www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> Hayatimiz: Karisik Kis Yazisi

Pazartesi, Kasım 16

Karisik Kis Yazisi

Havalar kötü..Yaz ne cabuk geciyor ve kis ne kadar uzun..Biliyorum bunu söylemek icin gec kaldim ama ben daha hala üsümeye,kat kat giymeye,cizmelere alisamadim!!!Izin yazisindan sonra ancak bu kadar oluyor,neyapiyim... Aslinda severdim kisi, ama ben anladimki noeli,sokakalarin süslenmesi,yilbasi,dogum günüm,oglumun dogum günü falan diye kisi bayagi bir benimsemisim....

Kayranin büyüdügünü fark etmek beni ayri bir sevindiriyor..Herseyi kendi yapiyor,yanlis bisey yaptigi zaman boynuma sarilip affetmemi istiyor...Eskiden televizyon hic bakmazdi simdi iki tane sevdigi cizgi film var,dahada olur belki ama biz baktirmiyoruz...Konusmasini artik herkes anliycak sekilde konusabiliyor,belki temel seyleri bilsede en azindan anlasilir..Arabayi getirdim,onu götürdüm,oyun oynadim, falan gibi...Bazi hareketlerine, konusmalarina yada ne biliyim ismini bilmedigi seye komik bir isim takmasina gülüyorum ve bunlari ilerde ona anlatamiycam, unutucam diye korkuyorumki,ben cook unutkanimdir....Öyle böyle degil,düsünürken bile unuttugum oluyor,ben ne düsünüyordum diye.....Krese basliycak 2. ayda,tam 3 yasinda oluyor...Gittik konusmaya, kayra cok begendi oynamak istedi ama bakalim devamli gidince hevesi kacacakmi???? Bende tekrar ise baslamayi düsünüyorum,3 sene annelik iznim vardi....


Cok tatli bir prenses girdi hayatimiza,arkadaslarimizin kizi oldu ve kayranin devamli dilinde,bütün bebeklerin ismi kizimizin ismi oldu artik...Devamli oraya gidelim diyor,ve devamli öpmek istiyor...Onu görünce kayranin ilk günlerini hatirladim,gercekten zaman cabuk geciyor...Devamli sinemaya gidip, aksamlari oturup dvd kiralar hafta sonlari sabaha kadar bakar,sohbetlerimiz sabaha kadar sürüp ertesi gün kahvalti icin yine programlasir,ve oynanabilecek kizma birader gibi bütün oyunlari oynardik... Hayatimiza anlamlarimiz girince hersey daha farkli oluyor,artik dünya onlarin etrafinda dönüyor..Aksam erken yatiyor, hafta sonumuzu kayra ne yapmak ister diye esimle düsünüp öyle plan yapiyoruz...Aslinda ne kadar anlayisliysak,br okadarda disiplinli ama sadece o disiplini fazla hoissettirmeden yapiyoruz.Yani ne biliyim evin kurallari gibi,aykkabisini disarda cikarip kendisi iceri koyuyor,oturup yemek yenmesini ve masaya yardim ediyor toplamak icin...Bizim icin disiplin bu demek,cok uclarda olmayi sevmiyorum...Ne cok simartmayi nede disiplinin fazlasi bir sey katar hayatimiza..Yeri gelince kizarim,neden yapmamasi gerektigini anlatirim,onun anliycagi sekilde ve onun gözlerine bakarak...Cünkü bosa bagirip cagirmaktansa bunun daha cok ise yaradigini gördüm.....

Ne yazacagimi bilmeden,aklima ne geldiyse onu yazdim,sirf su izin yazisindan kurtulmak icin...Iznimi hatirladikca,izin yapmak istiyorumm,ama benim icin izin yapmak Türkiyeye gitmek..Belki belcika yada hollandaya gidebiliriz bir haftaligina ama yeni yerler görmek amac,denize girmedikce,güneslenmedikce izin sayilmiyor benim icin...Söyle icine isliycek sicaklik...