www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Cay,Yeniyil,Nintendo wii....

Pazar, Aralık 28

Cay,Yeniyil,Nintendo wii....

Cayimi icip arkadaslarimin sayfalarini gezdim,ara acilinca okunacak okadar cok sey oluyorki..ama bense yazacaklarimi unutuyorum yani bana fazla ara acmak yaramiyor..Zaten pek nadir pes pese yazdigim..Cay icmesini öyle cok seviyorumki,heleki bitki caylarina bayiliyorum..Karisik bitkileri yada kendi karistirdigim bitkileri o güzel kokusuyla icime cekip icmek...hmmm...büyük mutluluklarimdan bitanesi...simdide kendime o mutlulugu yasatiyorum,kacinci bardagim saymadim bile...ablamla biraraya gelince en büyük bardaktaki biz buna küp diyoruz caylarimizi icip sohbet etmek cok keyifli oluyor:))) Mutluluk demisken saclarimi boyattim,buda ayri bir mutluluktu benim icin,degisikligi seviyorum,rengide hosuma gitti..Bazen begenmeyip baska yere gidip boyattigimda oluyor cünkü...E bundan haric hemen yani basimda oglum var beni mutlu eden:)))

Bugün misafirim gelicekti,birsürü sey hazirladim ama gelmediler ve biz oturup yedik:(((Birsürü yemekte artti tabiki:((

Fotograf makinamiz calinmisti türkiyede.cektigim güzelim resimler hep gitti...Fotograf cekmesini cok seviyorum ve bundan uzak kalmak benim icin dayanilmazdi..Ama erdem bana süpriz yapip bana nikon d60 aldi...Hep istiyordum;))ama tabiki onda cektigim resimler hep izin resimleriydi ve o izinden kalan bir resim bile yok:(((Neyse artik önemli degill...Daha alisamadik,devamli böyle yanima büyük biseyi almaya,eskisini cantama atiyordum ama bunu devamli biryere cikmadan önce masaya koyuyorum almayi unutup cikiyorum!!Neyse biran önce alisip,yeni ve güzel resimler ekliycem...

Nintendo wii oynadik gecen hafta yegenlerimle ve erdemle, cok keyifliydi ve cok güldük..kollarimiz agridi,bizim hareketlerin aynisini kayrada yapiyor ve ayni bizim gibi ses cikariyordu...bir türlü denk getiremiyorduk topa vurmayi ya gec yada erken kaliyorduk ve birtanede vurunca cocuklar gibi hep birlikte seviniyorduk...Basitede ayarladigimiz halde bize cok zor geldi dogrusu.

Bayramdan hicbisey anlamadim...Erdem calisti,gidicegim yerlere ben kendim gittim...herkese telefon actim yada mesaj gönderdim bana mesaj gönderenlere...Sinir olurum baskasinin yada ne biliyim böyle alinti yapip bir siiri sözü mesaj olarak göndermelerine...iyi bayramlar yaz yeter dimi ama???Herseyin kolayina kaciyorlar sanki....

Kayra iki ay sonra iki yasinda olacak ve ben simdiden ona tuvaletini nasil ögretecegimi düsünüyorum...Herseyini kendi yapmak istiyor yemek yemegi,üstünü giymesini,ayakkabisi alip yerine koyuyor disardan gelince,odasini topluyor...ama is bezini biraktirmaya gelince beni bayagi ugrastiracak gibime geliyor..Neyse simdiden düsünmiyim bunlari,ozaman gelince zaten bol bol düsünücem!!!

Burda her yer 3 gün kapaliydi,yani buranin dini bayramiydi neolbayrami galiba türkcesi...bizde firsat bilip tatili fransaya gittik,cok güzel gecti...



Yilbasi erdem ve kayra yani ckücük aile olarak kutlamak istiyorum,ama hersene böyle düsünüyoruz,olmuyor...Ama olsun yine sevdiklerimizle birlikte geciriyoruz.

Mutlu olmak benim icin sevdiklerimin mutlu olmasi gerek,ilk ailem,dostlarim sevdigim insanlar icin dua ediyorum sonra kendim icin..Keske biraz bencil olabilseydim,yada biraz rahat...Kendim icin evhamli hic degilimdir ama sevdigim birinin basi disi agrisa ayyy sundan gelebilir git chek up yaptir falan derim...Hayatimda cok yakin ve sevdigim insanlari kaybettigim icin kaybetme korkum var,belkide sebebi budur....

Simdilik bu kadar,gözlerim agridi...Ha unutmadan bide yeni yil mesajida yazip yazimi tamamliyim....

Hepinize gönlünüzce temiz,mutlu,huzurlu,saglikli,bol gülücüklü.neseli.bereketli,güzelliklerle dolu bir yil dilerim..Umudumuz,mutlu olucagimiz sebeplerimiz hic bitmesin..

2 Yorum:

Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Nintendo Wii, bende istiyoruuum :) Dilos da cok istiyor yaza alacagiz belki Karne hediysi niyetine (asil kendime hediye olcak ya neyse )

Sen arayi cok uzatiyon ama olmuyo, devamli girip bakiyorum, hatta bu yazini okuyali baya oldu, yorum biraktim saniyordum birakmamisim, Asya akil birakmadi bende..

Daha bol yaz nolur :)

30 Ocak, 2009 08:15  
Blogger birten demis ki...

cok güzel ama tennis yada bazi sporlari yapmak bayagi zaman aliyor cünkü denk getirmek zor..belkide biz zorlandik..
arayi uzatiyorum,aslinda daha cok yazmak istiyorum olmuyor:(((
yazmaya calisicam..
öptümmm

03 Şubat, 2009 01:33  

Yorum Gönder

<< Home