www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz

Cuma, Temmuz 24

Internette sorun vardi ve internete girmem lazimdi sorunu cözmek icin,yani calisip calismadigini anlamak icin ve telefonda sistemi degistirip hallettiler yoksa gelip orayi burayi kurcaliyip yapicaklardi böyle iyi oldu..Internete girmiskende biseyler yaziyim dedim...Izine gidicem ve ben hala evle ugrasiyorum,önceden sevmem bavul hazirlamayi ama bu seferde sanki gec oldu gibi yarin oturup herseyi hazirlamaliyim.Liste yaptim zaten,planli programli olmak iyidir,bisey unutmamak icin...
O kadar yaz elbiselerim falan var,hicbirini simdiye kadar giyemedigimi farkettim,cok severek aldigim terlikleri bile bir kac defa giydim sadece:(( Hep yagmurlu,bulutlu soguk hava var,bu sene daha kötü oldu.Kis uzun sürdü,belki yaz sicak gecer dedik,temmuz bitti ama elle sayilabilecek kadar az günes oldu...Ve her günesli günün ertesi günü feci sekilde yagmur yagdi...O yüzdende burda yazlik giyecekler fazla eskimiyor!!!!Ne kötü ya ama...Allah`tanki bazilarinin modasi gecmiyor,digerlerinide sectim ve burda eski elbiselerin atildigi yer var kimsesizlere gidiyor oraya götürdüm.Her sene izin öncesi bunu yapiyorum,dolaba tikistirip giymemektense böyle yapiyorum....Adil Isikin elbiselerine bayiliyorum Türkiyede, sayfasina girip elbiselere bakinca icim gitti,oraya ugramak sart oldu;))Burdaysa sonbahar koleksiyonu cikti h&mde....Hm en sevdigim magazalardan bitanesidir.....Tek kelimeyle cok güzel seyler var....

Bu yazin sarkilar sanki bir baska güzel....Sertap Erener Bu böyle ve Altan Cetin Martilar saksina bayiliyorum....

1 Yorum:

Blogger süpürgesizcadi demis ki...

Aaa Birten :))) uzun zamandir yazmiyordun, birakti diye düsünmeye baslamistim, yeni yazilarini görünce cok sevindim canim :))

Demek Tatile gidiyorsun ha ne güzel, benim icinde dinlen, ben bu sene gidemiyorum da :(

KAyra kocaman olmus ya, Lütfen Tatilden dönünce daha sIk yaz emi ;)

24 Temmuz, 2009 13:39  

Yorum Gönder

<< Home