Bu bahsettigin türküye bende hayranim, klibide harika olmus, cok güzel de düsünmüsler böyle bir formatta birseyler yapmak icin.

Demek sen yine ara ara geliyorsun bloguma, böyle gelince bile bir merhaba de yeter, sonra ben sana hemen dönerim. Patates böregini sadece siddetle tavsiye edebilirim, cok kolay yapmasi ve yemesi bir o kadar da zevkli oluyor.

Ay, ben yine roman yazmadan hemen gidiyorum, kendinize iyi bakin, minik Kayra'yi da öptüm.

Selam ve sevgilerimle..

28 Ocak, 2008 23:40  
Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Ellerine saglik Birten'cim :)) gecen sene bende yapmistim ,bu sene yapmadim cünkü abartiyorum ve fazla yiyorum :))

Bende evlendigimde yemek yapmasini bilmezdim, Annem ac kalacaksiniz diye dalga gecerdi hehehe :)) bende cok severim degisik tatlar denemeyi yemek bloglarindan olusturdugum tam 3 dosyam var tariflerle dolu olan :)))

Kayra'ya gelince yürür Annesi daha dur ne acelen var, yürümeye baslayinca bekliyor asil kosturmaca sizi yaaa :)))))

29 Ocak, 2008 09:25  
Blogger meleginmarifetleri demis ki...

geçmiş olsun canım bebeğin var artık kendine biraz dikkat etmen gerek bence yürümesine gelince boşver erken yürüyüp ne yapacak sen o zaman arkasında dönmek zorunda kalırsın biz anneler hep erkenden yürümesini isteriz yürür sonrada çocuklara uslu uslu otur deriz konuşsun diye gözüne bakarız konuşur her şey sorup öğrenmek ister biz sus çocuklar öyle çok konuşmaz deriz işte böyle canım neyse hadi öpüyorum bay

30 Ocak, 2008 21:29  
Blogger KUGUU demis ki...

Canim once gecmisler olsun sana.
Borek ve asure de emeinim cok cok gzelolmuslardir. Zaten saolsun yemek bloglari ve maharetli arkadaslar, insan baktikca hevesleniyor kalkip yapasi geliyor degil mi canim. Ben de kendime inanamiyorum son 1-2 yildir. Eskiden annemin pisirdigi yemegi bile isitip yemege usenen ben simdi yemek yapmaktan zevk alir oldum.
Minik KAYRAMizin yurumesi icin de hic bir acelemiz yokki guzelim. Hem oglan cocuklari daha gec yurur ve konusmaya baslar derler ya - yaniliyor muyum? Kucaginda bol bol durmasinin keyfini cikar hem daha iyi:)) Yurumeye kosmaya baslayinca tutamayacaksin. Ikinizi de opuyorum.

31 Ocak, 2008 09:30  
Blogger kedi demis ki...

Geçmiş olsun Birtencim.Aşure yapmadım her seferinde ben yiyorum diye.Allah razı olsun 2 komşu gönderdi de kandım:)
Kayrayı hiç kafana takıp hiçbi yaşıtıyla kıyaslama.
Hele "aaaa daha yürümedi mi,konuşmadı mı,bezden kurtulmadı mı"gibi gerzek karı sorularını sittiret!

Benim gibi de ki
"Kaardeşim!Bu çocuk elbet birgün yürüyecek,konuşacak,kendi kendine sıçacak!Çocğumun derdi sizi mi gerdi!"

01 Şubat, 2008 23:05  
Anonymous Adsız demis ki...

Bu şarkıyı seviyorsanız bu röportaj ilginizi çekebilir:)
http://www.nyc2ist.com/content/view/415/214/

04 Şubat, 2008 20:24  
Blogger Kevser - Elda'nin Annesi demis ki...

Canim,
yine ben geldim, tiramisu icin söylediklerin güzel sözler icin tesekkür etmek istedim, sagol valla.

Denemeni tavsiye ederim hem de siddetle, o denli harika birsey oluyor.

Minik oglusunu öpüyorum ve hoscakal diyorum..bye bye..

05 Şubat, 2008 03:28  
Blogger meleginmarifetleri demis ki...

Birtencim börek aynı anladığın gibi margarini erit içine 1 su bardağı su koy eğer yağı az dersen biraz sıvı yağda eleyebilirsin bu malzemeyi yufkaya sür diğer yufkayı üzerine ve yine bu sıvıdan biraz sür kes iç koy sar hepsi bittikten sonra kalan sulu yağa su ilave et ve börekleri bu suya batır çıkar galeta ununa bula ve tepsiye diz pişir.
bu böreği akşamdan dalaba koyup sarıp pişirireceğin zaman suya batır çıkar galetala ve pişir istersen sardıktan sonra buzluğa bile at istediğin zaman pişir inşallah yardımcı olmuşumdur canım kolaylıklar diliyorum sana oğlunun doğum günü kutlu olsun öptüm

08 Şubat, 2008 17:34  
Blogger NiNo demis ki...

gecmis olsunnnnnnnnn

09 Şubat, 2008 10:45  
Blogger birten demis ki...

kevsercim haklisin herkes hasta dedigin gibi..cok güzel tarfilerin var,merak edip devali ugruyorum:))bide böyle patates böregi gibi pratik vecilekli tiramisu gibide farkli bisey oluncada yorum yazmadan gecemiyorum;))

süpürgesizim yapinca yeniliyorda:((ama hep yapmiyoruzki arada bir kendimizide simartalim dimi ama??yazacak yer kalmadi artik tariflerden..

melekcim haklisin,bizi memnun etmek cok zor..tarifi yaptim cok güzel oldu,sagol:))

kugumm canim sagol..öyle güzel tarifler ve kiskirtan resimler varki denemek gercektende sart oluyor....kugum dogru diyorsun,kucagimdan hic düsürmüyorum bu aralar,yürüyünce daha artik tutmak zor olucak..

11 Şubat, 2008 20:49  
Blogger birten demis ki...

biyonikim dogru diyorsun,su kiyaslama isine öyle cok kiziyorumki..ve cevremde öyle cok insan varki..sinir oluyorum..cani sagolsun,öyle yada böyle yürüyecek,kafama takmiyorum..

ninocum sagol..

11 Şubat, 2008 20:51  
Blogger ebrulitatlar demis ki...

Birten'cim bende türküyü bu formatında çok seviyorum. Çok güzel yapmışlar gerçekten. Tariflerimi beğenmende beni çok mutlu ediyor inan. Ellerine emeğine sağlık, afiyetler olsun canım. Kayra'cımda yürür annesi hiç merak etme. İnsanların eleştirileri hiç bitmez. Takma kafana. Yürürde konuşurda. Allah ne zaman izin verirse o zaman. Bizimle ilgili değilki. Öpüyorum kocaman tatlı oğluşunu ve seni canım.Kendine iyi bak. Hastalanma artık. Sevgiler..

12 Şubat, 2008 08:38  
Blogger KUGUU demis ki...

BIRTENcgm neredesin, nasilsiniz???

Aaa bak yine 13. comment bana denk geldi...

18 Şubat, 2008 10:41  
Anonymous Adsız demis ki...

kayra yürümeye başlamıştır heralde yada en azından emeklemeye...

29 Şubat, 2008 16:07  
Blogger NiNo demis ki...

kadinlar gunun kutlu olsun
yeni adresim
http://ninomutfakta.blogspot.com/

09 Mart, 2008 12:22  
Anonymous Adsız demis ki...

çok güzelmiş

15 Nisan, 2008 20:56  
Anonymous Adsız demis ki...

çok güzelmiş

15 Nisan, 2008 20:56  
Anonymous global yurtdisi eğitim demis ki...

güzel yazı

22 Nisan, 2009 23:34  

Yorum Gönder

<< Home